وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

اینستاگرام 2 طبقه‌بندی جدید به لیست فالویینگ‌ها اضافه کرد | تغییرات جدید اینستاگرم

ویژگی جدید اینستاگرام

همان‌طور که در مقاله‌های قبلی نوین هاب گفته بودیم؛ اینستاگرام به دنبال اضافه کردن لیست جدیدی به لیست فالویینگ‌ها است.

اینستاگرام یک طبقه بندی جدید برای فالویینگ را آزمایش می‌کند

ویژگی جدید اینستاگرام

اینستاگرام دو طبقه‌بندی جدید به لیست فالویینگ‌های شما اضافه کرده است. یکی از آنها لیست «کمترین تعامل با شما» و دیگری «بیشترین فعالیت در فید».

اینستاگرام این دو طبقه‌بندی جدید را اضافه کرده تا شما متوجه شوید کدام اکانت در فید شما بیشتر دیده شده است و کدام اکانت کمترین تعامل را با شما داسته است.

 

لیست جدید فالویینگ اینستاگرام

لیست کسانی که کمترین تعامل را با آنها دارید در واقع به شما توصیه می‌کند این افراد را آنفالو کنید. و لیست کسانی که بیشترین بازدید را در فید شما داشته‌اند به شما لیست افرادی را می‌دهد که بیشترین کنترل را بر الگوریتم اینستاگرام دارند.

مانند اکثر ویژگی‌های جدید اینستاگرام، طرح اولیه در اکتبر گذشته توسط جین مانچون وونگ مورد آزمایش قرار گرفت. هرچند که در این مرحله، این تست شامل لیست فالووینگ‌هایتان بر اساس فعالیت در طبقه‌بندی‌های مختلف هم بوده است.

 

تست لیست جدید مخاطبین اینستاگرام

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

 

همانطور که در تصویر می‌بینید این طبقه‌بندی در تست‌ها بوده؛ اما به دلایلی اینستاگرام این قسمت را حذف کرده است. اما پیش‌بینی می‌شود این طبقه‌بندی در آینده به لیست فالووینگ‌ها اضافه خواهد شد.

همانطور که می‌بینید شبکه‌های اجتماعی به سمت بالا بردن تعامل با مخاطبان می‌روند؛ و تاکیدی بر روی تعداد فالویینگ و فالوور بالا کمرنگ شده است.

توییتر با تجربه‌ای مشابه در سال 2018 یک ویژگی جدید را آزمایش کرده است که به شما می‌گوید شما مجبور به فالو کردن همه نیستید و اکانت‌هایی با تعامل پایین را به شما برای آنفالو کردن پیشنهاد می‌دهد.

 

توییتر

بیشتر مطالعه کنید: لینکدین (Linkedin) و ۲۰ آمار کاربردی برای سال ۲۰۲۰

دیگر الگوهایی مثل «من فالو می‌کنم و تو هم منو فالو کن»، در پلتفرمی مثل اینستاگرام جواب نمی‌دهد. چون مردم در انتخاب‌هایشان دقیق‌تر شده‌اند و نسبت به اکانت‌هایی که فالو می‌کنند؛ حساس هستند.

آنها اکات‌هایی را فالو می‌کنند که تجربه بهتری به آنها بدهد. بنابراین این ویژگی جدید اینستاگرام احتمالا موثر خواهد بود.