وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

اضافه شدن گالری به انتشار رسمی اینستاگرام و چند بروزرسانی دیگر

اضافه شدن گالری به انتشار رسمی اینستاگرام در جدیدترین آپدیت نوین هاب

ما همواره در تلاشیم که نوین هاب ابزاری جامع و کاربردی برای مدیریت شبکه‌ های اجتماعی شما باشد و تلاش می‌کنیم با بروزرسانی‌ ها و تغییرات شبکه ‌های اجتماعی هم‌راستا باشیم تا پلتفرمی بهتر و کامل برای شما ایجاد کنیم. به انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود احترام می‌گذاریم و امکاناتی فراهم می‌آوریم که تجربه مدیریت شبکه ‌های اجتماعی برای شما لذت‌بخش شود. همچنین گزارش‌های اشکالات و باگ‌ها را پیگیری و سریعا به آن رسیدگی می‌کنیم.

خوشحالیم که اکنون تغییرات و بروزرسانی های بسیار مهمی را به شما اعلام کنیم:

  • اضافه شدن گالری به اینستاگرام رسمی

اکنون شما می‌توانید انواع پست علاوه بر پست‌های تک تصویر و تک ویدیو، پست‌های آلبومی به صورت گالری (شامل انواع رسانه‌ها) را از طریق اینستاگرام رسمی منتشر کنید.

اضافه شدن گالری به انتشار رسمی اینستاگرام

  • ادغام صفحه‌های انتشار پست، ویدیو، فایل و گالری در یک صفحه

با انتخاب رسانه و شبکه اجتماعی تنها محتوای مورد نظر را از سیستم خود انتخاب می‌کنید تا به صورت خودکار منتشر شود.  همچنین دیگر نیازی به تغییر صفحه برای انتخاب نوع محتوایی که قصد دارید منتشر کنید، ندارید.

برای مثال اگر محتوای شما یک ویدیو باشد پست به صورت ویدیو در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود و اگر چند رسانه ویدیو و عکس انتخاب شود به صورت آلبوم (گالری) خواهد بود و اگر رسانه‌ای انتخاب نشود به صورت متن ساده منتشر می‌شود.

جدیدترین آپدیت نوین هاب

  • نمایش نیازمندی‌های هر شبکه‌ اجتماعی در صفحه انتشار

با انتخاب هر شبکه اجتماعی، نیازمندی‌ها، قوانین و محدودیت‌های آن شبکه به صورت پیام هشدار، نمایش داده می‌شود تا بتوانید به راحتی پست را برای انتشار آماده کنید.

  • اضافه شدن دایرکت‌های توییتر به بخش مدیریت دایرکت‌ها

در بروزرسانی جدید نوین هاب می‌توانید دایرکت‌های توییتر و اینستاگرام را در یک صفحه ببینید، پاسخ دهید و مدیریت کنید. این قابلیت به صرفه جویی در زمان شما بسیار کمک خواهد کرد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

اضافه شدن دایرکت های توییتر در آپدیت نوین هاب

  • نمایش نام پاسخ دهنده به پیام‌های دایرکت

در بخش دایرکت‌ها می‌توانید ببینید کدام هم‌تیمی به دایرکت پاسخ داده است. این قابلیت برای کسب و کارهایی که چند نفر همزمان به پیام‌های دایرکت پاسخ می‌دهند بسیار کاربردی خواهد بود.

  • نمایش تعداد کاراکتر باقیمانده متن هر شبکه اجتماعی

در ویرایشگر متن نوین هاب می‌توانید تعداد کاراکترهای باقیمانده هر شبکه اجتماعی را ببینید کپشن مناسب را بر اساس شبکه های اجتماعی و پیام‌رسان‌های انتخاب شده آماده کنید.

نمایش تعداد کارکترهای متن در آپدیت جدید نوین هاب

  • اپلیکیشن و انتشار در گوگل پلی

اپلیکیشن نوین هاب در روزهای گذشته بروزرسانی، و تمامی امکانات نسخه وب به آن اضافه شد. اکنون می‌توانید در گوگل پلی، نوین هاب را جستجو و اپلیکیشن را دانلود کنید.

  • حل مشکلات قطعی سرور و باگ‌های گزارش شده

در هفته‌های گذشته تیم فنی به صورت مداوم در حال پیگیری مشکلات سرور بوده و اکنون مشکلات قطعی و باگ‌هایی که از سمت کاربران گزارش شده بود پیگیری و حل شد.

جهت مشاهده تغییرات و استفاده از امکانات نوین هاب از طریق لینک رو به رو وارد داشبورد نوین هاب شوید.

ارسال نظر