وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

ترفندهای افزایش ممبر کانال تلگرام

افزایش ممبر کانال تلگرام

توجه به ماهیت هر کانال توزیع، از اصول اولیه موفقیت آن است. در واقع هر ابزار ارتباط با مشتری دارای قواعد و اصول خاصی است که باید به آن‌ها توجه کرد. هشت قاعده زیر مهم‌ترین قاعده‌های کاربردی در دنیای تلگرام هستند، که باید به آن‌ها توجه کنید:

قاعده اول: در قراردادن محتوای خود به زمان‌بندی به یک تقویم مبتنی بر نیاز کاربر پایبند باشید و در زمان مناسب پست‌ها را قرار دهید.

قاعده دوم: در فوروارد مطالب حتما منبع را ذکر کرده و اخلاق را رعایت کنید. چرا که کاربران از این مسئله استقبال می‌کنند و آن را نمادی از صداقت شما می‌دانند.

قاعده سوم: در رویداد‌ها و حوادث خاص و غمگین فعالیت کانال را کمتر کرده و در گروه‌های تلگرامی کمتر مطالب کانال خود را فوروارد کنید.

قاعده چهارم: اعضای فیک در کانال‌های تلگرامی از یک مقداری به بعد علاوه بر ایجاد هزینه، میزان بازدید پست‌ها را کاهش می‌دهند. اگر کانال کسب و کاری است یا دارای رقیب است، موجبات ایراد گرفتن و حمله رقبا را فراهم کرده‌اید.

قاعده پنجم: در کانال‌های خود راه ارتباطی با مخاطبان را باز بگذارید و اجازه خلق تعامل دوطرفه به مخاطبان خود بدهید. به طور مثال آیدی تلگرام و شماره تماس خود را در بیو کانال قرار دهید.

قاعده ششم: برای مدیریت بهتر و رعایت قاعده اول، از ابزار‌های کارا مخصوصا ابزارهای آنلاینی مانند نوین هاب استفاده کنید تا اثر بخشی فعالیت‌هایتان افزایش یابد.

قاعده هفتم: سعی کنید که مطالب و محتوا‌هایی که بارگذاری می‌کنید با اینستاگرام یا سایر رسانه‌های اجتماعی‌تان متفاوت باشد و تکرار همان‌ها نباشد. در محتوا تنوع و یکپارچگی مهم و ضروری است. به ماهیت هر شبکه و کانالی احترام بذارید.

قاعده هشتم: تبادل لینک را فقط با کانال‌های هم موضوع خود انجام دهید، چرا که تبادل لینک با کانال‌های غیر مرتبط فقط اسباب زحمت، برای گرفتن اعضای موقت است.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

 

روش های افزایش ممبر کانال تلگرام:

داشتن کانال‌های تلگرام با اعضای بالا، علاوه بر جذب تبلیغات و فروش محصولات، باعث ایجاد اهرم قدرتی برای فرد می‌شود که در رویدادها و مراسم‌های خاص می‌تواند از آن بهره کافی ببرد. از طرفی اگر صاحب کسب و کار هستید، هزینه بازاریابی و تبلیغتان به شدت کاهش می‌یابد.

به همین خاطر بالا بودن اعضای کانال تلگرام یکی از اهداف هر مدیر کانال تلگرامی است. برای نائل شدن به این هدف توجه به نکات و تکنیک های زیر می‌تواند مفید باشد:

