وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

توییتر برای شناسایی ربات‌ها، آنها را برچسب‌گذاری می‌کند

برچسب گذاری توییتر بر ربات‌ها

توییتر برای شناسایی ربات‌ها، آنها را برچسب‌گذاری می‌کند

یکی از مشکلات رایج توییتر، شیوع  پروفایل ربات‌ توییتر است. این پروفایل‌ها می‌توانند نرخ تعامل توییت‌ها را دستکاری کنند.این موضوع بویژه در بحث‌های سیاسی مسئله ساز شد‌ه‌است.

سال گذشته Wire گزارش داد که : «ربات‌های توییتر بر جریان اخبار سیاسی تسلط دارند. در مورد بعضی ترندهای توییتر، تعداد توییت‌هایی که توسط پروفایل‌های ربات می‌شود به 60 درصد می‌رسد.»

سوالی که پیش می‌آید این است که : توییتر می‌داند که همه اینها وجود دارند، پس چرا به آنها اجازه می‌دهد تا به کار خود ادامه دهند؟

چگونه در توییتر حرفه‌ای شویم؟

«جوآنا استرن» از وال استریت، اخیرا این سوال را از «ویجایا گاده»، مدیر قانون، اعتماد، امنیت و سیاست توییتر، پرسید و این جوابی است که گاده داده است:

  • «ما برچسب‌گذاری بر ربات توییتر را در نظر گرفته‌ایم، و من فکر می‌کنم شفافیت بیشتری که در این‌باره می‌توانیم ارائه دهیم؛ این است که چه کسی پشت هر حساب کاربری است. »

برچسب زدن ربات‌ها، مشخصات هر پروفایل را روشن‌تر می‌کند، که مطمئناً می‌تواند تاثیر زیادی در نحوه استفاده از آنها داشته باشد.

  • «ما در حال حاضر یک سیستم تأیید صحت هویت داریم، که هویت افراد موجود در توییتر را تأیید می‌کند. و این یک تیک ساده آبی است. شما می توانید چیزی را تصور کنید که نوعی برچسب «انسانیت» است، و ما در حال انجام برخی کارها هستیم تا بهترین روش برای انجام این کار را پیدا کنیم.»

بنابراین یک علامت چک جداگانه برای ربات‌ها، به نظرگزینه بسیار مناسبی برای توییتر است.

با این حال بعضی از ربات‌های توییتر مفید هم هستند. مثل ربات‌هایی که از ویدیوها خروجی می‌گیرند و یا ربات‌هایی که توییت‌های شما را در یک پلتفرم دلپذیرتر گردآوری می‌کنند. بنابراین منطقی بنظر می‌رسد که توییتر اقدامی برای خاموش کردن تمام ربات‌ها انجام ندهد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

پروفایل ربات توییتر

البته این حدس و گمان است و هنوز هیچ نمادی برای ربات‌ها معرفی نشده‌است. اما این نمونه‌ای از نمادی است که به نظر می‌رسد توییتر در مورد آن صحبت می‌کند. برچسب زدن ربات‌ها کمک می‌کند، تا مشخص شود چه کسی یا چه چیزی در پشت هر حساب قرار دارد.

همان طور که میدانید ربات‌ها یکسری فعالیت‌ها را به صورت خودکار انجام می‌دهند و پیش‌تر اشاره کردیم که در این بین مجموعه ای از ربات‌های مفید هم در توییتر وجود دارد که در زیر تعدادی از آن‌ها آورده شده:

ترندیتر: پربازدیدترین پست‌های توییت در توییتر را ریتوییت می‌کند.

گیتهاب: کافی است لینک مطلبی که قصد دارید آن را به اشتراک بگذارید را همراه جمله‌ای فارسی توییت کنید. این ربات آن را ریتوییت کرده تا مخاطبان خاص این پست آن را ببینند.

پروگرمر: توییت‌ها و پست‌های مرتبط با کامپیوتر را ریتوییت می‌کند.

و بسیاری ربات‌های دیگر

استفاده از چه تعداد هشتگ تاثیر بهتری در توییتر دارد؟

2 نظر