وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

امکان حذف فالوورها در اکانت های عمومی اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

پیش‌تر در اینستاگرام این امکان ارائه شده که کاربران بتوانند در اکانت های خصوصی دنبال کنندگان مزاحم خود را حذف کنند، اکنون این قابلیت در اکانت های عمومی نیز اضافه شده است.

اکنون در صورتی که پروفایل خصوصی خود را به حالت عمومی در بیاورید کاربران میتوانند صفحه شما را مشاهده کنند و حتی در صورتی که آنها را بلاک کنید میتوانند با اکانت های دیگر محتوای صفحه شما را ببینند که چندی پیش اینستاگرام این امکان را برای صفحات عمومی خود فراهم کرده که بتوانند فالوورهای مزاحم خود را حذف کنند.

این ویژگی جدید چندماهی است که برای برخی از اکانت های اینستاگرام جهت تست فعال شده که هنوز طبق اعلام مسئولات اینستاگرام هنوز برنامه دقیقی برای عرضه این قایلیت جدید مشخص نشده است.

شاید شما نخواهید یکی از همکاران قدیمی یا دوستانتان عکس ها و ویدئوهای شما را مشاهده کند و شاید بلاک کردن آن نیز موجب خشونت و شود و یا راه درستی نباشد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

همچنین اینستاگرام اعلام کرده که با حذف دنبال کنندگان هیچونه اعلان و یا پیغامی به شخص ارسال نخواهد شد و ممکن است حتی وی متوجه چنین اتفاقی نشود.

در بروزرسانی خردادماه اینستاگرام امکان میوت کردن صفحات را به این پلتفرم اضافه کرد.با از این ویژگی جدید میتوانید دوستان و آشنایان نزدیکی که در روز تعداد زیادی پست عجیب و غریب منتشر می‌کنند پست‌ها و استوری‌های آنها را در تایم‌لاین خود مشاهده نکنید.

 

ارسال نظر