وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

فلیت (Fleets) توییتر قابلیت جدیدی شبیه استوری

فلیت توییتر

بعد از چند ماه سرانجام از قابلیت فلیت توییتر برای همه کاربران رونمایی شد.

این قابلیت که مثل استوری فیسبوک و اینستاگرام است از حالا در دسترس همه کاربران IOS و اندروید قرار گرفته‌است.

فلیت توییتر

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید توییتر در توضیح این قابلیت جدید گفته: این برای چیرهایی است که خیلی نزدیک است که توییت کنید اما در نهایت توییت نمی‌کنید، پس می‌توانید آنها را در فلیت بگذارید.

البته شما می‌توانید فلیت‌های خود را توییت کنید.

از این به بعد شما می‌توانید فلیت‌ بسازید و دقیقا مثل استوری در حباب‌هایی بالای فید شما قرار می‌گیرد. فلیت‌ها بعد از 24 ساعت خود به خود حذف می‌شوند (باز هم مثل استوری).

بیشتر بخوانید: هشدار توییتر برای به اشتراک‌گذاری توییت‌هایی با اطلاعات نادرست

توییتر درباره لزوم وجود فلیت توضیح می‌دهد: «هدف توییتر افزایش مکالمات عمومی است. جایی که شما می‌خواهید ببینید چه اتفاقی در حال افتادن است و درباره آن با بقیه صحبت کنید. اما بعضی از کاربران توییتر می‌گویند، توییت کردن برایشان ناخوشایند است. آنها نمی‌خواهند در معرض عموم قرار بگیرند. توییت‌ها ماندگار هستند و آنها تحت فشار زیادی برای افزایش لایک و ریتوییت قرار می‌گیرند. به همین دلیل است که احتمالا تعداد زیادی توییت در درفت (پیش‌نویس) توییتر شما قرار دارد. درست است؟»

مطمئنا باید توییت‌های پیش نویس زیادی وجود داشته باشد، که فضای سرورهای توییتر را اشغال می‌کنند. به نظر می‌رسد این شرکت بر این باور است که فلیت‌ها این نیاز مهم را برآورده می‌کند و راهی را برای کاربران فراهم می‌کند تا افکار کمتر محبوب خود را به صورت موقتی به اشتراک بگذارند.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

چه چیزهای را می‌توان در فلیت منتشر کرد؟

متن: فلیت به صورت پیش‌فرض متن در پس‌زمینه رنگی است، با طیف وسیعی از گزینه های رنگی برای متن و پس‌زمینه.

به اشتراک‌گذاری توییت: فلیت یک راه جدید برای به اشتراک‌گذاری توییت‌هاست. این توییت‌ها هم در پس‌زمینه رنگی به اشتراک گذاشته می‌شوند.

ویدیو و عکس: شما همچنین می‌توانید عکس و ویدیو در فلیت‌های خود منتشر کنید.

فعلا کاربردهای فلیت همین است و هیچ استیکر و قابلیت دیگه‌ای ندارد. البته توییتر گفته که در آینده لایو و استیکر به فلیت اضافه خواهد کرد.

توییتر همچنین بر روی فلیت‌های مشترک کار می‌کند که به صورت حباب‌ها در هم رفته نشان داده می‌شود.

فلیت توییتر 1

فعلا این مورد در دسترس نیست. اما وقتی برای کاربران فعال شود می‌تواند برای مصاحبه، محتوای اینفلوئنسرها، هایلایت وقایع روز و… استفاده شود و آگاهی از برند و مشارکت با فالوورها را افزایش دهد.

ارسال نظر