وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

تعداد کاربران لینکدین به 722 میلیون نفر رسید

افزایش تعداد کاربران لینکدین

افزایش کاربران لینکدین همچنان ادامه دارد. با توجه به اینکه افراد بیشتری در میان همه گیر COVID-19 به‌دنبال کار هستند، افزایش استفاده از لینکدین چندان عجیب نیست.

شرکت مادر لینکدین، مایکروسافت گزارش داد که سطح مشارکت لینکدین 31% نسبت به زمان مشابه افزایش داشته‌است.

افزایش کاربران لینکدین

افزایش درآمد لینکدین

همانطور که در اینجا مشاهده می‌کنید، درآمد لینکدین نیز با افزایش 16 درصدی روبروست که بیشتر ناشی از افزایش هزینه تبلیغات است.

طبق گفته مایکروسافت: «تقاضا برای تبلیغات در لینکدین تقریبا به قبل از شیوع کرونا رسیده‌است؛ که 40% هر ساله افزایش می‌یابد. بازاریاب‌ها از ابزارهای ما برای برقراری ارتباط با متخصصان در هر زمینه‌ای استفاده می‌کنند.»

باید به این نکته توجه کرد که در ماه جولای، لینکدین 6% از نیروی کار خود را تعدیل کرد که در حدود 960 نفر در سراسر دنیا بود.

این تعدیل نیرو به دلیل شیوع پاندمی کرونا بود  لینکدین توضیح داد که به دلیل کم شدن درآمد، کمتر شرکتی در دنیا می‌تواند با همان تعداد قبلی کارمندان به کار ادامه دهد.

در درجه اول لینکدین کارمندان خود در بخش «استعدادیابی» را تعدیل کرد. چون به نظر می‌رسید به زودی کارمندان جدید استخدام نخواهد کرد و نیازی به تیم استعدادیابی ندارد.

اما تخمین‌های لینکدین درست از آب درنیامد و تبلیغات در این شبکه اجتماعی رشد کرد. به این دلیل که شرکت‌ها به دنبال راه‌هایی برای حفظ درآمد خود در دوران پاندمی کرونا بودند.

بیشتر بخوانید: اکانت تجاری لینکدین | چگونه کمپانی پیج موفق داشته باشیم؟

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

افزایش تعداد کاربران لینکدین

علاوه‌بر‌این مایکروسافت اعلام کرد که تعداد کاربران لینکدین از 675 میلیون نفر در ژانویه به 722 میلیون عضو رسیده‌است.

جا داره که بگیم:”اعضا” و “کاربران فعال” یکی نیستند. لینکدین تعداد کاربران فعال ماهانه یا روزانه را به اشتراک نمی‌گذارد، که این سنجش میزان مقایسه واقعی برنامه را دشوار می‌کند.

اما متخصصان شبکه‌های اجتماعی تعداد کاربران فعال ماهانه لینکدین را نیمی از اعضا این شبکه یعنی چیزی در حدود 361 میلیون نفر تخمین زده‌اند.

این تعداد برای توییتر 330 میلیون کاربر فعال در ماه است.

مایکروسافت خاطرنشان کرد که لینکدین در این دوره سه ماهه، طراحی اپلیکیشن را تغییر داده و استوری را برای همه اعضا فعال کرده‌است.

استوری لینکدین

اما باز هم هیچ اطلاعی از تعداد کاربرانی که از استوری استفاده می‌کنند و محبوبیت این شبکه اجتماعی در دسترس نیست. لینکدین ابتدا این ویژگی را برای کاربران برزیلی در ماه جون فعال کرده‌بود، و سپس در سپتامبر برای همه اعضا استوری لینکدین فعال شد.

تحلیل این وقفه می‌تواند این باشد که استوری لینکدین در ابتدا مورد استقبال کاربران قرار نگرفت و احتمالا بعد از یک مدت کاربران از آن استفاده کردند.

ارسال نظر