وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

هفت روش‌ آسان برای افزایش ممبر تلگرام

از شروع استفاده از اپلیکیشن پیامرسان تلگرام استقبال بسیار زیادی از آن صورت گرفته و شاید به خاطر این است که تلفیقی از قابلیت‌های اسنپ چت و واتس اپ است.
این اپلیکیشن امکان برقراری ارتباط با افراد (از مخاطبان خودتان یا از یوزرهای قابل جستجو) را برقرار می‌کند. تلگرام که از سیستم و پروتکل Application Programming interface (API) استفاده می‌کند و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا زمان ارسال و دریافت و دیده شدن پیام خود را ببینند.
دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد تلگرام پیام‌هایی با قابلیت زماندار و نابود شونده است و بر اساس ذخیره سازی ابری (Cloud) است که عکس‌ها را برای شما حفظ می‌کند و قایل مشاهده از دستگاه‌های دیگر است و بسیاری امکانات دیگر که با آن آشنایی دارید…

در این آموزش سعی داریم با چند روش برای ساخت جامعه کاربران (Community) تلگرام با شما همراه باشیم:

محتوای جالب را باز نشر دهید

اگر عکس یا پست مورد توجهی پیدا کردید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید! جذب مردم به شبکه شما و برقراری گفتگوهای مورد علاقه مخاطبان به کار شما ارزش داده و ممبرهای شما را افزایش می‌دهد.
اطمینان حاصل کنید که اطلاعات باارزش و کاربردی در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهید با این کار پیشرفت بهتری خواهید داشت.

 

از ابزار خود در API تلگرام استفاده کنید

تلگرام از استفاده افراد از کد متن‌باز (Open Source) خود استقبال می‌کند. تلگرام نه تنها کد ناب ساخت بات بلکه کدهایی که به شما کمک می‌کند اپلیکیشن پیام رسان (چه تجربی چه تخصصی) نیز ساخت.

 

دائما در حال تبلیغات نباشید

اگر در تلگرام کسب و کار دارید دائم در حال تبلیغ برای سود کردن خود نباشید مخاطبان دنبال برقرای ارتباط عمیق‌تری هستند نه فقط پیشرفت شما!
ارتباط برقرار کردن یک راه مناسب برای جذب و حفظ مخاطب است و باعث می‌شود تا کاربران حس تعلق کنند. به چیزهایی که مخاطبانتان نیاز دارند توجه کنید راهی برای ارتقای گفتگوهای خود پیدا کنید.

 

مسابقات ، قرعه‌کشی‌ها و بازی‌های کوچک و جمعی راه بیاندازید

پرسیدن سوال و برگزاری مسابقات کوچک، ممبرها را به شما جذب می‌کند!

در کانال و گروه خود یک مسابقه راه بیاندازید و قوانین را به آنها بگویید و بگذارید که مسابقه یا نظرسنجی و … را به دست بگیرند.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

 

لینک بقیه شبکه‌های اجتماعی خود را منتشر کنید

لینک باقی شبکه‌های اجتماعی خود از اینستاگرام گرفته تا لینکداین و … را به اشتراک یگذارید. مرتبط کردن این شبکه‌ها کار شما را آسان‌تر می‌کند. البته نباید بیش از اندازه این کار را انجام دهید و توجه داشته باشید زبان و روش استفاده هر کدام از آن شبکه‌ها متفاوت است!

 

جبران کنید

اگر فالوئری پستی از شما را باز نشر داد مطمئن باشید که این کار او را جبران می‌کنید این کار به او ارزشش را نشان داده و باعث می‌شود شما را به افراد دیگری معرفی کند.

 

حضور خود را با ارزش کنید

راه‌های ساده‌ای وجود دارد که از طریق آن‌ها شبکه‌ی خود را ارتقا دهید مثل ارسال ایمیل، نوشتن در وبلاگ شخصی و تولید عکس و فیلم و محتوای قابل توجه، یا به سادگی دعوت از دوستان و خانواده فالوئرهایتان به سایت خود فعالیت را بیشتر می‌کند.

محتوایتان را منظم و درست منتشر کنید و برای این کار از ابزار زمانبندی پست‌های تلگرام نوین هاب استفاده کنید.
همچنین می‌توانید گفتگوهایی را با کسانی که سلیقه مشترک و یا کار مشترکی دارند راه بیاندازید تا اعتماد را به خوتان افزایش دهید.

تلگرام بستری بسیار مناسب برای جلب مخاطب است و با رعایت این گزینه‌ها می‌توان از این بستر به درستی سود برد.

ارسال نظر