وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

حل مشکل فالو نشدن هشتگ ها در اینستاگرام

فالو نشدن هشتگ

در این مطلب قصد داریم نحوه فالو هشتگ ها را برای شما توضیح دهیم، پس اگر شما هم مثل من با مشکل فالو نشدن هشتگ ها مواجه بودین تا انتهای مطلب همراه من باشید. خب همان طور که میدانید هشتگ ها یک راه عالی برای پیدا کردن محتواهایی هستند که شما به دنبال آن هستید. زمانی که شما پستی را در اینستاگرام آپلود می‌کنید می‌توانید تا 30 هشتگ را اضافه کنید تا کاربران بتوانند پست شما را پیدا کنند.

در حقیقت هشتگ ها برچسب هایی هستند برای دسته بندی موضوعی پست‌ها، تا اینستاگرام سریع‌تر موضوع پست شما را درک کند. علاوه بر این استفاده از هشتگ ها سبب جذب مخاطبین جدید ،افزایش اینگیجمت (تعامل کاربران) با پست‌ها و محتواهای شما می‌شود.

حل مشکل فالو نشدن هشتگ ها

اما کاربران شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام، دارای محدودیت 10000 تایی برای دنبال کردن اکانت‌های مختلف هستند که با نام فالووینگ در بالای پروفایل کاربران نمایش داده می‌شود. این محدودیت برای محافظت کاربران در برابر اسپم شدن و دریافت حجم بالایی از تبلیغات است. پس به خاطر داشته باشید که سقف برای دنبال کردن پیج‌های مختلف در اینستاگرام تعریف شده است.

مراحل رفع مشکل فالو نشدن هشتگ ها در اینستاگرام

فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام کار راحتی است. برای این کار کافیست وارد پروفایل خود در اینستاگرام شوید، از تب سرچ هشتگ خاص مورد نظر خود را جستجو کنید. سپس آن را انتخاب کنید و روی گزینه فالو ضربه بزنید.

تا اینجای کار همه چیز مشخص و روشن است اما برخی اوقات با زدن روی گزینه فالو، هشتگ مورد نظر شما فالو نمی‌شود که این اتفاق ممکن است بیشتر در سیتم عامل‌های اندروید دیده شود،  برای رفع این مشکل اول مطمئن شوید که اپلیکیشن اینستاگرام شما آپدیت شده باشد، سپس از طریق سایت اینستاگرام، به اکانت خود لاگین شوید و از آن جا هشتگ مورد نظر خود را فالو یا آنفالو کنید. پس از اینکه موفق شدید یک هشتگ را فالو کنید، تصاویر و ویدیوهای آن هشتگ در فید شما نمایش داده می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه استراتژی هشتگ گذاری در اینستاگرام به آدرس صفحه مرتبط در بخش بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

فالو نشدن هشتگ ها در اینستاگرام

اما هشتگ های محبوب میلیون‌ها عکس در خود دارند و هر ثانیه عکس‌های جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شود. اما نگران این موضوع نباشید که تمامی این پست‌ها در فید شما نمایش داده شوند.

یعنی هنگامی که یک هشتگ را دنبال می‌کنید، فقط عکس‌های برتر در هشتگ در فید شما ظاهر می‌شوند. بدین ترتیب پست‌هایی که بیشترین تعامل و لایک را از سوی کاربران دریافت کردند، نمایش داده می‌شوند.

برای مدیریت هشتگ ها و یافتن هشتگ هایی که فالو کردید می‌توانید از پروفایل خود وارد قسمت فالووینگ‌ها شوید، و از تب هشتگ ها، هشتگ مورد نظر خود را پیدا کنید.

هشتگ در اینستاگرام

ارسال نظر