وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

برنامه‌ریزی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

برنامه‌ریزی فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی نیاز به برنامه ریزی و هدف گذاری دارد. فعالیت بدون هدف و بدون استراتژی محتوایی برای حضور در شبکه های اجتماعی، نه تنها هیچ سودی ندارد بلکه ممکن است به برند یک کسب و کار لطمه وارد کند. به همین علت وجود استراتژی ورود به شبکه های اجتماعی و همچنین فعالیت در شبکه های اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کسب و کارهایی که قصد دارند برای توسعه فعالیت خود به شبکه های مختلف اجتماعی وارد شوند، حتماً بایستی هدفمند و با برنامه‌ریزی عمل کنند. از انتخاب شبکه های اجتماعی مفید برای یک کسب و کار گرفته تا تولید محتوای شبکه های اجتماعی و زمانبندی صحیح ارسال پست در این شبکه ها، باید طبق برنامه‌ریزی عمل شود.

تشکیل تقویم محتوایی برای فعالیت در شبکه های اجتماعی بسیار ضروری تر از سایت است؛ چرا که محتوای شبکه های اجتماعی در صورتی اثرات خود را بر روی مخاطب خواهد گذاشت که در زمان مناسب و با فاصله مناسب از پست های قبلی ارسال شود.

زمان ارسال پست ها یکی از موارد مهم در انتشار محتوا می‌باشد. باید بدانیم محتوا را درچه ساعتی منتشر کنیم؟ میزان تعامل مخاطبین ما در شبکه های اجتماعی در چه زمان و روزهایی بیشتر است؟ که نیاز هست برای ارسال محتوا از ابزارهای موجود ارسال پست زماندار به شبکه های اجتماعی استفاده کرد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

نوین هاب ، ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی است که به سادگی می‌توانید اکانت‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی خود را در یک داشبورد متصل کرده و به صورت به همه اکانت ها بصورت زماندار پست ارسال کرد.

هرچند توانایی تولید محتوای با کیفیت از جمله مهم ترین نکاتی است که باید در استراتژی ورود به شبکه های اجتماعی مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گیرد، اما برنامه‌ریزی برای فعالیت در شبکه های اجتماعی از اهمیت بالاتری برخوردار است. علت این است که برای تولید محتوا می توان کار را برون سپاری کرد؛ اما برای تعیین استراتژی و زمانبندی باید از خرد جمعی و ابزارهای کمکی برای انتشار و برنامه ریزی ارسال پست کمک گرفت.

ارسال نظر