وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Bereal چیست و چگونه می‌توان عضو Bereal شد؟

اپلیکیشن BeReal

BeReal چیست؟ شبکه اجتماعی که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده و همه درمورد آن حرف می‌زنند. در این پست از بلاگ نوین هاب تصمیم داریم درمورد اپلیکیشن BeReal و اینکه چگونه می‌توان عضو آن شد حرف بزنیم، با ما همراه باشید.

اپلیکیشن BeReal برای اینکه بتواند در دنیای شبکه‌ های اجتماعی امروز منحصر به فرد عمل کند، باید متفاوت عمل می‌کرد. به همین دلیل سازنده آن که یک کارآفرین فرانسوی است تصمیم گرفت با شعار «چه می‌شد اگر شبکه‌ های اجتماعی متفاوت بودند؟» اقدام به طراحی این فضا کرد.

الکسیس بریات اعلام کرده که می‌خواهد فضایی برای کاربران بسازد که بتوانند خود واقعی‌شان را نمایش دهند. برای همین همانطور که در توضیحات اپلیکیشن BeReal آمده، هیچکس در این فضا معروف نخواهد شد. اگر تصمیم دارید معروف یا اینفلوئنسر شوید می‌توانید فعالیت خود را در تیک تاک و اینستاگرام ادامه دهید.

ایده جالبی که در این اپلیکیشن به کار گرفته شده این است که از کاربرانش می‌خواهد که خود واقعی‌شان باشند و امکان فیلتر ویرایش تصاویر در این فضا وجود ندارد. حتی نمی‌توانید اقدام به انتشار تصاویر گالری خود در BeReal کنید.

اپلیکیشن bereal

تفاوت BeReal با شبکه‌ های اجتماعی دیگر چیست؟

علاوه بر اینکه در این فضا امکان ویرایش تصاویرتان را ندارید، این فضا به شما اجازه نمی‌دهد زمان زیادی از روز را در آن بگذرانید. چگونه؟ سازندگان اپلیکیشن bereal با هدف اینکه افراد زمان کمتری را در روز به شبکه اجتماعی اختصاص دهند، بازه زمانی 2 دقیقه‌ای را برای ارسال پست و یا چک کردن تصاویر سایر افراد در نظر گرفته است.

هر روز در یک زمان تصادفی و نامشخص که نوتیفیکیشن و پیام آن برای تمامی کاربران ارسال می‌شود، شما فقط 2 دقیقه زمان دارید تا از موقعیتی که در آن قرار دارید عکس بگیرید و منتشر کنید تا هم دوستانتان را از وضعیت خود آگاه کنید و هم متوجه شوید که دیگران مشغول چه کاری هستند.

اپلیکیشن bereal چیست؟

انتشار تصویر در این فضا بدین صورت است که اول دوربین سلفی باز می‌شود و بعد در همان لحظه از فضایی که روبروی شماست عکس گرفته می‌شود. درنهایت این دو تصویر با یکدیگر ادغام شده و یک تصویر به صورت بزرگتر و دیگری کوچکتر در قالب یک پست منتشر می‌شود.

عکس گرفتن در bereal

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

برای آشنایی بیشتر با محیط اپلیکیشن BeReal و نحوه کار با آن ویدیو زیر را تماشا کنید.

نحوه استفاده از اپلیکیشن BeReal

برای استفاده از این اپلیکیشن از طریق لینک زیر در گوگل پلی برنامه را دانلود کنید و در آن یک اکانت بسازید.

ابتدا شماره موبایل خود را وارد کنید و کدی که از طریق اس ام اس برای شما ارسال شده را وارد کنید. توجه داشته باشید برای کاربران ایرانی ارسال کد فقط از طریق تغییر IP امکان پذیر است. پس از نصب اپلیکیشن می‌توانید اولین پست خود را به اشتراک بگذارید اما برای ارسال پست‌های بعدی باید منتظر بازه زمانی 2 دقیقه‌ای که از طریق نوتیفیکیشن برای شما ارسال می‌شود، بمانید.

صفحه اصلی این پلتفرم به صورت کلی به دو بخش DISCOVERY و MY FRIENDS تقسیم شده است. در بخش discovery می‌توانید پست‌های خود و در بخش my friends می‌توانید پست‌های مخاطبین خود را تماشا کنید.

استفاده از اپلیکیشن bereal

همچنین می‌توانید به پست‌های دیگران با استفاده از ایموجی‌ها که در این پلتفرم realmojis نامیده می‌شود واکنش نشان دهید. اما باید توجه داشته باشید، زمانی می‌توانید پست‌های مخاطبین خود را ببینید که در بازه زمانی 2 دقیقه‌ای که برنامه BeReal در اختیار شما قرار می‌دهد پست خود را منتشر کرده باشید.

نصب اپلیکیشن BeReal

دانلود اپلیکیشن BeReal برای اندروید 

دانلود اپلیکیشن BeReal برای ios

ارسال نظر