وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

لینکدین سه ویژگی جدید برای صفحات شرکت‌ها اضافه می‌کند

لینکدین، ویژگی‌های جدیدی را برای کمک به شرکت‌ها به منظور ارتباط بهتر با کارمندان خود ارائه می‌دهد. این بروزرسانی‌ها کارمندان را از آخرین تغییرات صفحه شرکت مطلع می‌سازد و آنها می‌توانند آخرین مطالب مرتبط به شرکت خود را به اشتراک بگذارند. LinkedIn همچنین ابزارهای جدیدی را برای کمک به شرکت‌ها در بهینه سازی صفحات خود ارائه می‌کند.

ارسال اعلان به کارمندان (Employee Notification)

با این ویژگی ادمین‌های صفحات کمپانی‌ها می‌توانند برای پست‌های مهم به کارمندان نوتیفیکیشن ارسال کنند. این باعث می‌شود کارمندان به سادگی بتوانند آن مطالب را به اشتراک بگذارند.

برای این‌که این ویژگی جدید مزاحمتی ایجاد نکند، لینکدین یک گزینه (Safe Guards) اضافه کرده‌است که ارسال نوتیفیکیشن‌ها را به یک بار در هفت روز، محدود می‌کند.

LinkedIn Rolls Out 3 New Features for Company Pages

خوش آمدگویی به کارمندان جدید و تشکر از کارمندان قدیمی

این امکان جدید اجازه می‌دهد تا ادمین‌ صفحه از یک قالب محتوایی سفارشی ساخته شده، برای استقبال از اعضای تیم جدید، تقدیر از کارهای برجسته و تجلیل کارمندان قدیمی شرکت استفاده کند.

مقیاس تکمیل صفحه

لینکدین با این ویژگی جدید به ادمین صفحه این امکان را می‌دهد که صفحه خود را با یک مقیاس تکمیل صفحه شخصی سازی شده، بهینه سازی کند. او می‌تواند فیلدهای جا مانده را شناسایی کند و اطلاعات صفحه را تکمیل کند.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

به گفته لینکدین، کمتر از 5% ادمین‌های پیج‌های شرکت‌ها؛ تمایلی به کامل کردن صفحه خود دارند. معمولا به این دلیل که نمی‌دانند چه قسمت‌هایی از اطلاعات صفحه‌شان ناقص است.

این ویژگی جدید به ادمین‌ها کمک می‌کند تا پروسه تکمیل صفحه را به سادگی انجام دهند و از همه امکانات لینکدین استفاده کنند.

این مقاله از نوین هاب را هم بخوانید.

 

 

ارسال نظر