وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام

دکمه شیشه ای تلگرام

دکمه شیشه ای تلگرام یکی از گزینه‌های جالب این پیام‌رسان است که شاید به صورت روزمره آن را در صفحات متنوعی ببینیم. با این حال بسیاری از افراد با روش ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام آشنایی ندارند و به دنبال راه حلی هستند که لینک‌هایشان را از طریق این دکمه‌ها به دست مخاطب برسانند. در ادامه این مطلب، برایتان توضیح می‌دهیم که چطور به آسانترین روش ممکن برای خودتان دکمه شیشه ای بسازید.

دکمه شیشه ای تلگرام چیست؟

تلگرام با وجود محدودیت‌هایش در ایران، هنوز هم مورد استفاده بسیاری از کاربران است و همه روزه، با آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدیدش، کاربران را سوپرایز می‌کند. از جدیدترین ویژگی‌های این پیام‌رسان، باید به دکمه شیشه ای اشاره کرد. کاربران تلگرام می‌توانند به کمک این ویژگی صفحات مد نظرشان را لینک کنند.

جالب آنکه دکمه شیشه ای تلگرام به سرعت میان کاربران محبوب شده است و یکی از بهترین روش‌ها برای لینک کردن موضوعات و جلب توجه افراد به حساب می‌آید. با این وجود بسیاری از افراد با آن آشنایی ندارند و خالی از لطف نیست، توضیحی درباره این دکمه‌ها بدهیم. به قالب‌های مستطیلی و ترنس پرنت (شیشه‌ای) که برای قرارگیری لینک‌ها به کار می‌روند، دکمه شیشه ای گفته می‌شود.

لینک دادن تلگرام

چرا از دکمه شیشه‌ای استفاده کنیم؟

دکمه شیشه ای مزایای جالبی دارد که باعث می‌شود کاربران از این گزینه در بسیاری از موارد استفاده کنند. زمانی که شما یک پست را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، لینک آن که در قالب دکمه شیشه‌ای قرار گرفته هم فورارد می‌شود و دیگران هم می‌توانند از این لینک استفاده کنند.

از طرفی، ظاهر جالب و چشمگیر دکمه‌های شیشه‌ای باعث شده‌اند، مخاطبان با آن‌ها بیشتر ارتباط برقرار کنند و به سرعت، توجه‌شان به لینک‌ها جلب شود. به این ترتیب اگر در مطالبتان از لینک شیشه ای استفاده کنید، بازخورد بیشتری از کاربرها جلب می‌کنید و آن‌ها به لینک‌هایتان بیشتر اهمیت می‌دهند.

چگونه می توان با دکمه شیشه‌ای لینک درست کرد؟

حتما تا به حال متوجه شده‌اید که تلگرام به صورت اختصاصی دکمه‌های شیشه‌ای را در اختیار کاربرانش قرار نمی‌دهد و تنها از طریق ربات‌ها می‌توان به این گزینه دسترسی پیدا کرد. متاسفانه اکثر ربات‌ها دردسرهای خودشان را برای استفاده از دکمه شیشه‌ای دارند. تبلیغات بی‌برنامه و دائمی، انجام یک روند خسته‌کننده برای دریافت دکمه و مجبور شدن برای فالو چند کانال دیگر بخشی از دردسرهای استفاده از ربات‌ها هستند. پس بهتر است از ابزاری استفاده کنیم که با نظم و ترتیب بهتری روند ساخت دکمه شیشه‌ای را برایمان انجام می‌دهد.

ساخت دکمه ای شیشه ای تلگرام با ابزار نوین هاب

یکی از آسانترین روش ها برای ساخت دکمه شیشه ای استفاده از ابزار نوین هاب است. کسانی که اشتراک نوین هاب را دارند، به راحتی می‌توانند در زمان انتشار پست‌هایشان، روی دکمه شیشه‌ای کلیک کنند و با انتخاب افزودن دکمه شیشه ای تلگرام، لینک‌های خود را به این صورت منتشر کنند.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

لینک کردن تلگرام

 

یکی از مزایای استفاده از ابزار نوین هاب برای ساخت دکمه شیشه‌ای این است که @via یا همان نقل قول در آن نمایش داده نمی‌شود. از طرفی راحتی اضافه کردن دکمه‌های شیشه‌ای از طریق پنل نوین هاب هم باعث شده‌اند، از بهترین گزینه‌های انتخابی باشد. با ابزار نوین هاب، تنها با وارد کردن نام و لینک مد نظر، می‌توانید چندین دکمه شیشه‌ای را در کنار یکدیگر ایجاد کنید و از هرکدام، مقدار قابل توجهی ورودی به دست آورید.

ساخت دکمه شیشه‌ای در پنل نوین هاب

دیگر قابلیت های ابزار نوین هاب

درباره ساخت دکمه شیشه ای تلگرام با ابزار نوین هاب برایتان توضیح دادیم. بد نیست، به تعدادی دیگر از قابلیت‌های ابزار نوین هاب هم اشاره کنیم. نوین هاب ابزاری قدرتمند برای مدیریت و به‌روزرسانی همه اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی در یک داشبورد کامل است. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید همه امکانات و قابلیت‌های مورد نیاز را در یک داشبورد داشته باشید و علاوه بر آن، امکاناتی بیشتر از خود شبکه‌های اجتماعی را نیز در اختیار داشته باشید. زمان‌بندی و انتشار پست‌ها برای تمامی شبکه‌های اجتماعی، مدیریت پیام‌ها و کامنت‌ها به صورت یکجا، قابلیت آنالیز، قابلیت اضافه کردن ادمین بدون در اختیار گذاشتن پسورد و … از امتیازهای استفاده از ابزار نوین هاب هستند.

 

2 نظر