وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

چگونه بفهمیم چه کسانی پست کانال تلگرام را دیده‌اند؟

بازدیدکنندگان پست تلگرام

دیده شدن پست کانال تلگرام یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید تمامی ادمین‌ها توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. در واقع اهمیت بازدید از پست‌های کانال آن‌قدر زیاد است که باید همواره مورد بررسی قرار بگیرد تا به کمک آن، وضعیت پیشرفت کانال و یا پسرفت آن سنجیده شود.

معمولاً بیشتر افرادی که فعالیت خود را در بستر کانال تلگرام انجام می‌دهند، هنگام بررسی آمار و ارقام با این سؤال مواجه می‌شوند که چگونه بفهمیم چه کسانی پست کانال تلگرام را مشاهده کرده‌اند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که برای بررسی آمار بازدیدکنندگان و تحلیل اطلاعات آن‌ها روش‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها‌ شما را به داده‌های دقیقی می‌رساند.

در ادامه این مطلب ابتدا بهترین روش‌های بررسی آمار تلگرام را معرفی می‌کنیم تا به‌راحتی اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کنید. همچنین برای اینکه بتوانید مدیریت کانال تلگرام را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، موضوعات مهمی مانند اطلاع از آمار لایک پست‌های تلگرام، اطلاع از آمار بازدید پست‌ها و تحریک مخاطبان به تعامل و دیدن پست با پاسخ‌گویی خودکار را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

چگونه آمار کانال تلگرام را ببینیم؟

بررسی آمار کانال تلگرام به شما کمک می‌کند که اطلاعات کامل و دقیقی درباره شرایط کانال و وضعیت فعلی آن کسب کنید. در واقع آمارهای مختلفی مانند تعداد دیده شدن پست کانال تلگرام و میزان رشد لایک‌های آن، تأثیر بسیار زیادی در آینده کانال و اتخاذ استراتژی‌های دقیق شما دارد. در حال حاضر روش‌های زیادی برای اطلاع از آمار کانال تلگرام وجود دارد که در ادامه مهم‌ترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد:

  • استفاده از ربات Statsbot: در حال حاضر ربات‌های مختلفی مانند Statsbot وجود دارند که آمار کاملی از کانال شما را ارائه می‌کنند. در واقع با استفاده از این ربات می‌توانید میزان بازدیدکننده‌ها، بازدید از صفحه و… را مشاهده کنید و تحلیل تمامی آن‌ها را انجام دهید.
  • وب سایت‌های آمارگیری: استفاده از وب‌سایت‌هایی مانند TGstat و Combot یک راه‌حل بسیار عالی برای دریافت آمار تلگرام است. برای انجام این کار باید اکانت تلگرام خود را به این سایت‌ها وصل کنید تا آمارهای لازم را به شما بدهد.
  • ابزارهای آنالیز وب: استفاده از ابزارهایی مانند Analytics Google و similar web یک روش بسیار عالی برای دریافت آمار کانال تلگرام است. البته زمانی می‌توانید از این روش استفاده کنید که کانال شما به این وب‌سایت‌ها متصل باشد.

چگونه بفهمیم چه کسانی پست کانال تلگرام را لایک کرده‌اند؟

لایک پست‌های تلگرام از آن دسته قابلیت‌های بسیار عالی است که می‌توان بر اساس آن اطلاعات خاصی درباره استقبال کاربران از محتوا به دست آورد و مدیریت کانال تلگرام را به شکل مؤثرتری انجام داد. معمولاً بسیاری از افراد کنجکاو هستند که بدانند چه کسانی پست کانال آن‌ها را لایک کرده‌اند، اما حریم خصوصی تلگرام امکان چنین کاری را به کاربران خود نمی‌دهد. در واقع شما فقط می‌توانید تعداد لایک‌های یک پست را مشاهده کنید.

