نیاز به ابزاری برای مدیریت کامل شبکه‌های اجتماعیتان دارید؟ کلیک کنید
وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

امکان انتشار IGTV به نوین هاب اضافه شد

IGTV چیست؟

IGTV یک برنامه‌ی جدید برای تماشای ویدیوی عمودی دراینستاگرام است.

اگر  شما صاحب یک برندید که هنوز در استفاده از این سرویس تردید دارید، باید چند نکته را درمورد این قابلیت بدانید:

برای مثال مخاطبان شما در اینستاگرام به طور خودکار محتوای ویدیوی IGTV شما را نیز دنبال خواهند کرد و این یعنی شما مجبور نیستید برای جذب دوباره‌ی مخاطبان خود سخت کار کنید.

البته این ممکن است موجب نگرانی شود که شاید این ابزار قادر به جذب فالور‌های جدید نخواهد بود! اما اینطور نیست، زیرا IGTV ابزارهای کشف محتوا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، یعنی کاربران در بخشی جداگانه ویدیوهای برندهایی که فالو نمی‌کنند را کشف خواهند کرد.

یک جنبه قابل توجه دیگر از IGTV این است که در حال حاضر حساب‌هایی با 10000 فالور یا بیشتر دارند می‌توانند ویدیویی به طول یک ساعت منتشر کند.

درنتیجه این پلتفرم که مناسب تلفن همراه است می‌تواند مخاطبین جوانتری را که زمان زیادی را در اینستاگرام صرف می‌کنند هدف قرار دهند.

 

چند راه برای استفاده از IGTV برای برندینگ

مستند نگاری و پشت صحنه: همانطور که قبلا گفتیم با خلق این نوع محتوا، مخاطبان احساس نزدیکی بیشتری به برند شما خواهند داشت.

ویدیو آموزشی: از آنجایی که می‌توانید ویدیوهایی یک ساعته در این ابزار پست کنید، ساخت ویدیوهای آموزشی بلند مدت می‌تواند به خوبی مخاطبان را جذب کند.

مثلا ویدیوهای آشپزی یا ویدیوهایی که طرز استفاده از محصولاتتان را نشان می‌دهد.

نقد و بررسی: شما می‌توانید محصولات مختلف را امتحان و نقد کنید و یا فیلم‌ها یا اتفاقات روز مرتبط با خود را بررسی کنید.

در این راه می‌توانید از اینفلوینسرها نیز کمک بگیرید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید. کلید جذب و حفظ مخاطب در این روش صداقت و سرگرمی است.

ویرایش فیلم‌های موجود: شما می‌توانید با ویرایش فیلم‌های لایو و استوری موفق خود و انتشار دوباره آن محتوای بیشتری برای ارایه داشته باشید. حتی می‌توانید فیلم‌های عمودی را با این ابزار مطابقت دهید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

استمرار و برنامه زمانی خاص برای ارسال ویدیو: اگر تصمیم گرفتید از IGTV استفاده کنید، یکپارچگی کلید اصلی موفقیت شما است.

IGTV  پاسخی تازه به تلویزیون است بنابراین مانند برنامه‌های تلوزیونی، زمانی خاص برای برنامه‌های خود تعریف کنید. انتشار ویدیو با برنامه‌ی منظم، مخاطبان شما را مشتاق قسمت جدید آن می‌کند.

صندلی داغ: از یک فرد شناخته شده دعوت کنید تا در برنامه شما شرکت کند و سوالات مخاطبان را از آنان بپرسید.

حتی می‌توانید این کار را با سازندگان محصولات خود انجام دهید تا توضیحات بیشتری را درمورد محصولاتان ارایه دهد.سپس ویدیو را در IGTV خود قرار دهید.

نمایش دلایل موفقیت مشتری: شنیدن خوبی برند شما از زبان یک مشتری دیگر یک ابزار بازاریابی قدرتمند است.

یکی از بهترین راه های استفاده از آن در IGTV، برجسته کردن داستان موفقیت آنهاست.

از مشتریان موفق خود دعوت کنید تا ویدیوهای از خود ارسال کنند و دلایل موفقیت خود را شرح دهند و بهترین آن را منتشر کنید. IGTV ابزاری نسبتا جدید است که راه خلاقیت را برای ما باز گذاشته است.

تجربه کنید و محتوای متنوع و حتی طول فیلم‌های مختلف را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بدرد شما می‌خورد و مخاطب را جذب برند شما می‌کند.

و خبر خوب اینکه …

نوین هاب به منظور کامل تر کردن ابزارها و امکانات امکان انتشار و زمانبندی ویدیو برای IGTV را فراهم کرده است.

اگر ویدئوهای شما بیشتر از ۱ دقیقه باشند می‌توانید در پنل کاربری با انتخاب تیک IGTV آن ها را به جای انتشار در پست‌ها به IGTV ارسال کنید.

و همچنین این امکان وجود دارد که یک پیش نمایش از آن را به فید یا همان بخش پست‌ها ارسال کنید.