وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

دیلیت اکانت کلاب هاوس

دیلیت اکانت کلاب هاوس

این روزها تب و تاب نرم‌افزار کلاب هاوس بسیار داغ است. همه کاربران اینترنت دوست دارند در مورد این نرم‌افزار تازه اطلاعات کسب کنند. اما این نرم‌افزار فقط کاربری متفاوتی ندارد، دیلیت اکانت کلاب هاوس با نرم‌افزارهای دیگر متفاوت است. مساله مهم بعدی امنیت نرم‌افزار است. چون هیچ کاربری دوست ندارد عضو نرم‌افزاری باشد که اطلاعات شخصی‌اش را در معرض خطر قرار می‌دهد.

ما قصد داریم در این پست از وبلاگ نوین هاب امنیت کلاب هاوس و دیلیت اکانت آن را بررسی کنیم. با ما تا ادامه مطلب همراه باشید.

امنیت کلاب هاوس

در استفاده از هر نرم‌افزاری توجه به مساله امنیت بسیار مهم است. به عنوان یک کاربر باید خیال‌تان از حفظ امنیت اطلاعات شخصی‌تان راحت باشد.

نرم‌افزار کلاب هاوس در سال 2020 به طور رسمی رونمایی شد. ما قبلا تحت عنوان پستی مجزا درمورد نحوه عضو شدن در نرم‌افزار کلاب هاوس و کاربردهای آن توضیح داده‌ایم.

عضویت در این نرم‌افزار تنها با داشتن دعوت‌نامه از سمت کاربران دیگر میسر است. به همین دلیل مردم سرتاسر دنیا اقدام به خرید و فروش این دعوت‌نامه‌ها کرده‌اند. شما برای عضویت در این نرم‌افزار باید شماره تماس‌تان را وارد کنید. بعد نرم‌افزار از شما می‌خواهد که اجازه دهید به لیست مخاطبین تلفن همراه‌تان دسترسی داشته باشد. از این طریق امکان ارسال دعوت‌نامه برای مخاطبین‌تان فراهم است.

 

کلاب هاوس

بعد به شما هم لیست کسانی که شماره‌شان در تلفن همراه‌تان وجود دارد و عضو این نرم‌افزار هستند را نشان می‌دهد. مشکلی که اعتراض کاربران را در پی داشته این است که بسیاری از آن‌ها ادعا کرده‌اند که تمایلی به افشای هویت‌شان نداشتند. برای مثال کسی را در نظر بگیرید که با هویت جعلی در این نرم‌افزار اکانت ساخته و بعد از ارسال دعوت‌نامه برای مخاطبینش آن‌ها متوجه این موضوع خواهند شد.

 

دیلیت اکانت کلاب هاوس

مساله‌ دیگری که کاربران را متعجب کرده عدم وجود امکان حذف اکانت در کلاب هاوس است. ما قبلا در مورد حذف اکانت تلگرام و اینستاگرام در بلاگ‌مان پستی منتشر کردیم که می‌توانید آن را مطالعه کنید. کاربران کلاب هاوس اعلام کرده‌اند که وقتی تصمیم به حذف اکانت خود گرفته‌اند متوجه شدند که باید به پشتیبانی ایمیل بزنند. بسیاری از کاربران ادعا کرده‌اند که زمان پاسخ‌گویی به این ایمیل توسط پشتیبانی بسیار طولانی شده و اکانت آن‌ها هم‌چنان فعال مانده است. این مساله به نظر آن‌ها خوشایند نیامده و اعتراض آن‌ها را به همراه داشته. کلاب هاوس نسبت به دیلیت اکانت کاربران خود بسیار سخت‌گیر است و برای این کار دلایلی هم دارد. یکی از مهم‌تریم این دلایل آن است که این نرم‌افزار نمی‌خواهد کاربرانش را از دست بدهد. تمرکز فعلی بر روی جذب کاربر است و به همین دلیل ادعا می‌کند که تمام تلاش خود را برای ارتقای نرم‌افزار به کار بسته است. برای دیلیت اکانت در کلاب هاوس باید به این سه مرحله توجه کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

