وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

انتشار و زمان‌بندی پست برای فیس‌بوک فعال شد

در ابتدای فعالیت نوین هاب، فیس‌بوک به عنوان شبکه اجتماعی که مورد استفاده بخش زیادی از کاربران و کسب و کارهای ایرانی است، به لیست شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی شده سرویس اضافه شد. اما با توجه به تغییر سیاست‌های فیس‌بوک و مشکلات امنیتی که برای آن بوجود آمد تیم فیس‌بوک همه‌ی اپلیکیشن‌های ثبت شده در بخش توسعه دهندگان را معلق کرد.

فیس‌بوک درباره این تغییرات اعلام نمود که سیاست‌ها و ضوابط پلتفرم شبکه اجتماعی‌اش را به نحوی تغییر داده که از این پس به توسعه دهندگان اجازه نمی‌دهد از داده‌های کمپانی برای اهداف نظارتی استفاده کنند.

بلاگ رسمی فیس‌بوک در بیانیه خود نوشته است: «هدف ما این است که سیاست‌های استفاده از پلتفرم فیس‌بوک را صریح‌تر و واضح‌تر نمایش دهیم؛ به این ترتیب از استفاده ابزاری از داده‌هایمان برای ساخت تجهیزات نظارتی ممانعت خواهیم نمود. لازم به ذکر است این ضوابط شامل حال اینستاگرام نیز خواهد شد».

این تغییرات باعث شد که اپلیکیشن نوین هاب نیز، همچون تمامی اپلیکیشن‌های موجود در فیس‌بوک نیاز به تایید مجدد داشته باشد و این عمل باعث بوجود آمدن اختلالاتی در اتصال و ارسال پست شد که تیم فنی نوین هاب با پیگیری‌های کامل در سریع‌ترین زمان ممکن این تغییرات را اعمال و اپلیکیشن را مجددا به تایید شرکت فیس‌بوک رساند.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

اکنون با اتصال صفحات خود به نوین هاب می‌توانید در کنار شبکه‌های اجتماعی دیگر پست‌هایتان را به فیس‌بوک ارسال و یا زمان‌بندی کنید.

سایر امکانات نیز همانند شبکه‌های اجتماعی دیگر برای فیسبوک فعال هستند و بزودی قابلیت‌های بیشتری برای مدیریت هرچه بهتر و ساده‌تر این شبکه اجتماعی فراهم خواهند شد.

برای مدیریت، انتشار و زمان‌بندی پست فیس‌بوک لطفا به پنل کاربری وارد شوید.

ارسال نظر