وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

اهمیت تگ کردن در اینستاگرام

به تازگی خبر آزمایش گزینه‌ی تگ بر روی ویدیو‌های اینستاگرام منتشر شده است. این قابلیت جدید به زودی در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. با وجود تشابه به تگ عکس، کمی متفاوت است. برای پیدا کردن تگ عکس شما با کلیک بر روی تصویر اکانت‌های تگ شده را مشاهده می‌کنید. اما برای ویدیو با کلیک بر روی دکمه که زیر ویدیو جاسازی شده به صفحه جدیدی می‌روید که تمام اکانت‌های تگ شده در آن موجود است.

شاید ما چندان از اهمیت تگ بر روی عکس و فیلم با خبر نباشیم. در زیر چند نمونه از این مزایا را با هم مرور می‌کنیم.

دادن اعتبار برابر با ارتباط بیشتر

همانطور که شنیده‌اید هر آنچه برای خودتان می‌پسندید برای دیگران نیز بخواهید و چه کسی از تگ شدن خودش و رعایت کپی رایت خوشحال نمی‌شود؟ با تگ کردن اکانت‌های دیگر و دادن اعتبار (credit) به آنها اطلاع داده می‌شود و احتمال ارسال پیام کامنت از طرفشان و فالو کردن شما بالا می‌رود در نتیجه ارتباط گسترده‌تری پیدا خواهید کرد.

صفحه اکسپلور

با تگ کردن یک اکانت احتمال دیده شدن پست شما در اکسپلور مخاطبین آن اکانت بیشتر می‌شود. دیده شدن و تبلیغی مجانی برای شما، چه چیزی از آن بهتر؟

اطلاع رسانی به مخاطب و ساخت جمعیت

در پست‌های قبل از اهمیت نشان دادن صمیمیت و نزدیکی با مخاطب گفتیم. تگ کردن رستورانی که در آن غذا خورده‌اید و عکسش را پست کرده‌اید یا کفشی که خریده‌اید یا خدماتی که از آن استفاده کرده‌اید چیز‌هایی هستند که مخاطب به دنبال آن خواهد بود و با دادن این اطلاعات با شما احساس نزدیکی بیشتری خواهند کرد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

صفحه تگ‌شده‌های برند

منطقی است که با تگ کردن یک اکانت پست شما در قسمت عکس‌های تگ شده آنها می‌رود و به راحتی دیده می‌شود مگر آنکه اکانت پرایوت داشته باشید که چندان به نفع تبلیغات شما نخواهد بود‌.

 

در آخر لازم به ذکر است که استفاده و سواستفاده از عکس مطلب و ویدیو دیگران بدون تگ، نه تنها کار عاقلانه‌ای نمی‌باشد بلکه شما را از مزایای آن دور می‌کند.

حال آنکه از مزایای زیاد این قابلیت اطلاع داریم می‌توانیم منتظر تگ ویدیو باشیم تا بیشتر و کارآمد‌تر از این قابلیت استفاده کنیم.

همچنین در نوین هاب می‌توانید در بخش کپشن‌های آماده هشتگ‌های خود را بنویسید و بدون نیاز با نگارش دوباره و تنها با یک کلیک به پست‌های خود اضافه کنید.

 

ارسال نظر