وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

رفع مشکل recaptcha در اینستاگرام | ویدیو سلفی احراز هویت

ویدیو سلفی احراز هویت

واضح است که اکثریت ما کاربران بیشتر زمان خود را وبسایت‌ها و پلتفرم‌‌های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام می‌گذرانیم و پست، ویدیو، ریلز و استوری های زیادی را تماشا می‌کنیم و آن‌ها را به اشتراک می‌گذاریم. اما ممکن است اینستاگرام به دلایل متعددی حساب شما را مسدود کند و از شما درخواست ویدیو سلفی احراز هویت داشته باشد.

این دلایل شامل موارد زیر می‌شود:

  1. اشتراک گذاری اطلاعات نادرست
  2. انتشار محتوایی که با قوانین اینستاگرام مغایرت داشته باشد
  3. رفتارهای ربات گونه ای مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن و یا فالو آنفالوهای زیاد در یک بازه زمانی کوتاه
  4. ذخیره کردن های متعدد و پشت سر هم محتواهای اینستاگرام توسط اپلیکیشن های جانبی و…

علاوه بر این اگر اینستاگرام احساس کند که منابع ناشناسی، بارها به اکانت شما دسترسی پیدا می‌کنند ممکن است از شما درخواست احراز هویت کند. اینستاگرام همیشه به حساب‌هایی که فعالیت‌های مشکوکی انجام می‌دهند بسیار حساس است و به راحتی آن‌ها را شناسایی می‌کند.

آپلود ویدیو سلفی احراز هویت اینستاگرام

برخی اوقات به دلیل یکسری از فعالیت ها در اینستاگرام ممکن است این پلتفرم رفتار شما را ربات گونه تشخیص دهد. از همین رو برای احراز هویت و اینکه اکانت شما توسط یک شخص واقعی مدیریت می‌شود، ممکن است از شما خواسته شود که یک ویدیو سلفی آپلود کنید.

برای مثال اگر در فرایند فعال کردن دایرکت اتوماتیک اینستاگرام از روش های غیر رسمی استفاده کنید قطعا برای اکانت اینستاگرام شما مشکل پیش می آید به همین خاطر است که نوین هاب از API رسمی برای دایرکت هوشمند اینستاگرام استفاده می کند.

در این موقعیت ممکن است پس از ورود به اکانت اینستاگرام خود صفحه سفید برای شما نمایش داده شود و پس از رفرش کردن صفحه با ارور couldn’t refresh feed روبه رو شوید. پس از مواجه شدن با این مشکل، اینستاگرام از طریق یکی از روش‌های زیر برای تایید هویت شما اقدام می‌کند:

  • تشخیص هویت اینستاگرام از طریق ارسال کد تایید
  • از طریق کپچا تصویری
  • از طریق ویدیو سلفی احراز هویت

لازم به ذکر است ویدیویی که در اینستاگرام آپلود می‌کنید هرگز در اینستاگرام قابل مشاهده نخواهد بود و ظرف مدت 30 روز حذف خواهد شد. نکته دیگر اینکه اینستاگرام از تشخیص چهره استفاده نمی‌کند و از ویدیوهای سلفی احراز هویت برای تشخیص اینکه شما یک شخص واقعی هستید استفاده می‌کند. در نهایت در صورت تایید شدن این موضوع شما مجاز به دسترسی به اکانت خود هستید.

ویدیو سلفی احراز هویت اینستاگرام

حل مشکل recaptcha و ویدیو سلفی احراز هویت در اینستاگرام

  1. در روش اول باید بر روی گزینه send security code ضربه بزنید تا کد از طریق اس ام اس برای شما ارسال شود. در صفحه بعدی کد را وارد کنید تا بتوانید وارد اکانت خود شوید اما در برخی مواقع ممکن است به صفحه تغییر رمز عبور هدایت شوید و یک رمز جدید تعریف کنید.
  2. روش دوم، اینستاگرام 9 تصویر را به شما نمایش می‌دهد و از شما می‌خواهد تصاویر با یک ویژگی خاص را انتخاب کنید. پس از انتخاب تصاویر بر روی گزینه next کلیک کنید تا به وارد اکانت خود شوید. در این مرحله نیز ممکن است وارد صفحه تغییر رمز عبور شوید که باید رمز جدیدی را برای اکانت خود ایجاد کنید.
  3. در روش سوم نیز می‌بایست یک ویدیو سلفی از خود آپلود کنید اما بسیاری از کاربران با شیوه آپلود ویدیو سلفی آشنا نیستند در این روش از شما خواسته می‌شود که سر خود را به جهات مختلف بچرخانید و با توجه به فلش هایی که نمایش می‌دهد باید همان زاویه از صورت خود را نشان دهید.

