وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

دایرکت هوشمند اینستاگرام به نوین هاب اضافه شد

دایرکت خودکار و هوشمند اینستاگرام

نوین هاب، به عنوان برترین ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران، همیشه به دنبال راه‌های نوین و خلاقانه برای ارتقا تجربه کاربران خود است. امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که ویژگی جدید و هوشمندانه‌ی ما، بخش دایرکت هوشمند اینستاگرام راه‌اندازی شد.

این بخش به شما امکان می‌دهد تا به طرز هوشمندانه‌ای با دنبال‌کنندگان خود در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید. با استفاده از امکانات متنوع این بخش، نه تنها می‌توانید پاسخ‌های خودکار و سریع به سوالات مکرر دنبال‌کنندگان خود دهید، بلکه با قابلیت‌هایی مانند نمایش محصولات و خدمات به صورت جذاب و لیست‌وار، ارتقاء فروش و وفاداری مشتریان را تجربه کنید.

قابلیت‌های دایرکت هوشمند نوین هاب:

دایرکت هوشمند اینستاگرام

منوی دایرکت: در بخش منو میتوانید تا ۳ دکمه را در بخش دایرکت اینستاگرام خود اضافه کنید که کاربر پس از ورود به قسمت دایرکت بلافاصله به آن نمایش دهد. این دکمه‌ها می‌توانند شامل اضافه کردن لینک‌های مختلف، نمایش محتوا، سوالات متداول، اطلاعات محصولات و خدمات و حتی امکان تماس مستقیم با پشتیبانی باشند.

دایرکت خودکار اینستاگرام

سوالات متداول: در بخش سوالات متداول در قسمت دایرکت هوشمند نوین هاب میتوانید سوالاتی را که کاربران شما بصورت تکراری از شما میپرسند را وارد کنید که با کلیک روی هر سوال پاسخ آن را به کاربر در همان لحظه نشان دهد با این قابلیت، شما می‌توانید به سرعت و بدون درگیری در پاسخ به سوالات مکرر دنبال‌کنندگان خود، به آن‌ها پاسخ دهید. فقط کافی است سوالاتی که بیشترین تکرار را دارند را به همراه پاسخ‌های آن‌ها در نوین هاب ثبت کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

فروش در دایرکت اینستاگرام

محصولات و خدمات: اگر کسب و کار شما شامل محصولات و خدمات مختلف است، نوین هاب به شما این امکان را می‌دهد که محصولات و خدمات خود را در یک لیست اسکرول‌پذیر زیبا و جذاب در بخش دایرکت اینستاگرام خود نمایش دهید. همچنین با دکمه‌های ویژه مانند “خرید” یا “اطلاعات بیشتر” می‌توانید کاربران را به سمت عملیات خرید یا کسب اطلاعات بیشتر هدایت کنید و فروش خود را چندین برابر کنید.

پاسخ خودکار اینستاگرام

پاسخ خودکار: این ویژگی یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های نوین هاب است. در بخش دایرکت هوشمند نوین هاب می‌توانید یک سری کلمات مد نظر خود را تعریف کرده که پس از آنکه کاربر آن را در بخش دایرکت برای شما ارسال کند سریعا و بلافاصله متن از پیش تعریف شده و یا لیستی از محصولات و خدمات را برای کاربر ارسال کند، چه چیزی بهتر از این که کاربران شما حس کنند همواره یک نفر برای پاسخگویی به سوالات آن‌ها در دسترس است؟

پلتفرم نوین هاب با هدف بهبود تجربه کاربری شما و ایجاد یک فضای کاربردی و هوشمندانه‌تر به‌روز شده است. با اضافه شدن بخش دایرکت هوشمند، تضمین می‌کنیم که مدیریت دایرکت‌های شما به سادگی، سرعت و هوشمندی بی‌نظیری انجام پذیرد و فروش محصولات و خدمات شما چندین برابر خواهد شد.

پس از این و با اطمینان بیشتر، به کاربران و مشتریان خود در اینستاگرام پاسخ دهید و از این ویژگی‌های جدید لذت ببرید. برای استفاده از این قابلیت کافیست همین الان وارد پنل نوین هاب شوید.

ارسال نظر