چگونه بفهمیم چه کسانی پست کانال تلگرام را دیده‌اند؟

چگونه بفهمیم چه کسانی پست کانال تلگرام را دیده‌اند؟

مشاهده آمار دیده شدن پست کانال تلگرام به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است، اما اگر می‌خواهید افراد بازدیدکننده را مشاهده کنید، تلگرام به دلیل رعایت حریم خصوصی اجازه انجام این کار را نخواهد داد. یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌هایی که می‌توانید به کمک آن تعداد بازدیدکنندگان پست کانال تلگرام را ببینید، مراجعه به بخش statics یا همان بخش آمار است. برای انجام این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  • در مرحله اول باید به صفحه اول کانال بروید و سپس روی اسم آن کلیک کنید.
  • در مرحله دوم باید آیکون مداد را بزنید.
  • در مرحله سوم علامت سه نقطه را انتخاب کنید. (گوشه سمت راست بالای صفحه)
  • در این مرحله گزینه‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید که گزینه سوم مربوط به آمار کانال است.

به کمک این روش می‌توانید تعداد بازدیدهای کانال را به تفکیک مشاهده کنید تا تحلیل شرایط فعلی را بهتر و دقیق‌تر انجام دهید. بخش فالوور نشان‌دهنده تعداد بازدید از طریق اعضای اصلی کانال است. همچنین از طریق بخش‌های زیر می‌توانید تعداد بازدیدهای سایر مسیرها را مشاهده کنید.

  • URL: تعداد بازدید از طریق لینک کانال
  • Channels: تعداد بازدید از طریق انتشار پست در کانال‌های دیگر
  • Groups: تعداد بازدید از طریق گروه‌ها
  • PM: تعداد بازدید از طریق ارسال پست مورد نظر به پی وی اشخاص
  • Search: تعداد بازدید از طریق جستجو در داخل تلگرام یا همان بازدید بدون عضویت
  • other: تعداد بازدید از روش‌های دیگر

افزایش تعامل و تعداد بازدیدهای کانال با سرویس پاسخگویی خودکار

برای افزایش تعامل با اعضای کانال و بالا بردن تعداد دیده شدن پست کانال تلگرام، باید از بهترین و مناسب‌ترین روش‌ها استفاده کنید. در حال حاضر روش‌های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد، اما بدون شک استفاده از قابلیت پاسخ هوشمند تلگرام یکی از مؤثرترین گزینه‌ها به شمار می‌آید.

بیشتربخوانید: دلایل ریزش اعضای کانال تلگرام 

نوین هاب به‌عنوان بهترین شرکت حوزه مدیریت شبکه‌های اجتماعی سرویس پاسخ هوشمند تلگرام خود را در اختیار مدیران کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی قرار داده است تا به کمک آن بتوانند تعامل خود را با کاربران افزایش دهند. البته باید بدانید که استفاده از این سرویس تنها برای افرادی میسر است که از نسخه پریمیوم تلگرام استفاده می‌کنند.

چه کسانی پیام کانال تلگرام را بازدید کرده‌اند؟

سرویس پاسخ اتوماتیک نوین هاب علاوه بر افزایش سرعت تعامل با کاربران، توانسته دستاوردهای دیگری را برای کانال‌های تلگرامی به ارمغان بیاورد. از دیگر مزایای پاسخ خودکار در تلگرام، می‌توان به افزایش رضایت کاربران، بهبود تجربه کاربری، صرفه‌جویی در زمان و افزایش تعداد بازدیدها و لایک پست‌ها اشاره کرد.

سخن نهایی

بررسی آمار دیده شدن پست کانال تلگرام می‌تواند اطلاعات کامل و دقیقی درباره شرایط فعلی کانال ارائه کند تا بر اساس آن تحلیل‌های لازم را انجام دهید. برای مشاهده آمار کانال و تعداد بازدید پست‌های آن، چند روش مختلف وجود دارد که شما باید از بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها استفاده کنید.

در این مطلب به طور کامل روش‌های مشاهده آمار کانال و بازدید پست کانال تلگرام را مورد بررسی قرار دادیم تا به‌ کمک آن‌ها تحلیل‌های لازم را انجام دهید. همچنین درنهایت برای افزایش کیفیت تعامل با کاربران، سرویس پاسخ هوشمند تلگرام را معرفی کردیم.

اگر همچنان درباره بررسی آمار بازدید پست‌های کانال تلگرام سؤالی دارید و یا می‌خواهید نحوه استفاده از سرویس پاسخ هوشمند نوین هاب را یاد بگیرید، از طریق بخش کامنت‌ها با ما در ارتباط باشید.

ارسال نظر