وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

وبینار رایگان نوین هاب، آنالیز رقبا در فضای دیجیتال روش‌ها، ابزارها

بخش تحلیل رقبا، یکی از بخش‌های اساسی و کلیدی در تدوین استراتژی یک کسب‌وکار هست.که بدون توجه به آن انجام هر کاری اشتباه و هزینه زاست باید بدانید کسب و کارها به دو دلیل تحلیل رقبا را انجام می دهند اولا شما از طریق این تجزیه‌وتحلیل، با آگاهی از بازار وارد حوزه کاری خود می‌شوید و ثانیا یک تفاوت و تمایزی را نسبت به رقبا برای شما ایجاد خواهد کرد.

هدف از این تحلیل، شناخت منابع، عملکرد و نتایجی است که موجب می‌شود آن رقیب متمایز شود. با استفاده از این اطلاعات و بر اساس اقدامات راهبردی می‌توان با رقبا مقابله و یا آن‌ها را در بازار منزوی‌ کرد.

باید بدانید تحلیل رقبا درک واضح و روشنی از رقبا به شما می دهد چرا که یکی از پایه‌های استراتژی، توجه به رقبا، شناخت آن‌ها و تلاش برای پیشی‌گرفتن از آن‌هاست.

در این وبینار رایگان از نوین هاب، عادل طالبی استراتژیست کسب‌و‌کارهای اینترنتی، از مزایای تحلیل و آنالیز رقبا برای شما می‌گوید.

سرفصل‌های وبینار:

تحلیل رقبا مزایا زیادی برای کسب‌و‌کارها دارد که نباید از آن چشم پوشی کنند. در ادامه می توانید مهم‌ترین مزایای شناخت و آنالیز رقبا را با هم مرور می‌کنیم:

شناخت کامل رقبای بالفعل و رقبای بالقوه

شناخت نقاط ضعف و قوت رقبا

شناخت استراتژی تبلیغات رقبا و پیشی گرفتن از آنان

شناخت سهم رقبا از بازار

شناخت نیازهای پاسخ داده نشده مشتریان

شناسایی فاکتورهای تمایز رقبا

تحلیل فرصت‌های بالقوه بازار

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

شناسایی تهدیدات بالقوه رقبا برای کسب‌وکار خود

یافتن بازارهای جدید

تدوین استراتژی بازاریابی جامع برای تبلیغ محصول خود

گسترش محصول

شناختن مزیت رقابتی خود نسبت به رقبا

پیش بینی تهدیدات بالقوه از جانب رقبا

مشاهده وبینار:

 

همچنین برای شروع استفاده از داشبورد نوین هاب شامل زمان‌بندی و انتشار محتوا، مدیریت و دانلود کامنت و آنالیز شبکه‌های اجتماعی، در نوین هاب ثبت نام کنید.

 

2 نظر