وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

آپدیت‌های جدید نوین هاب

آپدیت جدید نوین هاب

ما در تیم نوین هاب همواره در تلاشیم که تجربه مدیریت شبکه‌های اجتماعی را برای کاربران‌مان شیرین‌تر و ساده‌تر کنیم. به همین دلیل همواره به پیشنهادات و انتقادات شما همراهان گرامی احترام می‌گذاریم و همه توان خود را به کار می‌بندیم تا این ابزار هوشمند را بیش از پیش ارتقا ببخشیم.

آپدیت‌های جدید نوین هاب به تازگی در داشبورد اعمال شده‌اند. امیدواریم این تغییرات برای شما اثربخش و کارآمد باشند.

 

 اضافه شدن آلبوم لینکدین به بخش انتشار

باتوجه به آپدیت تازه لینکدین، از این به بعد می‌توانید تصاویر را به صورت آلبومی در این شبکه اجتماعی و با استفاده از داشبورد نوین هاب بارگذاری کنید.

 نمایش آنالیز پست به صورت جداگانه بر اساس هر اکانت

اگر محتوای ثابت و یکسانی را در چند اکانت مختلف منتشر کرده‌اید، از این به بعد می‌توانید آنالیز این پست به خصوص را به صورت جداگانه و در هر اکانت مشاهده کنید.

 اضافه شدن مناسبت‌های ملی و بین المللی به تقویم زمانبندی در پنل کاربری

ما همیشه به اهمیت تقویم مناسبت‌ها به عنوان ایده‌ برای تولید محتوا اشاره کرده‌ایم. پیش از این ما مناسبت‌ها را در قالب بلاگ برای شما منتشر می‌کردیم. اما حالا این امکان را در داشبورد نوین هاب فراهم کرده‌ایم که شما هم‌زمان با زمان‌بندی محتوا، به مناسبت‌های ملی و بین‌المللی تقویم دسترسی داشته باشید.

آپدیت نوین هاب

 شخصی سازی کپشن پست‌ها بر اساس شبکه‌های اجتماعی مختلف

در آپدیت جدید نوین هاب، شما می‌توانید هنگام آپلود محتوا، شبکه‌های اجتماعی مدنظرتان را انتخاب کنید و برای هرکدام کپشن جداگانه بنویسید. این ویژگی برای زمانی مناسب است که قصد دارید یک تصویر یا ویدئو را در چند شبکه اجتماعی مختلف آپلود کنید، ولی می‌خواهید کپشن‌های متفاوتی داشته باشند. حالا شما می‌توانید با توجه به ماهیت هر شبکه اجتماعی، محتوای خود را تطبیق دهید.

آپدیت نوین هاب

 نمایش کامنت‌ها بر اساس بازه زمانی مشخص

شما می‌توانید از این به بعد، بر اساس بازه زمانی‌ای که مشخص می‌کنید، کامنت‌ها را ببینید و از آن‌ها خروجی تهیه کنید.

 

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

 حل مشکل انتشار در پینترست و فعال‌سازی و پشتیبانی مجدد این شبکه اجتماعی

با توجه به مشکلاتی که از سمت شبکه اجتماعی پینترست پیش آمده بود، دسترسی به این شبکه اجتماعی از طریق داشبورد نوین هاب ناممکن شد. اما حالا با توجه به آپدیت جدید پینترست، ما دوباره امکان مدیریت این شبکه اجتماعی را در داشبورد نوین هاب برای شما فراهم کرده‌ایم. منتهی توجه به این نکته ضروری است، که باید دوباره اکانت پینترست خود را در داشبورد نوین هاب ریلاگین کنید.

حل مشکل دریافت کامنت‌های لینکدین

کامنت‌های لینکدین، معمولا با تاخیر در داشبورد نوین هاب نمایش داده می‌شد. این تاخیر از سمت شبکه اجتماعی لینکدین و به سبب اختلاف زمانی بوده است. اما حالا این مشکل را برطرف کردیم و کامنت‌های لینکدین، در لحظه نمایش داده خواهند شد.

بهبود بخش تیکت‌ها و اضافه شدن بازخورد به پاسخ‌های تیم پشتیبانی

نظرات کاربران ما همیشه برایمان مهم بوده‌اند. به همین دلیل همواره در تلاش برای بهبود بخش تیکت‌ها و پشتیبانی هستیم. در آپدیت جدید نوین هاب، این امکان را برای کاربرانمان فراهم کردیم که نظرات خود را نسبت به کارآمدی پاسخ‌های تیم پشتیبانی ارائه دهند.

حل مشکل ریلاگین برای اکانت‌های مختلف

 

حل مشکل بهم ریختگی کپشن در ویرایش پست

اگر پیش از این هنگام ویرایش کشپن پست‌های خود با مشکل به هم ریختگی نوشته‌ها مواجه می‌شدید، حالا دیگر این مشکل برای شما پیش نخواهد آمد.

حل مشکل آپلود فایل از طریق OneDrive

کاربران نوین هاب می‌توانند از این به بعد با کیفیت بهتری اقدام به آپلود فایل از طریق OneDrive  بکنند.

حل مشکل نمایش افزایش فالوور در برخی اکانت‌ها

 

بهبود موارد ظاهری و حل موارد جزئی دیگر

 

برای مشاهده تغییرات اعمال شده، وارد پنل نوین هاب شوید.

 

2 نظر