وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

رونمایی از پلن رایگان نوین هاب

نوین هاب

پلن رایگان نوین هاب رونمایی شد!

تیم نوین هاب به منظور فراهم کردن سهولت بیشتر در استفاده و مدیریت شبکه‌های اجتماعی، اقدام به رایگان کردن بخشی از دسترسی‌ها کرده است.

نوین هاب یک پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید شبکه‌های اجتماعی خود را به صورت یکجا مدیریت کنید.

هدف از رایگان کردن اشتراک نوین هاب، ارائه خدمات بیشتر و بهتر به کاربران جدید برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. دسترسی‌هایی که از این به بعد رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند به شرح زیر هستند:

1- تقویم مناسبت‌ها

مناسبت‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای ایده‌پردازی تولید محتوا هستند. می‌توانید از بین مناسبت‌های موجود در تقویم، رویدادی که به کسب‌وکار شما نزدیک‌تر است را انتخاب و در همان راستا اقدام به تولید محتوا کنید. نوین هاب به شما این امکان را می‌دهد که هنگام استفاده از داشبورد نوین هاب به این تقویم مناسبت‌ها به صورت رایگان دسترسی داشته باشید و استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تقویم مناسبت‌های شهریور ماه 1400

2- مدیریت و انتشار محتوا

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های نوین هاب امکان انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی است. شما می‌توانید محتوایی که قصد انتشارشان را در شبکه‌های اجتماعی دارید از قبل آماده و در داشبورد نوین هاب بارگذاری کنید. انتشار آنی محتوا در شبکه های اجتماعی با استفاده از داشبورد نوین هاب به شما این امکان را میدهد که هم زمان در چند شبکه اجتماعی محتوای خود را به صورت آنی منتشر کنید و مزیت این کار نسبت به آپلود محتوا به صورت دستی و با تلفن هوشمند، مدیریت در زمان است.

 

3- پیشنهاد هشتگ مرتبط

احتمالا از اهمیت هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی برای بیشتر دیده شدن آگاه هستید. استفاده از هشتگ‌ها علاوه بر دسته‌بندی کردن محتوای شما، امکان جذب مخاطب جدید را هم به شما می‌دهند. یکی از مهم‌ترین امکانات نوین هاب معرفی هشتگ‌های مرتبط است. هنگام آپلود محتوا، به شما هشتگ‌های پربازدید و پرکاربرد پیشنهاد می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بیشتر دیده شوید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

بیشتر بخوانید: ترفندهای هشتگ‌گذاری در سال 2021

 

4- مدیریت کامنت

پاسخ‌دهی به کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی یکی از راه‌های برقراری تعامل با مخاطب است. با استفاده از داشبورد نوین هاب شما می‌توانید تمام شبکه‌های اجتماعی خود را به صورت یکجا ببینید. در پلن رایگان نوین هاب می‌توانید کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی خود را تا سقف 50 عدد مشاهده کرده و آن‌ها را برچسب‌گذاری کنید. برچسب‌گذاری کامنت‌ها یکی از راه‌های دسته‌بندی کردن آن‌هاست. می‌توانید کامنت‌ها را برای پیگیری‌های بعدی علامت‌گذاری کنید.

 

5- آنالیز شبکه‌های اجتماعی

آنالیز شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی باید رصد و پیگیری شود و بهترین راه برای این کار آنالیز است. با استفاده از پلن رایگان نوین هاب می‌توانید اکانت‌های اینستاگرام، تلگرام، توییتر، فیسبوک و لینکدین خود را آنالیز و رشد فالوورهای خود را رصد کنید.

 

حالا با استفاده از این پلن جدید شما می‌توانید از

خدمات نوین هاب به‌صورت رایگان استفاده کرده و شبکه‌های اجتماعی خود را مدیریت

کنید. برای بررسی و کسب اطلاعات بیشتر وبسایت نوین هاب را ببینید. 

2 نظر