وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

آپدیت‌های جدید نوین هاب معرفی شدند

آپدیت

هدف ما در تیم نوین هاب ساده‌تر کردن مدیریت شبکه‌های اجتماعی برای کاربران است. ما همواره با کاربران در نوین هاب تعامل داریم و پیشنهادات و انتقادات آن‌ها را بررسی و حتی‌الامکان اجرا می‌کنیم. علاوه بر همه این‌ها ما هم‌جهت با شبکه‌های اجتماعی به محض انتشار آپدیت‌های تازه، داشبورد نوین‌هاب را به‌روزرسانی می‌کنیم.

در این پست از بلاگ نوین‌ هاب آپدیت‌های جدید نوین هاب را معرفی می‌کنیم. تیم نوین هاب همواره در تلاش برای بهبود کیفیت استفاده شما از شبکه‌های اجتماعی است.

 

آپدیت‌های جدید

1-  افزایش سرعت انتشار
2- انتشار پست ugc در لینکدین 

پیش از این، برای تماشای محتوای ویدئویی در لینکدین، شما به صفحه دیگری منتقل می‌شدید. اما لینکدین در بروز رسانی اخیر خود این ویژگی را ارتقا داد. حالا شما این امکان را دارید که در همان صفحه فید لینکدین به تماشای ویدئو بپردازید و به صفحه دیگری منتقل نشوید. نوین هاب، هم‌راستا با آپدیت لینکدین، این ویژگی را به داشبورد مدیریتی خود اضافه کرد.

 

3- افزایش کنترل سطح دسترسی برای هم‌تیمی‌ها

داشبورد مدیریتی نوین هاب از سه بخش زمان‌بندی و انتشار محتوا، مدیریت کامنت‌ها و آنالیز تشکیل شده بود. اما در آپدیت جدید، این عناوین به روز رسانی و موارد زیر به آن‌ها اضافه شده:

  • قسمت زمان‌بندی و انتشار محتوا : زمان‌بندی محتوا / انتشار بدون تایید مدیر / تلاش مجدد برای ارسال پست / حذف محتوا
  • قسمت مدیریت کامنت: مشاهده / پاسخ / لایک کردن کامنت / دریافت خروجی از کامنت
  • قسمت آنالیز: مشاهده گزارش‌ها / دریافت خروجی از آنالیز

دسترسی هم تیمی

4- ارسال خروجی کامنت به ایمیل دل‌خواه

می‌توانید علاوه بر دریافت خروجی اکسل از کامنت‌ها، این خروجی را به ایمیل دل‌خواه ارسال کنید. می‌توانید در فیلدی که برای نوشتن ایمیل دل‌خواه تعریف شده آدرس ایمیل مدنظر خود را بنویسید و خروجی را ارسال کنید.

آنالیز کامنت

.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام
5- اضافه شدن گزینه هم‌تیمی جدید در بخش پیشخوان‌ها

هم تیمی

6- نمایش و ویرایش پست هم‌تیمی قبل از انتشار

پیش از این هنگام انتشار پست، کاربر گزینه‌های تایید و رد را دراختیار داشت. اما در آپدیت جدید امکان ویرایش پست قبل از تایید فراهم شده است.

ویرایش قبل از انتشار

7-انتشار پلاگین نوین‌هاب در مخزن وردپرس

ما پیش از این در آپدیتی مجزا این امکان را برای کاربران فراهم کردیم که با نصب پلاگین وردپرس، به‌راحتی از طریق پنل وردپرس خود شبکه‌های اجتماعی‌شان را بروزرسانی کنند. در آپدیت جدید نوین‌ هاب دیگر نیازی به دانلود پلاگین وردپرس از سایت و نصب آن به صورت دستی نداریدو. تنها با سرچ نوین هاب از طریق وردپرس می‌توانید آن را به سایت خود اضافه کرده و به‌روزرسانی‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان را مدیریت کنید.

8- بهبود برخی موارد ظاهری و حل مشکلات گزارش شده کاربران

نظرات کاربران همواره برای ما حائز اهمیت بوده و تلاش کردیم تا برای جلب رضایت آن‌ها تمام توان خود را به کار بگیریم. در آپدیت جدید سعی کردیم تمام فیدبک‌هایی که از سمت کاربران تا به امروز دریافت کرده‌ایم را اعمال کنیم.

 

نوین هاب یک پلتفرم مدیریتی شبکه‌های اجتماعی است. با استفاده از داشبورد حرفه‌ای نوین هاب می‌توانید محتوای شبکه‌های اجتماعی خود را برای انتشار مدیریت و زمان‌بندی کنید. به آنالیز آن‌ها بپردازید و کامنت‌ها و نظرات مخاطبین خود را مدیریت کنید.

ما همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما کاربران هستیم. چنان‌چه نظر، پیشنهاد و یا سوالی دارید، می‌توانید از طریق تیکت و به‌صورت 24 ساعته و یا از طریق اینستاگرام نوین هاب با ما در ارتباط باشید.

2 نظر