ویدیوهای سلفی به اینستاگرام کمک می‌کند تا از شناسه‌های جعلی و سایر سوء استفاده‌ ها جلوگیری شود. روند بررسی ممکن است تا دو روز کاری طول بکشد و تا زمانی که هویت شما تایید نشود اکانت شما مسدود خواهد بود و به حساب خود دسترسی نخواهید داشت.

همچنین اگر موفق به آپلود ویدیو سلفی اینستاگرام نشدید و زمانی که ویدیو سلفی خود را آپلود می‌کنید خطایی را مبنی بر اینکه آپلود ویدیو انجام نشد selfie captcha download failed دریافت خواهید کرد.

برای رفع این مشکل ممکن است که ایمیلی را از سمت اینستاگرام دریافت کنید و بتوانید ویدیو سلفی احراز هویت خود را مجددا در برنامه اینستاگرام ارسال کنید.

روش دیگر اینکه شما در این مرحله به قسمت setting اکانت خود دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از بخش help و سپس report a problem مشکل خود را به زبان انگلیسی گزارش کنید تا مجددا اینستاگرام از شما درخواست ویدیو سلفی کند.

حل مشکل recaptcha در اینستاگرام

روش‌های جلوگیری از مشدود شدن اکانت اینستاگرام

برای افزایش امنیت پیج اینستاگرام خود، توصیه می‌کنیم حدالمقدور از انجام موارد زیر پرهیز کنید:

  1. از هیچ اسکریپت یا برنامه ای برای افزایش فالوور یا لایک استفاده نکنید.
  2. تعداد زیادی کاربر را در یک روز فالو آنفالو نکنید
  3. هرگز از طریق حساب اینستاگرام خود به برنامه ها یا سرویس های شخص ثالث ناشناخته وارد نشوید.
  4. هرگز با کلمات توهین آمیز نظر ندهید.
  5. برهنگی یا تحقیر کودکان را پخش نکنید.

19 نظر

  • سلام وقت بخیر
    بعد از چند روز تلاش و امتحان کردن همه ی راه ها برای اینکه پیجم از دیسیبل دربیاد و قابل دسترسی بشه دیشب گزینه(سلفی ویدیویی)واسم فعال شد
    همه گزینه ها اوکی بود هیچ مشکلی نداشتم ولی گزینه آخر بعد گرفتن سلفی ویدیویی (هنگام آپلود کردن خطایی رخ داد لطفاً دوباره امتحان کنید )این میاد
    هرروشی بگید امتحان کردم ف.لترش.ن و…
    باگوشی های دیگم این گزینه نمیاد ک امتحان کنم ببینم میشه یا نه
    مشکل ضعیف بودن اینترنت هم ندارم
    ممنون میشم هرچه سریع ترپاسخگو باشید و راهنماییم کنید

  • سلام و خسته نباشید کد دوم خود رو فراموش کردم گوشیم رو تنظیم کارخانه کردم بعد برگشت به حسابم ازم کد خواست و من برای تایید هویتم بیشتر از صد بار برای اینستا فیلم فرستادم اما هربار با این اخطار روبه رو میشوم هنگام آپلود خطایی رخ داد لطفا دوباره امتحان کنید کلافه شدم لطفا کمکم کنید

  • اقا برای من اصلا فیلم چهره اپلود نمیشه میزنه بعد تلاش کنید تابحال چهل بار انجام دادم نشد

  • سلام واسه من اصلا فلش نمیاد واسه چرخوندن صورت دایره هست ولی دستورالعمل نمیاد فقط وقتی صورتمو از دوربین ببرم کنار ی ویبره میزنه

  • سلام پیج من پیج کاری هستش و پروفایلم برند مغازه م هست احراز هویت کردم میگه‌نمیتونیم هویت شمار رو تایید کنیم چی کار کنیم؟

  • سلام دوستان من 3 روزه که ویدیو سلفی رو بارگذاری کردم. ولی خبری نشده هنوز پیجم غیر فعاله. ممنون میشم راهنمایی کنید