1- ارسال درخواست رسمی

سیاستی که کلاب هاوس اتخاذ کرده این است که هر کاربر برای خروج از نرم‌افزار باید درخواست رسمی ارسال کند. کاربر باید با ایمیلی که توسط اکانت احراز هویت شده به تیم پشتیبانی ایمیل بزند و بعد منتظر بماند که درخواستش بررسی شود. اگر هم ایمیل ندارید اول باید اقدام به ساخت ایمیل کنید. بعد ایمیل را به اکانت‌تان متصل و درخواست را ارسال کنید. فراموش نکنید که حتما در پیامی که ارسال می‌کنید علت این درخواست را ذکر کنید. چون اکثر شرکت‌ها مایلند بدانند که چرا کاربر علاقه‌ای به ادامه استفاده از امکانات و نرم‌افزار آن‌ها را ندارد.

دیلیت اکانت کلاب هاوس

2- بررسی درخواست توسط تیم پشتیبانی کلاب هاوس

در این مرحله تیم پشتیبانی ایمیل شما را بررسی و نسبت به دیلیت اکانت کلاب هاوس شما اقدام خواهند کرد. بعد از آن هیچ کاربری پروفایل شما را نخواهد دید و باید بدانید که امکان برگشت مجدد به نرم‌افزار برای شما به راحتی فراهم نیست. بدیهی است که محتوای منتشر شده توسط شما هم حذف خواهد شد. اما طی شدن این مراحل بلافاصله نخواهد بود.

3- تکمیل مراحل حذف

بعد از این‌که این مراحل طی شدند شما دیگر حساب کاربری‌ای در کلاب هاوس نخواهید داشت. اگر بعد از گذشت مدتی دوباره تصمیم به عضویت گرفتید باید منتظر بمانید که دوستان‌تان دوباره برای شما دعوت‌نامه بفرستند. توجه به این نکته هم ضروری است که دیگر نمی‌توانید با شماره و ایمیل قبلی، پیش از گذشت 30 روز دوباره به کلاب هاوس بازگردید. اما بعد از گذشت این مدت می‌توانید با همان اطلاعات قبلی اکانت بسازید. درواقع باید بدانید که عضویت در این نرم‌افزار چالش‌های خاص خود را دارد و این چالش‌ها برای ورود مجدد دو برابر خواهد شد. عملا اگر بخواهید دوباره به کلاب هاوس بازگردید تحت عنوان یک کاربر جدید فعالیت خواهید داشت و امکان بازگرداندن محتواهای قبلی برای شما میسر نخواهد بود.

 

بدیهی است که نرم‌افزار در آینده تغییراتی اعمال خواهد کرد. ممکن است سیاست‌های خود را نسبت به نحوه دیلیت اکانت کاربران تغییر دهد. اما فعلا این تنها روشی است که برای دیلیت اکانت در دسترس است.

نوین هاب به‌عنوان کامل‌ترین پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی، قابلیت‌های انتشار و زمان‌بندی، مدیریت و دانلود کامنت و آنالیز را برای رشد کسب‌و‌کار، ساخت برند و تعامل بیشتر با مخاطبان، در‌اختیار شما قرار می‌دهد.

 

36 نظر

  • سلام
    ببخشید اگر من اکانتمو دی اکتیو کنم و بعد از 30 روز اکانتم حذف بشه، مشکلی برای کسی که از طرف اکانت من دعوت نامه دریافت کرده به وجود میاد یا نه؟؟

    • سلام. خیر. ایشون دیگه عضو هستن و تا خودشون اقدامبه حذف اکانتشون نکنن حذف نخواهند شد.

      • سلام وقتتون بخیر اکانت من بالا نمیاد فک کنم اکانتم رو زدن چجوری میتونم بر گردونمش

  • سلام من کلاب هاوس رو نصب کردم ولی توی هر گروهی که میرم صحبت ها رو نمیشنوم

    • سلام. نباید مشکل شنیدن صدا داشته باشین. نرم افزار رو پاک کرده و دوباره نصب کنید.

