وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

سیستم همکاری در فروش و کسب درآمد نوین هاب

کسب درآمد از اینترنت

Affiliate Marketing یا بازاریابی پورسانتی و همکاری در فروش، روشی است که به وسیله آن می‌توانید با معرفی خدمات و یا سرویسی از فروش آن پورسانت بگیرید و به درآمد عالی برسید.

افیلیت مارکتینگ یکی از شیوه های رایجی است که در سراسر دنیا برای کسب درآمد از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینستاگرام و کانال تلگرام و … می‌باشد.

معرفی سیستم همکاری در فروش نوین هاب

شاید بتوان نوین هاب را جزو محدود سرویس هایی دانست که برای سه طرف سود به همراه دارد. شما با معرفی کاربران به نوین هاب به آنها ۱۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهید و از هر خرید آنها نیز بصورت دائمی ۲۵ درصد، حتی در صورت تمدید سرویس در آینده، بصورت خودکار به حساب شما واریز خواهد شد.

سیستم کسب درآمد نوین هاب برای چه کسانی مناسب است؟

این سیستم میتواند مناسب برای نوجوانان، جوانان، وبسمترها و هر فردی باشد، که می‌خواهد از اینترنت کسب درآمد ساده و بدون سرمایه را بصورت دائمی تجربه کند.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

چگونه شروع کنیم؟

روش استفاده از این امکان بسیار ساده است و کافیست وارد پنل کسب درآمد نوین هاب شده و و در صفحه کسب درآمد لینک اختصاصی خود را دریافت کنید.

با اشتراک گذاری این لینک در شبکه های اجتماعی، ایمیل، وبسایت و یا ارسال به دوستان خود و معرفی نوین هاب به دوستان و کاربران خود ۱۰ درصد تخفیف داده و از هربار خرید و یا تمدید آنها بصورت دائمی ۲۵ درصد پورسانت بگیرید.

 

4 نظر

  • سلام یک سوال داشتم
    می خواستم بدونم توی سیستم کسب درآمد شما آیا اگر مخاطب از طرف لینک من وارد سایت شما شود ولی در آن روز خرید نکند و در روزی دیگر بدون لینک من خرید کند وضعیت پورسانت چگونه است چون در سایت های افلیت مارکتینگ یک بازه زمانی از زمانی که از لینک شخص وارد سایت می شوند وجود دارد ممنون.
    چون میخواستم تولید محتوا در این باره کنم واسه همین پرسیدم