وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

اینستاگرام نمایش تمام صفحه پست و ریلز را آزمایش می‌کند

نمایش تمام صفحه اینستاگرام

سورپرایز دیگری از سمت اینستاگرام در راه است. به گزارش TechCrunch اینستاگرام نمایش تمام صفحه محتوای فید مانند پست و ریلز را راه اندازی کرده است. این قابلیت سبب می‌شود محتواهای ویدیویی اینستاگرام نیز مشابه تیک تاک به نظر برسد. اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که می‌تواند به جلوه و جذابیت بصری محتواها کمک کند.

بعد از قابلیت نمایش تمام صفحه پست و ریلز و استقبالی که از این ویژگی شد، اینستاگرام در رویکرد جدید خود قصد دارد تصاویر را هم به صورت تمام صفحه نمایش دهد. آدام موسری نیز طی ویدیویی که از خود منتشر کرد این خبر را تایید کرد.

نمایش تمام صفحه محتوای اینستاگرام

به نقل از الساندروپالوزی، اینستاگرام در تلاش است تا فید محتوای خود را با reels هماهنگ کند. به گفته متا، شرکت مادر اینستاگرام، بیش از 20% تعاملات کاربران با اینستاگرام از طریق ویدیوهای ریلز انجام می‌شود. هرچند که سایت TechCrunch اشاره می کند که استوری‌ها در طراحی جدید همچنان در بالای صفحه باقی می‌مانند.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

در حال حاضر استوری‌ها پول سازتر از ریلز اینستاگرام است، زیرا زیرساخت های بیشتری برای فروش تبلیغات در Stories وجود دارد. این شرکت قصد دارد گزینه‌های کسب درآمد بیشتری را در چندین سال آینده به Reels اضافه کند.

همان طور که میدانید، ویدیوهای ریلز نیز به نوعی مشابه ویدیوهای تیک تاک است، زمانی که شما وارد اپلیکیشن TikTok می‌شوید، اولین چیزی که می‌بینید (علاوه بر یک تبلیغ) یک ویدیوی تمام صفحه و عمودی است. از آنجایی که همه کلیپ‌های TikTok به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شوند، فید برنامه تیک تاک برای کاربران بسیار جذاب و محبوب است.

در قابلیت تمام صفحه شما همچنان می‌توانید از نوار پایین صفحه به گزینه‌های اکسپلور، reels و صفحه شخصی خود دسترسی داشته باشید. در این بین گوگل نیز با شورت یوتیوب‌های خود با TikTok رقابت می‌کند. شورت یوتیوب روزانه 30 میلیارد بازدید کننده دارد.

ارسال نظر