    • وارد نرم‌افزار بشید. از قسمت پروفایلتون، بالاش یه چرخ‌دنده داره که setting کلاب هاوسه. یه گزینه داره که نوشته: FAQ/ contact us
      بعد وارد صفحه ساپورت میشید. گزینه My account & profile رو انتخاب کنید. واردش که شدید یه گزینه داره که نوشته چگونه اکانتم را دی‌اکتیو و حذف کنم.

  • سلام چرا وقتی نرم افزار رو نصب می کنیم از طرف یکی دعوت میشیم اسم اون طرف تو پیجمون میمونه ؟؟

  • سلام چرا وقتی نرم افزار رو نصب می کنیم از طرف یکی دعوت میشیم اسم اون طرف تو پیجمون میمونه ؟؟

  • من با دوتا شماره دعوت شدم حالا یکیش دسترسی دارم یکی از اکانتهای با یه خط دیگه رو بهش دسترسی ندارم که حذفش کنم. و اصلا نمیدونم کدوم ماله کدوم شماره ام هست

    • مگه شماره خودتون نیست؟ این لینک‌هایی که براتون فرستادن رو روش کلیک کنید، بعد می‌تونید وارد بشین و خودتون شماره رو وارد کنید.

  • سلام اگه ۳۰ روز از حذف اکانت کلاب هوس بگذره، میشه دوباره با شماره‌ای که اکانت قبلی رو ساختم اکانت جدید بسازم؟

  • سلام من خارج شدم از کلاب ولی آلان میخام دوباره وارد بشم درخواست شماره میده بعد پیام روی شماره که میاد میزنم بعد یوزر نیم میزنم بعد وارد نمیشه چکار کنم

    • سلام. مشکلی وجود نباید داشته باشه چون اکانت دارید اونجا. اگر با اینترنت دیتا هستین باید وی پی ان بزنین

  • سلام..۰طور میشه مسیجای کلتب هوس رو پاک کرد؟یا اینکه چون آپدیت جدیدشه هنوز این قابلیتو نداره؟!

  • سلام .بنده به اشتباه اینستاگرام کسی دیگه رو در کلاپ خود وارد کردم خواستم بدونم چطور میتونم یا تغیر بدم یا حذف کنم؟

    • سلام. از همون مسیری که رفتین و اضافه کردین برید، می‌تونین پاک کنین و اکانت خودتون رو وارد کنید.

    • سلام. نصب؟ منظورتون لاگین شدن اگه هست یا اکانت رو از دست دادین یا مشکل دیگه‌ای پیش اومده.

  • سلام من میخام با اکانت قبلیم وارد شم چی
    کار باید بکنم؟ دیشب ندونسته دستم رفت و اپلیکیشن رو حذف کردم حالا میخام با همون اکانت قبلیم برگردم

  • سلام وقتتون بخیر
    بنده اشتباها دستم خورده بر روی گزینه wave و خواستم لغو بشه نشد به ناچار اکانت رو دی اکتیو کردن آیا با این حال مخاطب متوجه میشه که wave از جانب بنده بوده یا دیگه براشون پاک شده و معلوم نیست؟
    متشکرم

  • سلام خیلی ممنون میشم اگه جواب بدین من از خرداد ماه دی اکتیو کرده بودم ولی اسفند ماه که باز نصب کردم اون پایین تاریخ مرداد خورده بود میشه بگین دلیلش چیه

  • سلام
    وتی اکانت خودمون رو دیلیت میکنیم اون مکالمه ها با طرف مقابل هامون هم پاک میشه یا میفهمن اکانت پاک شده یا نه ؟

  • سلام دو ماهی هست اس ام اس تایید ورود به برنامه برای من نمیاد البته قبلا اوکی بود ممنون میشم راهنمایی کنید