وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

انتشار پست زمانبندی شده در فیسبوک

انتشار پست زمانبندی شده در فیسبوک

فیسبوک یکی از شبکه‌های اجتماعی است که کاربران بسیاری دارد، و اخیرا با رونمایی از قابلیت‌های صوتی فیسبوک در رقابت با کلاب هاوس، این شبکه اجتماعی محبوب‌تر شده است. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و قصد دارید از این پلتفرم برای تبلیغات یا کسب درآمد استفاده کنید و یا حتی اگر یک اکانت شخصی دارید، حتما تا به حال سعی کرده‌اید که محتواهای خود را به طور منظم در فیسبوک منتشر کنید و از خود پرسیده‌اید آیا راهی برای زمانبندی پست‌ها در فیسبوک زودتر از موعد وجود دارد؟ وقتی پست‌های فیسبوک را برنامه ریزی می‌کنید، مدیریت یک تقویم محتوای رسانه‌های اجتماعی بسیار کارآمدتر می‌شود.

زمان‌بندی به برند شما کمک می‌کند تا محتواهای ثابتی را در برنامه ارسال پست داشته باشید و از انتشار پست‌ها با فاصله‌های طولانی جلوگیری کنید.

دو روش برای زمانبندی پست‌ها در فیسبوک وجود دارد: در روش اول می‌توانید از برنامه زمانبندی پست فیسبوک استفاده کنید. در روش دوم می‌توانید از ابزار زمانبندی محتوای شبکه‌های اجتماعی مانند نوین هاب استفاده کنید.

به صورت خلاصه زمانبندی پست‌های فیسبوک به شما کمک می‌کند تا در زمان خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید و تعامل رسانه‌های اجتماعی خود را افزایش دهید.

زمانبندی انتشار پست در فیسبوک

بعد از باز کردن حساب و وارد شدن به برنامه فیسبوک در تایم لاین خود بر روی گزینه page از قسمت مدیریت داشبورد کلیک کنید و در لیست باز شده بر روی گزینه Business Suite کلیک کنید.

سپس روی Create Post یا همان ایجاد پست جدید کلیک کنید در صفحه بعد می‌توانید از موضوعات جذابی که وجود دارد برای ایجاد پست جدید ایده بگیرید. در همین صفحه باید تعیین کنید که پست شما در کدام پلتفرم منتشر شود.

شما می‌توانید همزمان آن را در صفحه فیسبوک خود و اکانت اینستاگرامی که متصل کردید منتشر کنید برای این کار باید گزینه hey-adventurely را بزنید. بعد از تمام تغییراتی که برای بهینه سازی پست ایجاد کردید پست به حال پیش نویس قرار دارد.

زمانبندی انتشار پست در فیسبوک

تاریخ و زمان انتشار پست را مشخص کنید

اگر نمی‌خواهید پست خود را فورا منتشر کنید روی فلش کنار دکمه publish یا انتشار کلیک کنید در صفحه باز شده زمان و ساعت مورد نظر خود را برای انتشار تعیین کنید. در مرحله بعد گزینه save را انتخاب کنید.

زمانبندی انتشار پست در فیسبوک

پست خود را برنامه ریزی کنید

بر روی دکمه Schedule Post کلیک کنید تا پست شما در صف انتشار قرار بگیرد.

زمانبندی انتشار پست در فیسبوک

ویرایش پست‌های برنامه ریزی شده فیسبوک در Business Suite

اگر بخواهید پست‌های خود را که در صف انتشار هستند، ویرایش، حذف یا زمانبندی مجدد کنید باید به پست‌های زمانبندی شده در Business Suite بروید و برای ایجاد تغییرات روی پست مورد نظر و نماد سه نقطه کلیک کنید. در اینجا چند گزینه متفاوت ویرایش پست، پست تکراری، زمانبندی پست و حذف پست برای شما نمایش داده می‌شود. بعد از انجام تغییرات روی گزینه save کلیک کنید و با کلیک روی فلش کنار دکمه ذخیره می‌توانید پست را فورا منتشر کنید یا آن را مجددا زمانبندی کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

برنامه ریزی یک پست در فیسبوک با نوین هاب

زمانی که صفحه فیسبوک خود را به داشبورد نوین هاب متصل کردید برای انتشار پست زمانبدی شده در فیسبوک باید طبق مراحل زیر پیش بروید.

ابتدا در نوار بالا شبکه اجتماعی فیسبوک را انتخاب کنید سپس از قسمت آپلود فایل تصویر یا ویدیو مورد نظر خود را از سیستم انتخاب کنید و آن را آپلود نمایید. از کادر پایین‌، در بخش کپشن نیز می‌توانید توضیحات ویدیو خود را اضافه کنید.

در مرحله بعد از کادر سمت چپ گزینه زمانبندی را انتخاب کنید.

زمانبندی پست در نوین هاب

با استفاده از جدول زمانی که برای شما باز می‌شود تاریخ و ساعت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

زمانبندی انتشار پست در فیسبوک

در انتها گزینه زمانبندی پست را انتخاب کنید. بنابراین با استفاده از این ابزار می‌توانید پست‌های خود را در زمان‌هایی که کاربران بیشترین فعالیت را در شبکه‌های اجتماعی دارند منتشر کنید.

زمانبدی انتشار پست در داشبورد نوین هاب

در نتیجه اگر به دنبال زمانبندی انتشار پست در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب، پینترست و…هستید نوین هاب یک گزینه بسیار عالی برای انجام آن است.

کار کردن با این ابزار بسیار آسان است و بسیاری از ویژگی‌ها مانند اضافه کردن هم تیمی برای مدیریت شبکه‌ها و تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی را به صورت نمودار در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این ابزار بهترین زمان را برای انتشار پست جهت افزایش آگاهی از برند و تعامل با کاربران به شما پیشنهاد می‌دهد.

چند نکته برای زمانبندی پست‌های فیسبوک

همیشه در مسیر هدف برند خود حرکت کنید

زمانی که شما پست‌های خود را برنامه ریزی می‌کنید زمان بیشتری را برای تولید محتوای اختصاصی و مرتبط خواهید داشت. زمانبندی پست‌ها به شما کمک می‌کند هنگام نوشتن محتوای هفته و ماه بعد دستورالعمل‌های خود را ذهن داشته باشید و بر اساس آن‌ها پیش بروید. همچنین می‌توانید مطمئن شوید کمپین‌های شما در تمام صفحات شبکه‌های اجتماعی با ارزش‌های شما و مخاطبانتان همسو هستند.

تاریخ و زمان انتشار را با دقت انتخاب کنید

زمانی که مخاطبان شما آنلاین نیستند از ارسال پست خودداری کنید. ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب دارای ویژگی بهترین زمان انتشار پست است که به شما کمک می‌کند پست‌های خود را برای ساعت‌هایی که مخاطبان بیشترین فعالیت را دارند، برنامه ریزی کنید. هرچه قدر به طور منظم و در زمان‌های اوج فعالیت کاربران پست‌های خود را منتشر کنید افراد بیشتری پست‌های شما را می‌بینند. در نتیجه فرصت بیشتری برای ایجاد تعامل، افزایش ترافیک و جذب مخاطبان جدید به وجود می‌آید.

تعاملات خود را تجزیه و تحلیل و آنالیز کنید

یک استراتژی تولید محتوای خوب نباید بر اساس حدس و گمان باشد بنابراین با نظارت بر عملکرد خود در یک ابزار تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی می‌توانید بفهمید چه چیزی برای مخاطبان فیسبوک شما جذاب‌تر است.

 

ارسال نظر