وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

حذف اکانت لینکدین

حذف اکانت لینکدین

حذف حساب کاربری یکی از قابلیت‌هایی است که همه شبکه‌های اجتماعی آن را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند. لینکدین هم از این قاعده مستثنی نیست و این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار داده. تا کاربران بتوانند حسابی که از آن برای مدت زمان طولانی استفاده نمی‌کنند را حذف کنند. اما ممکن است شما به عنوان یک کاربر ندانید که چگونه می‌توان نسبت به حذف اکانت لینکدین اقدام کرد. در این پست از بلاگ نوین هاب قرار است درمورد این مساله بخوانیم و یاد بگیریم.

 

نحوه حذف اکانت لینکدین و غیرفعال کردن آن

لینکدین دو قابلیت برای حذف اکانت کاربری درنظر گرفته است. در روش اول شما می‌توانید اکانت خود را از نظر کاربرانی که در این شبکه اجتماعی عضو نیستند پنهان کنید. ممکن است بپرسید چه لزومی به این کار وجود دارد؟ آن هم این است که اگر کسی اسم شما را در موتور جست‌وجوی گوگل سرچ کند، تمام اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی شما را خواهد دید. شاید علاقه‌ای نداشته باشید که کسی بتواند اکانت‌های شما را در شبکه‌های اجتماعی پیدا کند. خوشبختانه لینکدین این قابلیت را برای کاربران درنظر گرفته و با اعمال تنظیمات، کسی که عضو این شبکه اجتماعی نباشد، نمی‌تواند اکانت شما را مشاهده کند. در این حالت کاربران لینکدین کماکان می‌توانند پست‌ها و فعالیت‌های شما در این فضا را مشاهده کنند و با شما در ارتباط باشند.

حالت دوم هم زمانی است که شما می‌خواهید اکانت خود را به طور کلی از این شبکه اجتماعی حذف کنید و دیگر قصد ادامه فعالیت در این فضا را ندارید. درواقع می‌خواهید اکانت خود را دی‌اکتیو کنید. در این حالت هم شرایطی برای شما فراهم شده که بتوانید اکانت خود را حذف کنید. در این پست قرار است عمال تنظیمات هر دوی این روش‌ها را به شما آموزش دهم.

روش اول: غیرفعال کردن حساب کاربری لینکدین برای افراد غیرفعال در آن

 

1- ابتدا از منوی بالای صفحه روی گزینه Me که درحقیقت حساب کاربری شماست، کلیک کنید.

حذف اکانت لینکدین

 

2- حالا گزینه Setting and Privacy را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات این بخش شوید.

در زیرگزینه‌های این بخش، از گزینه‌های سمت چپ، Visibility را انتخاب کنید. و وارد تنظیمات Edit your public profile شوید.

حذف اکانت لینکدین

 

 

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

3- از گزینه سمت راست Your profile`s public visibility را انتخاب کنید. اگر این گزینه را غیر فعال کنید، حساب کاربری شما فقط برای کاربران لینکدین نمایش داده خواهد شد.

حذف اکانت لینکدین

4- حالا دوباره وارد بخش Setting and Privacy شوید، از قسمت Visibility گرینه profile visibility off linkedin را انتخاب کنید.

حذف اکانت لینکدین

روش دوم: حذف اکانت لینکدین

قبل از اینکه اقدام به انجام این کار کنید، باید بدانید که همه محتواها و فعالیت‌هایی که در این فضا داشتید، حذف خواهند شد. پس قبل از اقدام به این کار، خوب فکر کنید. توصیه ما به شما این است که اگر اکانت غیرفعالی دارید حذف کنید.

1- ابتدا از منوی بالای صفحه روی گزینه Me که درحقیقت حساب کاربری شماست، کلیک کنید

2- از سمت چپ صفحه گزینه Account preferences را انتخاب کنید و وارد زیرگزینه‌های این بخش شوید. گزینه close account را انتخاب کنید.

حذف اکانت لینکدین

3- در ادامه، لینکدین از شما درباره علت اینکه چرا قصد دارید اکانت خود را ببندید، نظرسنجی می‌کند و شما باید از بین گزینه‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

درنهایت

ما توصیه می‌کنیم که اگر قصد دارید در حوزه کاری خود به صورت تخصصی فعالیت کنید و با افراد هم‌رده‌تان ارتباط‌سازی کنید، اکانت لینکدین را دست کم نگیرید و در این فضا فعالیت داشته باشید. توصیه دیگر ما برای فعالیت حرفه‌ای در این فضا استفاده از ابزاری برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. نوین هاب، پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید همه شبکه‌های اجتماعی خود را مدیریت کنید.

یکی از امکاناتی که این ابزار هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد، زمان‌بندی و انتشار خودکار محتوا است. می‌توانید محتوای خود را از قبل آماده و برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی در داشبورد نوین هاب بارگذاری کنید.

ارسال نظر