وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

محبوبترین ایموجی های سال 2022

برترین ایموجی 2022

سال 2022 به پایان رسیده و مثل هرسال، بسیاری از وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به مرور «تَرین‌های» سال میلادی که گذشت پرداخته‌اند. ما هم می‌خواهیم در نوین هاب نگاهی به تعدادی ایموجی برتر داشته باشیم و فهرست محبوبترین ایموجی های سال 2022 را مرور کنیم؛ فهرستی که با آنالیز بیش از 463 میلیون توییت، به دست آمده است.

ایموجی های ترند در سال 2022

بدون شک ایموجی‌ها یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های ارتباط از طریق فضای مجازی هستند. بسیاری از ما با استفاده از ایموجی به ابراز احساسات می‌پردازیم. اگر از موضوع یک پست اینستاگرامی خوشمان نیاید به راحتی با یک ایموجی، نارضایتی‌مان را اعلام می‌کنیم و برای ابراز علاقه به یک شخص، با قلب و ایموجی‌های چشم قلبی به او پیغام می‌دهیم.

پس اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم ایموجی‌ها بخش بزرگی از روزمان را در برمی‌گیرند.

به همین خاطر هم برترین ایموجی‌های سال گذشته‌،‌ می‌توانند بسیار جالب و مورد بررسی باشند؛ چرا که تا حدودی بیانگر شرایط روحی و انواع احساس‌هایی است که تمام مردم دنیا در طول یک سال تجربه کرده‌اند. البته باید تأکید کنیم هنوز هم ایموجی‌های قدیمی‌تر، شانس ارسال بیشتری را میان کاربرانی که با آن‌ها خو گرفته‌اند دارند و ایموجی هایی که در این لیست از آن ها یاد شده، بیشتر از محبوبیت، ترند هستند. پس با ما همراه بمانید تا ترند شده‌ترین ایموجی‌های سال قبل را با همدیگر مرور کنیم.

صورتک با چشم های اشک آلود | ایموجی برتر سال  🥹

این ایموجی از طرف سایت ایموجی پدیا به عنوان برترین و ترندترین ایموجی 2022 انتخاب شده است. اگر از طرفداران ایموجی‌ها باشید و زمان زیادی را صرف پیدا کردن ایموجی درست برای بیان احساسات کنید، حتماً با اضافه شدن این صورتک به مجموعه ایموجی‌ها، غرق در خوشحالی شدید. شاید به یاد داشته باشید که سال گذشته یک صورتک با همین قواره‌ها، اما بدون اشک در میان ایموجی‌ها وجود داشت و این نسخه بهبودیافته آن ایموجی به حساب می‌آید.

از صورتک با چشم‌های اشک‌آلود برای بیان قدردانی، خوشحالی، ذوق و تا حدودی اندوه می‌توان استفاده کرد. شما این ایموجی را برای ابراز کدام احساس استفاده می‌کنید؟

ایموجی صورتک وارونه 🙃

این ایموجی را در موقعیت‌های متنوعی استفاده می‌شود. ابزار کلافگی، شرایط طعنه برانگیز،‌ احمقانه یا ناجور می‌توانند از موقعیت‌های به کار بردن این ایموجی باشند. این تنوع در استفاده را می‌توان از دلایل اصلی انتخاب ایموجی صورتک وارونه در لیست برترین های ایموجی های سال 2022 دانست.

صورتک ذوب شده 🫠

این صورتک در آخرین ورژن ایموجی‌ها اضافه شده است و جزئی از نسخه 14.0 به حساب می‌آید. از ایموجی برای اشاره به گرمای شدید هوا می‌توان استفاده کرد، اما بسیاری از افراد، خلاقانه‌تر عمل می‌کنند و از آن برای ابراز شرمندگی و ذوب شدن ناشی از آن این ایموجی را ارسال می‌کنند.