  1. مطالب و محتوای ارزشمند اورجینال تولید کنید و یا روی مطالب دیگران حاشیه نویسی حرفه‌ای مرتبط کرده و باز نشر کنید. از کپی مطالب به شدت پرهیز کنید مگر آن که منبع را ذکر کنید.
  2. از رسانه‌های مرتبط با فعالیت خود بخواهید شما را معرفی کنند. یا به خاطر بسپارید که یک کانال ضعیف را دیگران تبلیغ نمی‌کنند، پس کانال خود را قوی و ارزشمند بسازید.
  3. افراد متخصص حوزه فعالیت خود را که کانال تلگرام دارند پیدا کنید و از آن‌ها بخواهید شما را در گروه‌ها و کانال خود معرفی کنند.
  4. تنها روی موضوع فعالیت کانال خود تمرکز کنید، از رفتن به سمت مطالب متفرقه جدا خودداری کنید.
  5. از تصاویر با کیفیت و ایموجی‌های مرتبط استفاده کنید. تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که مطالبی که حاوی ایموجی و تصاویر مناسبی است بازدید بیشتر دارد، بیشتر فوروارد می‌شود و نرخ تعامل آن بالاتر است.
  6. اصول نگارشی را رعایت کنید؛ مرتب و اصولی بنویسید. در همه پست‌ها یک نوع امضا مناسب تبیین کنید و در آخر پست‌های خود از خوانندگان بخواهید که پست های شما را فوروارد کنند.
  7. کانال تلگرام خود را در وب سایت خود ثبت کنید، یا در دایرکتوری سایت‌هایی که کانال‌های تلگرامی را جمع‌آوری می کنند ثبت نام کنید، چرا که موجب افزایش عضو می‌شود.
  8. پست‌هایی را که در کانال قرار می‌دهید، در گروه‌های تلگرامی منتشر کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که در جذب عضو برای کانال تلگرام عامل مهمی محسوب می‌شود.
  9. مخاطب را تشنه کنید: محتوا‌ها، خبر‌های جنجالی، تحلیل‌های مفید ارزش محتوایی بالای دارند. سعی کنید این مدل محتوا‌ها را به صورت سریالی منتشر کنید.
  10. محتوا را به صورت خرد خرد و چند قسمتی ارائه کنید در واقع قبل از بارگذاری مطالب و محتوای اصلی خبر انتشار آن را اعلام کنید و به گروه‌های مختلف ارسال کنید. این کار باعث جذب عضو برای کانال می‌شود.

 

سخن نهایی در باب کانال‌های تلگرام

کانال‌های تلگرامی یکی از ابزارهای قدرتمند برای رشد کسب و کارها در ایران است، اما برای استفاده از این کانال توزیع باید قواعد آن را دانست و با تعهد و جدیت در پی رشد آن بود. تلگرام به عنوان یک شبکه پیام رسان از قابلیت‌ها و ویژگی‌های متعددی برخوردار است که می تواند به کمک کسب و کار بیاید.

2 نظر

  • با سلام خدمت شما دوستان عزیز.
    میخواستم یه کمک به من بکنین من یه کانال خیلی کوچیک تلگرامی دارم.بیشتر با بچه ها ویدیو و کلیپ سرگرمی میزاریم داخلش.میخواستم بدونم چه طوری میتونم یه تنظیماتی بدم که با دیدن یک کلیپ توسط دوستانم کلیپ های دیگر هم به طور خودکار دیده بشه یعنی با یک کلیک دو یا سه تا کلیک توسط اونا انجام بشه و آمار بازدید کلیپ هام بالاتر بره.ممنون میشم راهنمایی کنین.

    • سلام دوست عزیز. ببینید تمرکزتون رو بیشتر روی نکات تولید محتوایی و زمان‌بندی پست‌ها بذارید. چون اگه محتواتون در ساعت‌های مناسب ارسال بشه و بدونید که مخاطب چه زمانی آنلاینه، خود به خود ویوی ویدئوهاتون بیشتر میشه. می‌تونید از ابزارهای آنالیز استفاده کنید تا متوجه بشین چه ساعاتی از روز محتواتون بیشترین بازدید رو داشته و محتوا رو در همون ساعات آپلود کنید. وبسایت نوین هاب رو چک کنید. پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شماست.
      http://www.novinhub.com
      علاوه بر اینها می‌تونید در کانال‌های تلگرامی دیگه، کانال خودتون رو تبلیغ کنید.
      موفق باشید