وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

ساخت فرم ثبت سفارش در دایرکت اینستاگرام

ساخت فرم ثبت سفارش در دایرکت اینستاگرام

برای افزایش فروش محصولات در اینستاگرام، قبل از هر اقدامی داشتن محتوای جذاب اولویت دارد اما جمع آوری اطلاعات مشتریان یکی از چالش‌هایی است که اکثر کسب‌و‌کارها درگیر آن هستند چون با خروج کاربر از اپلیکیشن اینستاگرام نرخ تبدیل آنها نیز به شدت کاهش پیدا می‌کند.

اما در این پست ما می‌خواهیم راهی بسیار ساده‌تر را به شما پیشنهاد دهیم، ثبت سفارش و جمع‌آوری اطلاعات مشتریان در همان دایرکت اینستاگرام و دقیقا مشابه یک گفتگوی معمولی و دانلود لیست پاسخ‌دهندگان یا سفارشات ثبت شده در یک فایل اکسل.

راهنمای ساخت فرم ثبت سفارش در دایرکت اینستاگرام

نوین هاب بعنوان برترین ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی، با امکانات متعدد و جذاب به مدیران کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به بهبود استراتژی‌های بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان خود بپردازند. یکی از قابلیت‌های برجسته دایرکت هوشمند نوین هاب، ایجاد فرم ثبت سفارش مشتریان مستقیماً در پیام‌های دایرکت اینستاگرام با امکان خروجی‌گرفتن به صورت فایل اکسل است.

مراحل ساخت فرم ثبت سفارش در دایرکت اینستاگرام:

ابتدا وارد پنل کاربری نوین هاب شوید و پس از اتصال اکانت و خرید اشتراک وارد قسمت دایرکت هوشمند شوید و گزینه تنظیمات را بزنید.

دایرکت هوشمند اینستاگرام

در مرحله بعد پس از ورود به پنل کاربری وارد قسمت فرم ساز شده و روی گزینه اضافه کردن فرم جدید بزنید.

فرم ساز هوشمند دایرکت اینستاگرام

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

در صفحه باز شده ابتدا عنوان فرم را وارد کنید، سپس دستور شروع را بنویسید (دستور شروع کلمه یا عدد و عبارتی است که در صورتی که کاربر آن را در پاسخ به استوری یا دایرکت اینستاگرام ارسال کند مراحل تکمیل فرم آغاز می‌شود).

فرم ساز

سپس سوالاتی را که می‌خواهید در فرم وجود داشته باشند را بنویسید بطور مثال اطلاعاتی که نیاز به جمع آوری دارید میتواند شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، ایمیل و … را هرکدام در یک سط بنویسید و ترتیب آنها را مشخص کنید.

در دو کادر پایین نیز دستور لغو ( دکمه ای که در پایین فرم قرار می‌گیرد و با کلیک کاربر برروی آن فرم لغو خواهد شد)، پیام لو که شامل متنی است که کاربر در صورت کلیک روی دکمه لغو به آن نمایش داده می‌شود و پیام پایان که پس از تکمیل فرم و در صورت موفقیت آمیز بودن به کاربر نمایش داده می‌شود. (بطور مثال: با سپاس از تکمیل فرم، بزودی همکاران ما با شما در ارتباط خواهند بود)

نمونه فرم ایجاد شده در دایرکت اینستاگرام با دایرکت هوشمند نوین هاب:

نتیجه‌گیری: نوین هاب با امکان فراهم کردن فرم جمع‌آوری اطلاعات در دایرکت اینستاگرام و قابلیت خروجی‌گرفتن به صورت اکسل، یک ابزار قدرتمند برای بهبود استراتژی‌های بازاریابی و ارتباط با مشتریان است. این ابزار با ایجاد تجربه تعاملی، افزایش دقت در اطلاعات جمع‌آوری شده و امکان پیگیری دقیق این اطلاعات، به مدیران کسب‌وکار کمک می‌کند تا بازاریابی هوشمندانه‌تری داشته باشند و ارتباطات مؤثرتری با مشتریان خود را ایجاد کنند.

ارسال نظر