وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

راه حل مشکل پاک شدن پست اینستاگرام

اخیرا تعدادی از کاربران اینستاگرام با مشکل حذف شدن پست مواجه شده‌اند. این مشکل به این صورت است که بعد از انتشار پست بعد از چند ثانیه پست ناپدید می‌شود.

با یک جستجو ساده متوجه خواهید شد که این مشکل ماه‌هاست که وجود دارد و دلیل آن بصورت واضح مشخص نیست.

یکی از احتمال‌ها می‌تواند حساسیت‌های روزافزون اینستاگرام به اکانت‌ها باشد. باتوجه به اعلام این شبکه اجتماعی، بیشتر از قبل با اکانت‌هایی که قوانین اینستاگرام را رعایت نکنند برخورد خواهد کرد.

این مشکل جای نگرانی ندارد!

باتوجه به تغییرات اینستاگرام، باید شاهد تحولاتی در این شبکه اجتماعی باشیم. این تغییرات باعث شده برخی مشکلات برای کاربران به وجود بیاید.

همچنین مشکل پاک شدن اتوماتیک پست اینستاگرام می‌تواند دلیل دیگری هم داشته باشد. تغییر ناگهانی در اکانت‌ها مثل تغییر یوزرنیم، ایمیل، پسوورد و موارد مهم امنیتی اکانت نیز دلیل دیگری برای این مشکل است.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

راه حل این مشکل چیست؟

اگر از روش‌های افزایش فالوور به شکل فالو / آنفالو، دایرکت و کامنت اتوماتیک و … استفاده می‌کنید، با توجه به اعلام اینستاگرام بر روی اکانت شما حساسیت ایجاد می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما این ربات‌ها را غیرفعال کنید و پسورد خود را برای بستن دسترسی آن‌ها به اکانت عوض کنید.

مراقب هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنید باشید و حتما قبل از استفاده، آن‌ها را بررسی کنید که هشتگ ممنوعه نباشند و اینستاگرام به اکانت شما امتیاز منفی ندهد!

بصورت دقیق راه‌حلی برای این مشکل وجود ندارد و می‌توان گفت به مرور زمان این مشکل برای کاربران برطرف شده است. اما مراحلی وجود دارد که شاید به رفع سریع‌تر این محدودیت کمک کند:

  • اگر قصد انتشار یک ویدیو را دارید و بلافاصله پاک می‌شود، قبل از انتشار آن یک عکس را به صورت موقت منتشر کرده و سپس ویدیو را منتشر کنید.
  • اگر قصد انتشار یک عکس را دارید و بلافاصله پاک می‌شود، قبل از آن یک ویدیو را به صورت موقت منتشر کرده و سپس عکس را منتشر کنید.
  • اگر در هر دو حالت باز هم موفق به انتشار پست نشدید، مراحل بالا را چندین بار تکرار نمایید و معمولا ظرف کمتر از ۲۴ ساعت مشکل بر طرف خواهد شد.
  • چنانچه باز هم به نتیجه نرسیدید، یک بار از اکانت خود لاگ اوت (خروج) کنید و سپس با تغییر آی پی مجددا وارد پیج شوید و اقدام به فعالیت معمولی و انتشار پست کنید. در صورت موفق نشدن موارد بالا را تکرار کنید.

موارد بالا شاید به رفع سریع‌تر این مشکل کمک کند ولی نگران نباشید و کمی صبور باشید و مثل یک کاربر معمولی چند روز با اکانت خود کار کنید تا این محدودیت از اکانت شما برداشته شود و بتوانید فعالیت خود را مجددا آغاز کنید.

11 نظر

  • سلام ب کمکتون احتیاج دارم..من ی مدتیه ک اینستا رو میخام ک برنامه باز شه ی صفحه سفید باز میشه و بعد چند ثانیه از برنامه خارج میشه..من همه راهها رو امتحان کردم مثل پاک کردن حافظه،دیگه نمیدونم چیکار کنم ممنون اگه کمکم کنین. دلیلش چیه و راه حلش؟

    • سلام این مورد خیلی به فاکتورهای مهمی بستگی داره. مثلا مدل گوشی، منبع نصب اپلیکیشن، نسخه اپلیکیشن و بسیاری مورد دیگه.
      لطفا سعی کنید روی گوشی دیگه‌ای اکانتتون رو بررسی کنید.

  • باسلام، من اینستاگرام خودم برای نصب موردی پاک کردم اما الان نمی تونم با همان یوزروپسورد وارد بشم – سپاسگذارمی شوم راهنمایی کنید

  • سلام
    من یه سوالی دارم
    بعد از اپلود شدن یک عکس بصورت پست در پیجم ظاهر نمیشه و انگار حذف میشه
    چکار باید انجام بدم
    ممنون از راهنماییتون

  • سلام من امروز ی ویدیو پست کردم و قبل و بعدشم ی عکس عکسا اپ شدن ویدیو هم برای من اپ شده ولی کسی نتونسته ببینه اونو پیام داده بم ک ریمو شده اینو چیکار کنم؟

  • یک ویدیو پست کردم تو اینستام
    ولی هی پستم برای بقیه میره میاد(هی پاک میشه میاد)چرا؟؟
    ولی برای من اصن پستم پاک نمیشه

    • سلام ممکنه از موسیقی کپی رایت دار یا ویدیو کپی رایت دار استفاده کرده باشین