وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

8+3 تکینک هک رشد اینستاگرام برای پیج های اینستاگرامی

هک رشد اینستاگرام

هک رشد اینستاگرام

هک رشد اینستاگرام یکی از مهم ترین مقوله های حال حاضر عصر بازاریابی شبکه های اجتماعی است، مدیران کسب و کارهای اینستاگرامی می‌دانند برای بقا در رقابت اینستاگرام و دیده شدن باید به دنبال روش های غیر معمول بود به همین خاطر است که هک رشد اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است.

اینستاگرام یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی است که طی یک دهه اخیر توانسته است توجه بسیاری از افراد مخصوصاً سلبریتی‌ها را به خود جلب کند. بسیاری از افراد به دنبال پیشرفت و دیده شدن در این پلتفرم هستند، اما با توجه به رشد روزافزون کسب‌وکارها و تمایل افراد برای گسترش کسب‌وکار خود، دیده شدن در آن کمی سخت شده است.

اما با کمک یک سری راهکارها می‌توان به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن در اینستاگرام پیشرفت کرد. هک رشد اینستاگرام یکی از بهترین روش‌ها برای رشد و پیشرفت در اینستاگرام است.

در حال حاضر هک‌های رشد فراوانی هستند و با کمک یک یا چند مورد از آن‌ها می‌توان اقدام به جذب فالوورها و مخاطبان واقعی کرد. در ادامه بیشتر برای شما در مورد هک رشد در اینستاگرام صحبت می‌کنیم.

هک رشد اینستاگرام چیست؟

اگر بخواهیم برای شما در مورد هک رشد اینستاگرام بیشتر صحبت کنیم باید بگوییم که هک رشد به معنای به دست آوردن تعداد فراوانی فالوور و یا فروش در کمترین زمان ممکن است. هک رشد معمولاً شامل انجام چندین تکنیک جهت پیدا کردن بهترین محتواها است. بسیاری از افراد نیاز است تا با این تکنیک‌ها آشنا شوند تا برند آن‌ها در کمترین زمان پیشرفت کرده و در اینستاگرام دیده شوند.

با اینکه هک رشد در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد، اما برخی از کارشناسان حوزه بازاریابی گفته‌اند درصورتی‌که هک رشد به‌صورت هدفمند و استاندارد ایجاد نشود، ممکن است مشکلات جدی مانند شکست خوردن کسب‌وکار و برند به وجود بیاورد.

هک رشد اینستاگرام

موضوع مهمی که در هک رشد اهمیت دارد، پیدا کردن تعادل میان رشد سریع غیر ثابت و رشد سریع ثابت است. این موضوع نیاز به برنامه‌ریزی و کسب اطلاعات لازم در این زمینه دارد. از نگاه دیگر می‌توانیم بیان کنیم هک رشد اینستاگرام به معنی یافتن یک راه میان بر و استفاده از تکنیک‌های تخصصی برای رشد هر بیزینس و کسب‌وکاری از جدید تا قدیمی است.

کارهایی که پیش از هک رشد اینستاگرام باید انجام دهید

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که بسیاری از افراد در مورد هک رشد اینستاگرام انجام می‌دهند، این است که بدون بررسی و انجام یک سری نکات و موارد، هک رشد برای پیج اینستاگرام خود را انجام دهند. باید بیان کنیم این کار می‌تواند نتایج معکوس داشته باشد. برای اینکه بهترین نتیجه را از این کار دریافت کنید، بهتر است کارهای مهم زیر را قبل از آن انجام دهید:

 1. تجاری بودن حساب کاربری خود را بررسی کنید.

فراموش نکنید فقط کاربرانی می‌توانند از داده‌های اینستاگرام برای تجزیه‌وتحلیل فالوورهای خود استفاده کنند که حساب کاربری تجاری دارند. شما به‌راحتی و در کمترین زمان با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید حساب کاربری خود را به‌حساب تجاری تبدیل کنید. این گزینه اولین قدم برای انجام هک رشد در این شبکه اجتماعی است و بدون ایجاد حساب تجاری نمی‌توان شاهد رشد و پیشرفت پیج اینستاگرام خود باشید.

 2. اهداف مشخص برای اینستاگرام خود تعیین کنید.

پس از اینکه حساب خود را تجاری کردید، نیاز است تا اهداف روشن و مشخصی برای پیج خود داشته باشید. به عبارتی هدفی را برای خود تعیین و مشخص کنید که دلیل ایجاد کسب‌وکار شما در اینستاگرام چیست؟ همچنین پیاده کردن یکسری استراتژی‌ها و عمل کردن به آن‌ها می‌تواند در رسیدن شما به موفقیت نقش مهمی داشته باشد.

اساسا به این سئوال پاسخ دهید که از برنامه های جانبی مانند برنامه تردز اینستاگرام استفاده می کنید یا خیر!

 3. مخاطبان خود را بشناسید.

پس از اینکه حساب اینستاگرام خود را تجاری کردید، می‌توانید به‌راحتی مخاطبان خود را از نظر جنسیت و شخصیت بشناسید. همچنین می‌توانید متوجه شوید که کاربران شما چه نوع محتوایی را دوست دارند و در چه زمانی بیشتر فعال هستند. این موضوع نیز می‌تواند موجب شود تا بهترین استراتژی‌های هک رشد اینستاگرام را روی حساب خود پیاده کنید.

