وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

اینستاگرام از استیکر جدید (Invites) در استوری رونمایی کرد

به گفته اینستاگرام این استیکر (برچسب) برای سهولت دعوت از دیگران برای شرکت در رویدادها، ساخته شده است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید (که توسط متخصص مهندسی معکوس جین منچون وونگ به اشتراک گذاشته شده است)، استیکر جدید “دعوت‌ها” به شما این امکان را می‌دهد؛ تا جزئیات رویداد آینده خود -از جمله عنوان، تاریخ و مکان- را با مخاطبانتان از طریق استوری به اشتراک بگذارید.

Instagram Stories invites sticker

این امکان برای کسب وکارها و برندها کاربردی و مفید است. به عنوان مثال شما می‌توانید رویدادهای اختصاصی را با فالوئرهای صفحه کسب و کار خود به اشتراک بگذارید؛ و دلیل خوبی به کاربران دیگر برای فالو کردنتان بدهید.

شما همچنین می‌توانید لیستی از فالوئرهای فعال‌تر خود (Close Friends) بسازید، و رویدادهای خاص‌تری را به آنها پیشنهاد دهید.
این رویدادها می‌تواند در خارج از فضای اینستاگرام هم نباشد و از این استیکر برای پروموت محصولات منحصر به فرد، پرسش و پاسخ زنده و وبینارها استفاده کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

این استیکر یکی دیگر از مزایای استفاده از اینستاگرام برای برقراری ارتباط راحت‌تر با مخاطبان است؛ که این ارتباط تنها با لمس یک گزینه در استوری به سادگی صورت می‌گیرد.

پیش بینی می‌شود که این استیکر تا دو ماه دیگر برای عموم در دسترس باشد.

ارسال نظر