وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

حضور نوین هاب در اولین رویداد فریلنسینگ

حضور نوین هاب در اولین رویداد فریلنسینگ

روز پنجشنبه ۲۲ شهریور در مرکز نمایشگاهی و همایش منطقه آزاد بندر انزلی اولین رویداد اصول فریلنسینگ برگزار شد.
در این همایش که بسیاری از فعالین حوزه استارتاپ، فریلنسرها، شرکت‌های معتبر و استارتاپ‌ها از تمام کشور حضور داشتند و از ساعت ۸:۳۰ تا ۶:۳۰ در مرکز ملی همایش‌های بندر انزلی که توسط پونیشا هماهنگ شده بود برگزار شد.
در وبسایت فریلند برای این رویداد توضیح داده شده است:
این رویداد به شما کمک می‌کند کسب و کار خود را با اطمینان شروع کنید. اگر شما مهارت یا تخصصی دارید، این رویداد به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید از کجا شروع کنید، چطور مشتریان زیادی پیدا کنید، چطور خود را مطرح کنید، و چطور بدون آنکه جایی استخدام شوید درآمد بالایی داشته باشید.
برای شروع کار به عنوان یک فریلنسر، به سرمایه زیادی نیاز ندارید. مهمترین سرمایه شما، وقت و تخصص شماست. نیاز نیست فردی را استخدام کنید چون همه کارها را خودتان انجام خواهید داد، و هر وقت نیاز بود با فریلنسرهای دیگر پروژه‌ای کار می‌کنید.

در این همایش کسانی همچون، کاوه یزدی فرد، ایمان داوودیان، میلاد نوری، مجمد رشیدی، علی حاجی محمدی و … برای حاضرین ارائه‌هایی دادند و در کنار این سخنرانی ها کارگاه هایی نیز برگزار شد.
همچنین غرفه‌هایی برای استارتاپ‌ها در فضای نمایشگاهی در نظر گرفته شده بود که نوین هاب، در این نمایشگاه به شکل چشمگیری مورد استقبال شرکت کنندگان و حاضرین همایش قرار گرفت.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید توییتر نوین هاب و یا هشتگ freeland_day را در توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال نظر