وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

داستان رکورد شکنی یک تخم مرغ در اینستاگرام

در هفته گذشته اتفاق عجیبی در شبکه‌های اجتماعی رخ داد. عکس یک تخم مرغ رکورد بیشترین لایک در اینستاگرام را از آن خود کرد.

در جمعه، ۱۴ دی ۱۳۹۷، اکانت اینستاگرام world_record_egg@ با انتشار عکسی در اینستاگرام، توانست رکورد بیشترین لایک، که متعلق به تصویر دختر کوچک کایلی جنر به نام «استورمی وبستر» بود، را بشکند و تا لحظه انتشار این پست بیش از ۳۹ میلیون لایک دریاقت کند.

این اکانت مرموز که ظاهرا مربوط به چندین هنرمند است،  در روز جمعه با انتشار عکس زیر از کاربران خواست عکس را لایک کنند، تا به سلطنت رکورد بیشترین لایک کارداشیان‌ها اتمام دهند.

در کپشن این تصویر آمده است:

بیایید با ثبت رکورد جهانی بیشترین تعداد لایک در اینستاگرام، رکورد ۱۸ میلیونی کایلی جنر را بشکنیم.

نکته جالب اینجاست که خود کایلی جنر هم عکس تخم مرغ را لایک کرده است. علاوه بر این وی ویدیویی قدیمی از شکستن یک تخم مرغ روی خیابانی داغ را پست کرده که روی آن نوشته شده: «وقتی کایلی رکورد جهانی اکانت تخم مرغ را می بینید».

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

تصویر زیر مربوط به رکورددار قبلی لایک ایسنتاگرام است:

 

این پروفایل مرموز در بیو خود خواسته بود که اینستاگرام تیک آبی را به این پروفایل بدهد که ظاهرا دیروز اینستاگرام با درخواستش موافقت کرده و اکنون این پروفایل دارای تیک آبی هم هست.

این پروفایل اکنون ۵.۴ میلیون فالوور هم دارد، به علاوه آن شاهد کامنت‌های زیادی از پیج ها و افراد سرشناسی در زیر عکس این تخم مرغ هستیم.

سوالی که باقی می‌ماند این است که چرا یک تخم مرغ برای کنار زدن سلبریتی‌ها از قله شبکه‌های اجتماعی انتخاب شده است؟ پاسخ این سوال فعلا مشخص نیست اما به نظر می رسد بخش عمده‌ای از شرکت کنندگان در این حرکت چندان از تسلط سلبریتی‌ها بر شبکه‌های اجتماعی و عصر دیجیتال دلخوشی ندارند.

ارسال نظر