نیاز به ابزاری برای مدیریت کامل شبکه‌های اجتماعیتان دارید؟ کلیک کنید
وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

گزارش سالانه نوین هاب از فعالیت کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی

گزارش سالانه نوین هاب از فعالیت کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی

سالروز تولد دو سالگی نوین هاب، زمان خوبی برای ارائه گزارش سالانه از نحوه عملکرد کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی و تغییرات نوین هاب در یک سال اخیر است. سالی که گذشت برای کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای اینترنتی، سال پر فراز و نشیبی بود.

ما در نوین هاب سعی کردیم در سالی که گذشت، همراه و کنار شما باشیم تا فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را برای شما ساده‌تر کنیم. در سال گذشته تعداد کاربران نوین هاب رشد 389 درصدی داشته است و این اتفاق مسئولیت ما برای ارائه خدمات بهتر به شما را بیشتر کرده است.

در سال 99، نوین هاب با جذب کاربران خارجی، به بازار بین المللی پیوست. در حال حاضر نوین هاب از 14 کشور در دنیا و 24 استان ایران کاربر فعال دارد. با ما همراه باشید تا شرح مختصری از گزارش سالانه نوین هاب را مرور کنیم.

گزارش سالانه نوین هاب

نوین هاب در سال گذشته از تیرماه 1398 تا تیرماه 1399، فعالیت کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی را زیر نظر داشته و با استفاده از آمار و داده‌های استخراج شده از بخش فنی نوین هاب، گزارشی کامل و جامع از فعالیت کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی، تهیه کرده است.

این گزارش به سه قسمت اصلی رفتار کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی، رفتار کاربران نوین هاب و آمارهای نوین هاب تقسیم شده است.

گزارش نوین هاب، تصویر شفافی از نحوه فعالیت کسب و کارها به شما نشان می‌دهد که می‌تواند به تصمیم‌گیری‌ها، استراتژی‌ها و فعالیت شما در این شبکه‌ها کمک کند.

سهم هر شبکه اجتماعی از حضور کسب و کارها، سهم هر شبکه اجتماعی از پست‌های منتشر شده و محبوب‌ترین قالب‌های محتوایی از جذاب‌ترین آمارهای مربوط به فعالیت کسب و کارها در این شبکه‌هاست که در این گزارش مشاهده می‌کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

در این گزارش با پرطرفدارترین هشتگ‌ها، ایموجی‌ها و لوکیشن‌های استفاده شده توسط کسب و کارها آشنا می‌شوید.

اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های گزارش سالانه نوین هاب، پرترافیک‌ترین روزها و ساعت‌های فعالیت کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی است. این آمار می‌تواند به هر کسب و کاری کمک کند تا استراتژی هدفمند‌تری برای ارسال پست در زمان و روز مناسب تهیه کنند.

در بخش‌های بعدی گزارش، تغییرات نوین هاب و عملکرد کسب و کارها در پلتفرم نوین هاب را مشاهده خواهید کرد. یکی از اعداد جالب مربوط به نوین هاب که دراین گزارش آمده، این است که کاربران نوین هاب در یک سال گذشته، 5 سال و 6 ماه از عمر خود را در این پلتفرم گذرانده‌اند.

دانلود گزارش کامل سالانه نوین هاب از فعالیت کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی

مسئولیت اجتماعی نوین هاب

هر برند و کسب و کاری در قبال جامعه مسئولیت دارد و باید در راحت‌تر شدن زندگی و کمک به افراد جامعه، سهیم باشد. نوین هاب در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، در سال جدید کسب و کارهای خانگی که نیاز به حمایت و معرفی دارند را، در صفحه اینستاگرام خود معرفی می‌کند تا گام کوچکی در آسان‌تر شدن فعالیت آنها بردارد.