وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

نوین‌هاب، اولین ابزار ارسال زمان‌دار به آپارات

ما روزانه محتواهای بی‌شماری را در سرتاسر اینترنت و به خصوص در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنیم. اما بیشتر چه مطالب و محتوایی را به خاطر سپرده و هنوز در ذهن داریم؟

جالب است بدانید که تنها 20% از چیزهایی که می‌شنوید و 30% از چیزهایی که می‌بینید به خاطر سپرده می‌شوند. اما در مقابل این‌ها 70% از چیزهایی که هم می‌شنوید و هم می‌بینید در ذهن شما باقی خواهند ماند. پس اگر شنیدن و دیدن را با هم ترکیب کنید محتواهای شما به احتمال بسیار در ذهن مشتریان و کاربران باقی خواهد ماند.

ویدئو ابزاری است که بر روی عواطف و احساسات افراد تاثیر می‌گذارد. با ویدیو می‌توانید بصورت مستقیم بر مشتریان خود تاثیر گذاشته و آنها را جذب کسب و کار خود کنید.

استفاده از ویدئو چه تاثیری بر کسب و کار شما خواهد گذاشت؟

اگر در محتوای خود از ویدئوهای جذاب استفاده کنید؛ می‌توانید کاربران گوناگونی را با خدمات و محصولات خود آشنا کنید. موتورهای جستجو رتبه سایت شما را افزایش خواهند داد و در نهایت تاثیر بیشتری را خواهید گذاشت.

از سرویس های اشتراک گذاری ویدئو استفاده کنید

هدف شما از تولید محتوای ویدئویی آن است که کاربران بیشتری با محتوای شما تعامل داشته و تاثیر آن را افزایش دهید.

بهترین راه حل استفاده از سرویس‌های اشتراک گذاری رایگان ویدئو به منظور جذب مخاطبین جدید و تبدیل آنها به مشتری می‌باشد. همچنین ویدئوها اکنون یکی از راه‌های خوب جهت افزایش بازدید وبسایت می‌باشد به صورتی که طبق تحقیقات صورت گرفته درصد بالایی از افرادی که یک ویدئو را مشاهده می‌کنند به آدرس سایتی که در ویدئو معرفی شده حتما سر می‌زنند.

آپارات، پربازدید ترین وبسایت فارسی ایرانیان

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

آپارات در سال 1389 پس از مسدود سازی سرویس‌های اشتراک گذاری بین المللی در ایران معرفی شد و اکنون با توجه به میزان محتوا و جذابیت وبسایت، به پربازدیدترین وبسایت فارسی طبق آمار الکسا در کشور تبدیل شده است؛ که روزانه میلیون‌ها ویدئو در آن آپلود و مشاهده می‌شوند.

یک خبر هیجان انگیز: اولین ابزار ارسال زمان‌دار به آپارات

اکنون با رونمایی از سرویس ارسال به آپارات می‌توانید در کنار سایر سرویس‌های موجود ویدئوهای خود را با یک کلیک همزمان با شبکه‌های اجتماعی دیگر همچون اینستاگرام، تلگرام، فیس‌بوک، توییتر، تامبلر به سرویس اشتراک گذاری ویدئو آپارات نیز ارسال نمایید.

از جمله قابلیت هایی که نوین‌هاب ارائه می‌کند:

ارسال آنی و زمان‌دار ویدئو به آپارات

امکان ایجاد توضیحات و تگ برای ویدئوها

ارسال همزمان با سایر شبکه‌های اجتماعی

و …

برای استفاده از سرویس ارسال زمان‌دار نوین‌هاب و همچنین ده‌ها قابلیت هیجان انگیز دیگر کافیست در نوین‌هاب ثبت‌نام کنید.

یک نظر