نیاز به راهنمایی دارید؟

ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری

برای استفاده از تمامی امکانات، نخستین قدم «ایجاد حساب کاربری» در نوین هاب است. برای ثبت نام در نوین هاب لطفا وارد صفحه ثبت نام شوید. فرم ثبت نام که شامل موارد زیر است را پر کنید: نام آدرس ایمیل رمز عبور پس از پر کردن فرم ثبت نام دکمه “ثبت نام” را بزنید و اگر تمامی […]

ورود به پنل کاربری

برای ورود به پنل کاربری ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده باشید و در صفحه ورود، اطلاعات ورود که شامل موارد زیر است را وارد کنید: آدرس ایمیل ( آدرس ایمیلی که در زمان ثبت نام وارد کردید) رمز عبور (پسوردی که در زمان ثبت نام وارد کردید) بعد از وارد کردن اطلاعات دکمه “ورود” […]

فراموشی رمز عبور

اگر رمز ورود به پنل کاربری در نوین هاب را فراموش کرده‌اید، می‌توانید از طریق صفحه “بازیابی رمز عبور” رمز را تغییر دهید. برای بازیابی رمز عبور در قسمت ایمیل (پست الکترونیکی) آدرس ایمیلی که با آن حساب کاربری را ایجاد کرده‌اید را، وارد کنید و سپس دکمه “بازیابی” را بزنید. سپس وارد ایمیل خود […]

ویرایش اطلاعات حساب

اگر نیاز به تغییر اطلاعات حساب خود دارید به صفحه “پروفایل”  (بالا سمت چپ پنل) وارد شوید . سپس تنظیمات حساب را انتخاب کنید. در این قسمت می‌توانید این اطلاعات را ببینید و ویرایش کنید. هر کدام از اطلاعات زیر را می‌توانید در این صفحه ویرایش کنید. نام و نام خانوادگی زبان (زبان پنل کاربری […]

خرید اشتراک

بعد از ثبت نام، برای خرید اشتراک به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید. در این صفحه سه نوع پلن پایه، حرفه‌ای و ویژه را مشاهده می‌کنید که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. امکان خرید برای پلن‌ها به صورت ماهانه و  یا سالانه (با ۲۵% تخفیف) وجود دارد. قابلیت‌های بیشتر پلن‌ها را می‌توانید در پایین بخش تعرفه‌ها ببینید. در […]

ارتقا و تمدید اشتراک

برای تمدید و ارتقا اشتراک خود، به پنل کاربری بروید. در قسمت بالا، سمت چپ پنل کاربری، بر روی پروفایل خود کلیک کنید و گزینه “ارتقا اشتراک” را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه “ارتقا اشتراک” وارد صفحه تعرفه‌ها می‌شوید. اگر به پنل کاربری خود مراجعه کردید و با پیغام “اکانت شما منقضی شده است!” در بالا سمت […]