وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Threads اینستاگرام

اپلیکیشن threads اینستاگرام

اپلیکیشن Threads اینستاگرام برنامه پیام‌رسان مستقل این پلتفرم، برای «Close Friend» یا همان دوستان نزدیک است.

یک سال از ارائه این اپلیکیشن جدید اینستاگرام می‌گذرد. اما شاید خیلی از شما حتی اسمی از این اپلیکیشن هم نشنیده باشید.

اما اپلیکیشن Threads اینستاگرام چیست؟

اپلیکیشن Threads اینستاگرام در واقع یک پیام‌رسان مبتنی بر دوربین است که قابلیت لینک شدن به پروفایل اینستاگرام را دارد و با استفاده از آن می‌توانید با دوستان نزدیکتان یا همان Close Friend، پیام رد و بدل کنید.

اینستاگرام می‌گوید کاربران با استفاده از این برنامه به شکل گسترده‌تری به شکل تصویری با هم در تعامل و ارتباط باشند. این تعامل از طریق استوری و یا دایرکت اینستاگرام امکان‌پذیر است.

اینستاگرام تردز اپلیکیشن مستقل از اینستاگرام است و توسط شرکت مادر اینستاگرام یعنی فیسبوک توسعه داده شده و قابلیت لینک شدن به اینستاگرام را دارد. با استفاده از اپ تردز شما می‌توانید به دور از همهمه و فشارهای شبکه‌های اجتماعی با دوستان نزدیک خود در تعامل باشید.

بخش‌های مختلف اپلیکیشن Threads

اپلیکیشن تردز از سه بخش اصلی دوربین (Camera)، اینباکس (Inbox) و وضعیت کاربران (Status) تشکیل شده‌است.

دوربین (Camera)

با باز کردن اپ به صورت پیش‌فرض بخش دوربین برای شما باز می‌شود. قسمت پایین عکس دوستانتان است که می‌توانید به هر کدام از آنها که می‌خواهید عکس بفرستید و یا با ضربه زدن و نگه داشتن انگشت خود،ویدیویی برای آنها ارسال کنید.

در این قسمت هیچ گونه فیلتر عکسی برای شما وجود ندارد و ارتباط سریع با دوستانتان مهم‌تر از کیفیت تصاویر و ویدیو است.

اینباکس (Inbox)

وقتی صفحه اپلیکیشن را به سمت راست بکشید اینباکس را خواهید دید. اینباکس دقیقا شبیه به دایرکت اینستاگرام است. در این بخش می‌توانید پیام‌های دوستانتان را ببینید و پیام‌هایی با امکانات بیشتر از اینستاگرام به دوستان خود ارسال کنید. در اینباکس دو قسمت دوستان نزدیک و دیگران وجود دارد که می‌توانید حتی پیام‌های کسانی که دوست نزدیک شما نیستند را نیز ببینید.

این ویژگی جدید ارائه شده و تا قبل از آن فقط دیدن پیام‌های دوستان نزدیکتان قابل مشاهده بود. در آپدیت جدید این برنامه پیام‌های دیگران را خواهید دید، پیام‌های دوستان نزدیکتان جلوتر از بقیه دیده می‌شود و استتوس شما هنوز هم فقط برای دوستان نزدیک قابل مشاهده است.

تردز اینستاگرام 4

در قسمت اینباکس اپلیکیشن اینستاگرام تردز پنجره های چت گروهی هم نمایش داده می‌شوند، البته اگر تمام اعضای آن گروه به عنوان دوست نزدیک اینستاگرامی شما تعریف شده باشند.

اینباکس اینستاگرام ترندز

وضعیت کاربران (Status)

در این بخش از اپلیکیشن تردز کاربران می‌توانند برای خود استتوسی تعریف کنند. البته اپ استاتوس‌های پیش‌فرض هم به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید از آنها هم استفاده کنید. استتوس‌ها از یک ساعت تا 24 ساعت، به انتخاب شما باقی می‌مانند.

استتوس تردز

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

علاوه بر ایموجی استتوس می‌توانید متنی برای آنها هم بنویسید. با استفاده از این استتوس می‌توانید به دوستانتان وضعیت الان را نشان دهید و اگر کاری دارید غیر مستقیم به آنها می‌گویید که مزاحم شما نشوند.

استتوس تردز 2

علاوه بر این در این بخش شما می‌توانید لوکیشن خودتان را نیز به استتوس اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:تب ریلز و فروشگاه به صفحه اصلی همه کاربران اینستاگرام اضافه شد

چند نکته مهم درباره اپلیکیشن تردز اینستاگرام

1.تردز اولین اپلیکیشن بر پایه دوربین است

تردز هم مثل اسنپ‌چت،مستقیما به دوربین باز می‌شود. به این معنی که می‌توانید با دو بار ضربه زدن عکس یا فیلم بگیرید و آن را برای دوست خود ارسال کنید.

اپلیکیشن Threads اینستاگرام

2. این اپ فقط برای ارتباط با کسانی است که برایتان مهم هستند

به گفته اینستاگرام اینجا جایی برای همکاران، آشنایان، فامیل‌ها و غریبه‌ها جایی در این اپلیکیشن ندارند. تردز فقط برای کسانی که در لیست کلوس فرند شما در اینستاگرام هستند فرستاده می‌شوند.

پس قبل از کار کردن با این اپلیکیشن، دستی به سر و روی لیست دوستان نزدیک خود بکشید، تا تردزهایتان را آنها ببینند.

پیام‌های شما می‌توانند به کل لیست دوستان نزدیک شما، به یک نفر در آن یا به زیر گروه‌های لیست شما بروند. این برنامه همچنین هشت دوست برتر شما را در دسترس نگه می‌دارد: هشت دوست خوش شانس خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

اپلیکیشن threads اینستاگرام 1

3. تردز دارای چندین حالت از دارک مود است

اعتبار رابط کاربری زیبا، محیطی آرام، شخصی و مناسب این اپ را می‌توان به اینستاگرام اختصاص داد. شاید به خاطر دارک مود و نبود تبلیغات در این برنامه، کاربر احساس راحتی در موقع استفاده دارد.

اپ به شما اجازه می‌دهد تا پال رنگی خود را انتخاب کنید و تجربه کاربری جذابی را برای شما رقم خواهد زد. با انتخاب پالت رنگی، آیکون اپلیکیشن هم تغییر رنگ خواهد داد.

اپلیکیشن تردز 3

در نهایت…

این اپلیکیشن یک راه آسان برای برقراری ارتباط با دوستان نزدیکتان است و در آینده نزدیک رقیبی برای پیا‌مرسان‌های فعلی خواهد بود.

ارسال نظر