ترفند هک رشد در اینستاگرام برای افزایش فالوور

 8 روش هک رشد اینستاگرام

توجه به بهترین روش‌ها برای هک رشد شبکه اینستاگرام می‌تواند باعث رشد تصاعدی فالوورهای پیج شما شود. در ادامه 8 مورد از بهترین روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

 1. خدمات و محصولات رایگان را به پیج خود اضافه کنید.

فرقی نمی‌کند که چه محصول و کالایی ارائه می‌دهید، به‌هرحال ارائه یک سری موارد به‌صورت رایگان می‌تواند نقش مهمی در جذب فالوورهای زیاد در کمترین زمان داشته باشد.

 2. زیبایی ظاهری و بصری را در اولویت قرار دهید.

در صورتی که از قالب‌های زیبا و رنگارنگ مناسب با موضوع محتوای خود استفاده کنید، این کار باعث جذب مخاطب می‌شود. آدم‌ها ذاتاً رنگ و شکل‌های جذاب و زیبا را دوست دارند و به‌صورت غریزی به سمت پیج شما کشیده می‌شوند.

ترفند هک رشد در اینستاگرام

 3. از دایرکت هوشمند اینستاگرام استفاده کنید.

یکی از منحصر به فردترین روش‌های هک رشد اینستاگرام، استفاده از دایرکت هوشمند اینستاگرام است. این ابزار به‌صورت خودکار به پیام‌های دریافتی پاسخ می‌دهد و باعث کاهش زمان انتظار مشتریان می‌شود. برای دریافت این ابزار می‌توانید آن را از مجموعه نوین هاب تهیه کنید.

این مجموعه بهترین ابزارها را برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد که پرطرفدارترین آن‌ها دایرکت هوشمند نوین هاب است.

 4. محتواهای ویدئویی معجزه می‌کند.

محتواهای ویدئویی می‌تواند تا بیش از ۷۰ درصد فروش شما و ارائه خدمات را بالا ببرد و باعث جلب نظر مخاطب و افزایش فالوور می‌شوند. پس بهتر است اهمیت آن را در هک رشد اینستاگرام نادیده نگیرید و به‌صورت اصولی و مرتب از فیلم‌های کوتاه و جذاب استفاده کنید.

 5. از نظرسنجی استفاده کنید.

برای اینکه نقاط ضعف پیج خود را بدانید و بتوانید مشتری‌های فعلی و قدیمی را حفظ کنید، می‌توانید با یک نظرسنجی از کم و کاستی‌های کسب‌وکار خود مطلع شوید و با این کار رضایت فالوورهای خود را نیز به دست بیاورید.

 6. از استوری‌های اینستاگرام حداکثر استفاده را کنید.

طبق تحقیقاتی که انجام شده است، بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر به‌صورت روزانه استوری‌های اینستاگرام را تماشا می‌کنند. شما با قرار دادن استوری‌های جذاب و مخاطب‌پسند به‌صورت روزانه و استفاده از استیکرها و ایموجی‌های جذاب می‌توانید فالوورهای بیشتری را در زمانی کم جذب کنید.

 7. استفاده از هشتگ‌های مناسب

برخلاف تصور بسیاری از افراد، هشتگ‌ها هنوز نیز می‌توانند در رشد پیج اینستاگرام نقش مهمی داشته باشند. اگر محصول یا کالایی می‌فروشید، استفاده از هشتگ‌ها می‌توانند تا ۱۲ درصد به افزایش فالوورهای شما کمک کنند.

 8. به‌صورت صحیح و اصولی پست بگذارید.

پس از اینکه حساب خود را تجاری کردید و متوجه شدید بیشتر مخاطبان شما چه زمانی آنلاین هستند، بهتر است در همان زمان اقدام به پست گذاری کنید. این موضوع علاوه بر اینکه فالوورهای قدیمی را به فالوورهای طرفدار و دائمی تبدیل می‌کند، موجب باعث تا پست‌های شما بازدید بیشتری داشته باشند و وارد اکسپلور شود. این موضوع در نهایت باعث افزایش فالوورهای جدید و بیشتر می‌شود.

 سخن پایانی

استراتژی و راهکارهای مختلفی برای هک رشد اینستاگرام وجود دارند و شما با در نظر گرفتن چند مورد یا همه آن‌ها می‌توانید در کمترین زمان شاهد رشد پیج خود باشید. به دلیل اینکه اینستاگرام به‌صورت روزانه پیشرفت می‌کند، امکان دیده شدن کسب‌وکار شما در آن کمی سخت‌تر از قبل شده است.

اما با کمک یکسری کارها هنوز هم می‌توانید پیج معروف و محبوب داشته باشید و به‌راحتی خدمات و محصولات خود را به افراد مختلفی ارائه کنید. فقط نیاز است تا با استراتژی‌های جذب فالوور آشنا شوید و آن‌ها را به صورت مرتب و روزانه در پیج خود استفاده کنید. خواهید دید که در مدت زمان کم پیج شما تعداد زیادی فالوورهای واقعی و پرطرفدار کسب می‌کند.

ارسال نظر