وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

انتشار و زمانبندی پست برای پینترست فعال شد

انتشار و زمانبندی پست برای پینترست فعال شد

پینترست یک شبکه اجتماعی، پر از ایده های جذاب در موضوعات مختلف، که جزو شبکه های اجتماعی بزرگ دنیا محسوب می‌شود. این شبکه اجتماعی، برای انواع کاربر و کسب و کارها با سلیقه‌ها و فعالیت‌های گوناگون مناسب است.

شبکه اجتماعی پینترست بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. طبق بررسی‌های صورت گرفته،۶۰ درصد از کاربران پینترست، زنان خانه داری هستند که کودک زیر ۵ سال دارند و ۵۰ درصد از کاربران پینترست بعد از دیدن یک تبلیغ پروموت شده، اقدام به خرید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: پینترست، یک شبکه غیر اجتماعی!

این شبکه اجتماعی مدتی است که در ایران رفع فیلتر شده و با توجه به تعداد کاربران فعال آن در ایران بسیار مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته است. کسب و کارهایی که تلاش می‌کنند با حضوری منظم و برنامه ریزی شده در شبکه‌های اجتماعی، نرخ تعامل کاربران با برندشان را افزایش دهند.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

با توجه به هدف نوین هاب، مبنی بر ارائه سرویسی جامع مدیریت شبکه های اجتماعی، پس از مدت‌ها پیگیری مداوم، اکنون سرویس زمان‌بندی و انتشار پست به پینترست فعال شد.

اکنون میتوانید بصورت ساده بورد‌های خود را به نوین هاب متصل کرده و همزمان با سایر شبکه‌های اجتماعی دیگر پست های خود را زمان‌بندی کنید.

 

ارسال نظر