انگشتان فشرده به رسم ایتالیایی ها 🤌 

اگر تا به حال فیلم ایتالیایی دیده باشید یا با ایتالیایی‌ها سروکار داشته باشید، حتماً متوجه یک ژست خاص در زبان بدنشان شده‌اید. بسیار پیش می‌آید که ایتالیایی‌ها در حین صحبت کردن انگشتان یک دست را به هم بفشارند و آن را بالا و پایین ببرند. این روزها،‌ با الهام از این مدل صحبت ایتالیایی، یک ایموجی ساخته شده که اتفاقاً، بسیار هم محبوب است. از این ایموجی برای ابراز کلافگی و به ستوه آمدن می‌توان استفاده کرد، برخی هم آن را زمانی به کار می‌برند که از کسی می‌خواهند منتظر بماند. به هر صورت با توجه به این که این ژست خاص در فرهنگ‌های مختلف معناهای متفاوتی دارد،‌ کاربری آن را می‌توان به دیدگاه هر شخص سپرد.

صورت خندان و قلبی 🥰

این ایموجی چندین سال است که محبوبیت زیادی دارد و در لیست ایموجی های برتر قرار می‌گیرد. از این ایموجی می‌توان برای ابراز علاقه استفاده کرد؛ البته برخی افراد هم این ایموجی را به این دلیل استفاده می‌کنند که بگویند غرق در عشق و علاقه طرف مقابل شده‌اند.

ایموجی ترند سال

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

جمجمه 💀

اگرچه جمجمه یکی از قدیمی‌ترین ایموجی‌های لیست شمرده می‌شود، اما به تازگی به خصوص در نسل Z طرفداران زیادی پیدا کرده است. شاید برایتان جالب باشد که نسل زد ایموجی جمجمه را برای آن استفاده می‌کنند که بگویند از خنده مرده‌ام!

در ضمن، طرفدار جشن هالووین هم توجه خاصی به این ایموجی دارند و در این روز به خصوص،‌ استفاده از ایموجی جمجمه در میان شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها به طرز قابل‌توجهی بالا می‌رود.

صورتک ملتمس 🥺

صورتک ملتمس یکی دیگر از ایموجی های ترند در سال 2022 به حساب می‌آید. از ایموجی می‌توانید برای بیان یک در خواست استفاده کنید و یا زمانی که بغض دارید. برای تحسین و ستایش یک چیز یا خجالت و پشیمانی هم این صورتک تأثیر خود را دارد.

ایموجی صورت برافروخته 😳

معمولاً چه زمان‌هایی صورتمان برافروخته می‌شود؟! شرمندگی، خجالت یا حتی حیرت‌زدگی از گزینه‌های اصلی هستند. در همین حالت‌هاست که می‌توانید هشتمین ایموجی ترند شده در سال 2022 را ارسال کنید.

ایموجی زار زار گریه کردن 😭

شاید برایتان جالب باشد که این ایموجی میان نسل جوان‌تر محبوبیت زیادی دارد،‌ آن هم زمانی که با یک موضوع خیلی خنده‌دار مواجه شده‌اند. آن‌ها از این ایموجی استفاده می‌کنند تا بگویند از خنده زیاد به گریه افتاده‌اند.

البته به جز این مورد،‌ از ایموجی زارزار گریه کردن برای شرایط غم‌انگیز و ناراحتی هم به وفور استفاده می‌شود.

ایموجی دست ها به شکل قلب 🫶

این تصویر هم از تازه‌ترین ایموجی‌ها شمرده می‌شود و تا به بازار رسیده، موردتوجه قرار گرفته است. جالب آنکه ژست قلب ساختن با دستان در خارج از فضای مجازی هم تا حدودی تازه است و افراد زیادی سعی می‌کنند با این ژست، قدردانی، عشق و حمایتشان را از دیگران به نمایش بگذارند.

تعدادی دیگر از ایموجی های برتر سال 2022

  • چشم‌ها 👀
  • غش کردن  از خنده 🤣
  • آتش 🔥
  • زور و بازو 💪
  • بزن قدش با دو دست 🙌
  • دست‌ها به روی صورت و نگاه از میان انگشتان 🫣
  • ژست تشکر آسیای شرق 🙏

کلام آخر 

تعدادی از برترین ایموجی های سال 2022 را با یکدیگر مرور کردیم، ایموجی‌هایی که امسال طرفداران زیادی داشته‌اند و بیشتر از همه برای ابراز احساسات به کار رفته‌اند. به نظر شما جای کدام ایموجی در این فهرست خالی بود؟

به نظرتان در میان کسب‌وکارهای آنلاین، کدام ایموجی طرفدار بیشتری دارد و مناسب‌تر است؟

ارسال نظر