وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

چگونه از اینستاگرام igtv را دانلود کنیم

اینستاگرام برای مدت زمان طولانی، فقط امکان اشتراک ویدئوهای یک دقیقه‌ای را به کاربرانش می‌داد. با رونمایی از قابلیت igtv، این امکان فراهم شد که کاربران ویدئوهای طولانی‌تری آپلود کنند. به نظر می‌رسید که اینستاگرام قصد دارد با یوتیوب رقابت کند، چون این ویژگی خیلی زود محبوب شد. تولیدکنندگان محتوا از این ویژگی برای ایده‌های جدیدشان استفاده کردند و استفاده از این قابلیت خیلی زود همه‌گیر شد.

ممکن است با ویدئوهایی روبه‌رو شوید که مایل باشید آن‌ها را دانلود کنید. امکان دانلود igtv از طریق خود نرم افزار اینستاگرام فراهم نیست. به همین دلیل باید روش‌های دیگری را به کار ببندید. در این پست از بلاگ نوین هاب قصد داریم به شما راهکارهایی برای دانلود igtv ارائه دهیم.

چگونه ویدئوهای igtv را دانلود و ذخیره کنیم

روش اول

در روش اول قصد داریم این آموزش را بدون استفاده از هیچ ابزار خاصی ارائه دهیم.

اول ویدئوی igtv که قصد دانلود آن را دارید باز کنید.

حالا از قسمت پایین، سمت راست پنجره منو را باز کنید. (سه نقطه عمودی). سپس گزینه copy link را انتخاب کنید تا لینک ویدئو در کلیپ‌بورد ذخیره شود.

دانلود igtv

حالا مرورگر کروم را باز کنید و در قسمت نوار ابزار جستجو تایپ کنید  :view-source و بعد لینک کپی شده را در ادامه و بعد از وارد کردن دونقطه، الصاق یا paste کنید. در این لحظه شما باید پنجره زیر را مشاهده کنید:

دانلود Igtv

حالا باید از میان این کدها لینک دانلود را پیدا کنید. برای این کار، کافی است سه نقطه عمودی را از نوار ابزار بالا، سمت راست، پیدا کنید. روی گزینه find in page کلیک کنید و عبارت og:video را در پنجره جستجویی که باز شده تایپ کنید.

دانلود igtv

 

دانلود igtv

لینکی که در تصویر بالا هایلایت شده را انتخاب کرده و کپی کنید. اگر روی مرورگرتان دانلود منیجر نصب شده باشد، به‌طور خودکار شروع به دانلود لینک می‌کند. درغیر این صورت باید دوباره لینک را در نوار ابزار مرورگرتان کپی کنید تا ویدئو باز شود. سپس روی سه نقطه‌ای که پایین ویدئو وجود دارد کلیک کنید تا گزینه دانلود را مشاهده کنید. حالا می‌توانید به راحتی ویدئو را دانلود کنید.

دانلود igtv

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

روش دوم

نرم افزارهای زیادی در گوگل پلی  استور وجود دارند که با استفاده از آن‌ها و تنها با یک کلیک ساده ویدئوهای igtv را دانلود کنید. این نرم افزارها تفاوت چندانی با هم ندارند و فقط رابط کاربری آن‌ها با هم متفاوت است. در ادامه قصد داریم یکی از این نرم افزارها را به شما معرفی کنیم.

یکی از نرم افزارهای دانلود igtv که بیشتر از بقیه نصب شده Video Downloader for IGTV  است.

دانلود igtv

بعد از اتمام مراحل دانلود و نصب، نرم افزار را باز کنید. لینک igtv را که از قبل کپی کرده‌اید را در نرم‌ افزار paste کنید.

دانلود igtv

 

دانلود igtv

با کلیک کردن برروی فلشی که مشخص شده، عملیات دانلود آغاز می‌شود. بعد از آن شما امکان دسترسی به ویدئو را از طریق حافظه تلفن همراه‌تان خواهید داشت.

روش سوم

اگر علاقه‌ای به نصب نرم افزار ندارید، یا قرار است یکبار این کار را انجام دهید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ابزارهای دانلود آنلاین است. برای مثال وب‌سایت‌هایی مثل: downloadgram , igtvloader , saveigtv و وبسایت‌های بی‌شمار دیگری که با یک سرچ ساده به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید استفاده کنید.

دانلود igtv

 

با استفاده از پلتفرم نوین هاب امکان اشتراک‌گذاری ویدئوهای igtv را دارید. همچنین می‌توانید پست‌ها، ویدئوها و استوری‌های خود را زمان‌بندی کنید و مطمئن باشید که راس ساعت مدنظر شما پست خواهند شد. در پلتفرم نوین هاب امکان مدیریت همه اکانت‌های شما در سوشال مدیا و در قالب یک داشبورد یکپارچه وجود دارد.

 

یک نظر