وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

پین کردن پست اینستاگرام به صورت آزمایشی فعال شده است

پین کردن پست اینستاگرام

اینستاگرام روز به روز قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذاب جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند. به همین دلیل است که هر روز به مخاطبان و طرفداران این شبکه اجتماعی افزوده می‌شود. اینستاگرام اخیرا گزینه جدیدی در قالب پین کردن پست، به پلتفرم خود اضافه کرده، که در حال حاضر به عنوان فرآیندی آزمایشی برای برخی از کاربران فعال است.

اینستاگرام مدتی است که روی این گزینه کار می‌کند. باید دید که این قابلیت چه زمانی برای کاربران ایرانی فعال خواهد شد. آیا اینستاگرام این ویژگی را در اختیار همه قرار خواهد داد یا خیر.

به این منظور برخی از کاربران اینستاگرام می‌توانند گزینه pin to your profile را در پست‌های IG خود انتخاب کنند.

قابلیت پین پست اینستاگرام

قابلیت پین کردن پست اینستاگرام

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که پست پین شده، همیشه در بالای فید پروفایل، نمایش داده شود. در واقع این قابلیت مشابه توییت‌های پین شده در توییتر یا stories highlight است. در این ویژگی کاربران می‌توانند استوری‌ها را در بالای پروفایل خود پین کنند.

اما این ویژگی توسعه یافته‌تر است. زیرا قابلیت پین کردن پست‌ها در فید به شما این امکان را می‌دهد محتواهای خود را به روشی متفاوت برجسته کنید.

بدین ترتیب بهترین تصاویر، ویدیوهای IG یا حتی لایوهایی که ذخیره کردید و زمان زیادی از آپلود آن‌ها گذشته را به عنوان آخرین پست در پروفایل خود نمایش دهید. بدون اینکه مخاطبان و فالوورهای شما مجبور باشند در پست‌های شما به دنبال آنچه که می‌خواهند، جستجو کنند. این ویژگی حتی می‌تواند راهی برای تبلیغ بیشتر ریلز reels نیز باشد.

در نتیجه پست‌های بعدی که در پروفایل خود آپلود کنید، در سمت راست پست پین شده، نمایش داده می‌شوند. همچنین برای خارج کردن پست از لیست پین شده‌ها می‌توانید بر روی نماد سه نقطه در بالای پست ضربه بزنید، و گزینه unpin را انتخاب کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

پین پست اینستاگرام

علاوه بر این شما قادر خواهید بود سه تا از پست‌های برتر خود را پین کنید ( البته ممکن است این عدد افزایش هم پیدا کند). ضمن اینکه می‌توانید عناصر کلیدی محتواهای خود مانند پیشنهادات ویژه، و محصولات برجسته خود را بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار دهید. در حقیقت ظرفیت بیشتری برای متمایز کردن نمایش محتواها فراهم شده است.

حتی اگر برخی پست‌های شما لایک و ویو کمی دریافت کرده، با استفاده از این روش می‌توانید میزان لایک و ایمپرشن برخی پست‌های خود را افزایش دهید و از آن برای افزایش بازدید پست استفاده کنید.

ویژگی edit grid در اینستاگرام

اینستاگرام همچنین در حال آزمایش بر روی گزینه edit grid است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد گالری پروفایل خود را بدون توجه به زمانی که هر کدام پست شده، به دلخواه مرتب کنند. این قابلیت به نوعی ترفند مرتب کردن پست‌ها محسوب می‌شود.

قابلیت edit grid در اینستاگرام

لازم به ذکر است که اینستاگرام جدول زمانی برای عرضه کامل این گزینه‌های جدید ارائه نکرده است، اما مدیر اینستاگرام آدام موسری، خاطر نشان کرده است که این گزینه‌ها در مرحله آزمایش هستند و ممکن است به زودی شاهد اضافه شدن این قابلیت‌ها به پروفایل خودتان باشید.

12 نظر

  • خیلی جامع بود همیشه جدید ترین آپدیت های اینستاگرام رو بذارید و اینکه چطور میتونیم به اخبار سایت شما دسترسی داشته باشم۰

    • خواهش میکنم. شما می‌تونین از بخش بلاگ سایت نوین هاب، سربرگ اخبار و اطلاعیه رو انتخاب کنین و از قسمت اخبار شبکه های اجتماعی، جدیدترین آپدیت ها رو ببینین.

  • من یکی از پستام رو پین کردم اون پست حذف شد از پیجم حالابایدچیکارکنم که به حالت قبل برگرده؟

    • سلام برای پین کردن پست‌ها از قسمت سه نقطه بالای پست باید گزینه pin to your profile رو انتخاب کنین. اگر پستی رو اشتباها کلا پاک کرده باشین که امکان برگردوندن اون نیست. اما اگر آرشیو کرده باشین، باید وارد بخش archive بشین و بعد گزینه posts archives رو بزنین، اگه پستتون در این قسمت وجود داشته باشه می‌تونین برگردونین.

    • سلام چون این قابلیت جدیدیه که به تازگی اضافه شده ممکنه باگ داشته باشه، صبور باشید تا این مشکل برای اکانت شما برطرف بشه.

  • ببخشین من با اینکه اینستام رو بروز کردم ولی برای من گزینه پین کردن پست فعال نشده بیزحمت یکی راهنمایی بکنه

    • سلام قابلیت جدیدیه که اینستاگرام راه اندازی کرده و برای تمام کاربران فعال نشده، باید منتظر بمونین ت برای اکانت شما هم فعال بشه.

  • سلام،چرا برا خیلیا ویو ویدیو رو نشون میده در صفحه اصلی پرپفایلشون،چرا برا بعضیا و خود من نشون نمیده،بجا ویو لایک نشون میده ،اینستاکرامم به روز هست جدید،باید چیکار کنم بجا لایک ویو نشون بده؟برام مهمه راهنمایی کنید ممنون