وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

صفحه انتشار جدید، مناسبت‌های شخصی و چند بروزرسانی جدید دیگر

آپدیت نوین هاب

ما همواره در تلاشیم که نوین هاب ابزاری کامل‌تر و بهتر برای شما باشد و با تغییرات و امکانات که در بخش‌های مختلف انجام داده‌ایم سعی می‌کنیم عملکرد نوین هاب را بهبود دهیم.

امیدواریم این بروزرسانی برای شما همراهان همیشگی نوین هاب مفید واقع شود.

در این بروزرسانی، امکاناتی نظیر بروزرسانی صفحه انتشار محتوا، اضافه کردن مناسبت شخصی در تقویم مناسبت‌‌ها، پاسخ کامنت‌های اینستاگرام در دایرکت، انتشار ویدیو شورت یوتیوب، انتشار گالری در پینترست و لینکدین و انتشار کامنت اول اینستاگرام به پلتفرم اضافه شده‌اند.

 

برخی از این بروزرسانی‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • بروزرسانی صفحه انتشار محتوا

صفحه انتشار محتوای جدید نوین هاب

صفحه انتشار محتوا بهبود یافته و امکانات جدیدی برای تنظیم و بهینه‌سازی پست اضافه شده است.

  • اضافه کردن مناسبت‌های شخصی در بخش تقویم

تقویم مناسبت‌های شخصی

با اضافه کردن مناسبت شخصی در تقویم مناسبت‌‌های نوین هاب، کاربران می‌توانند رویداد‌ها و مناسبت‌‌های خاص خود را در دسترس داشته باشند و به صورت بهتری به آن‌ها دسترسی داشته باشند و برنامه‌ریزی بهتری برای این مناسبت‌ها داشته باشند.

  • امکان پاسخ کامنت‌های اینستاگرام در دایرکت

پاسخ به کامنت در دایرکت نوین هاب

این قابلیت از امکانات مهم بروزرسانی است. با استفاده از این امکان، کاربران می‌توانند به صورت مستقیم و در دایرکت به کامنت‌های اینستاگرام پاسخ دهند.

 

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام
  • اضافه شدن امکان انتشار ویدیو شورت یوتیوب

به کاربران این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای خود را به صورت ویدیوهای شورت (مشابه استوری اینستاگرام) در این شبکه اجتماعی منتشر کنند.

 

  • امکان انتشار گالری در پینترست و لینکدین

به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی تصاویر و ویدیوهای خود را به صورت گالری (آلبوم) در این شبکه‌‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

 

  • امکان انتشار کامنت اول همراه با پست

با استفاده از این قابلیت می‌توانید به همراه پست کامنت اول را منتشر کنید. این قابلیت بیشتر برای کاربرانی مفید است که محتوای متنی طولانی در اینستاگرام منتشر می‌کنند.

 

  • امکان انتشار ویدیو در پینترست

هم‌اکنون در نوین هاب می‌توانید ویدیوهای خود را برای پینترست نیز زمان‌بندی کنید تا در زمان مشخص شده در این شبکه اجتماعی منتشر شوند.

 

  • اطلاع‌رسانی محتوای در انتظار تایید به مدیر

از این پس اگر محتوای تولید شده توسط هم‌تیمی نیاز به تایید مدیر داشته باشد در داشبورد مدیر یک اطلاع‌رسانی برای تایید محتوای در صف تایید نمایش داده می‌شود

 

به طور کلی، بروزرسانی نوین هاب با اضافه کردن امکانات جدید، کاربران را قادر می‌سازد تا به صورت بهتر و پویاتر از این شبکه‌ها استفاده کنند و بازخورد بهتری از آن‌ها بگیرند.

ارسال نظر