وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

فعالسازی دایرکت هوشمند اینستاگرام

دایرکت هوشمند اینستاگرام

دایرکت هوشمند اینستاگرام چیست؟

دایرکت هوشمند اینستاگرام یک امکان در پلتفرم نوین هاب است که به کسب‌وکارهای فعال در اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا به صورت خودکار و هوشمندانه به پیام‌های کاربران پاسخ دهند. این سیستم می‌تواند در مدیریت پیام‌ها، سوالات متداول، نمایش محصولات و خدمات و ارتباطات پشتیبانی کمک کند.

برخی از ویژگی‌های کلیدی دایرکت هوشمند نوین هاب عبارتند از:

1. پاسخ خودکار دایرکت:

با قابلیت پاسخ خودکار در دایرکت هوشمند می‌توانید تعیین کنید که به محض دریافت کلمه و یا عبارتی خاص در پیام‌های دایرکت و کامنت، سریعا یک پاسخ آماده و از پیش تعریف شده و یا لیست محصولات و خدمات بصورت خودکار برای کاربر در همان دایرکت ارسال شود.

2. پاسخ خودکار کامنت:

با کامنت هوشمند می‌توانید مشخص کنید که پس از دریافت کلمه و یا عبارتی خاص در کامنت، سریعا یک پاسخ آماده و از پیش تعریف شده و یا لیست محصولات و خدمات بصورت خودکار برای کاربر در همان دایرکت ارسال شود.

3. شرط فالو اینستاگرام:

فرض کنید محتوای پیج شما در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرد و شما از مخاطبین بخواهید که برای دریافت محتوای کامل‌تر یا قیمت عددی را در کامنت‌ها برای شما بنویسند و محتوا زمانی ارسال شود که کاربر پیج شما را فالو کند. در غیر این صورت پیامی ارسال شود که ابتدا صفحه را فالو کنید تا محتوا برای شما ارسال شود. این کار باعث افزایش فالوور واقعی برای صفحه شما می‌شود.

‌‌

4. منوی دایرکت:

این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که یک منو به دایرکت اینستاگرام خود اضافه کرده و گزینه‌هایی همچون لیست محصولات، لیست قیمت‌ها، لینک‌های مختلف و … را در دایرکت خود اضافه کنید.

5. سوالات متداول:

دایرکت هوشمند نوین هاب می‌تواند لیستی از سوالات متداول و پاسخ‌های آماده‌شده را در قسمت دایرکت اینستاگرام و به محض ورود کاربر به دایرکت را به آن‌ها را نمایش دهد، تا کاربران بتوانند به سرعت پاسخ‌های مورد نیاز خود را بیابند.

6. نمایش محصولات و خدمات:

لیستی از محصولات و خدمات خود را به صورت مستقیم و هوشمندانه به کاربران نمایش دهید و کاربر را از طریق لینک های پایین محصولات به خرید هدایت کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

 

با استفاده از دایرکت هوشمند، کسب‌وکارها می‌توانند تجربه کاربری بهتری را ارائه دهند، زمان و هزینه‌های مرتبط با پشتیبانی و مدیریت پیام‌ها را کاهش دهند و بهبود کیفیت سرویس‌های خود بدهند و حتی بازدید استوری‌ها و پیج خود را تا چند برابر افزایش دهند.

دایرکت هوشمند اینستاگرام

چگونه دایرکت هوشمند اینستاگرام را فعال کنیم؟

فعالسازی دایرکت هوشمند اینستاگرام در نوین هاب می‌تواند با چند گام ساده انجام شود. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای فعال‌سازی این ویژگی آورده شده است:

گام 1: ثبت‌نام و ورود به حساب نوین هاب

گام 2: اتصال به اینستاگرام

  • حساب اینستاگرام خود را طبق راهنمای ویدیویی در پنل کاربری نوین هاب اضافه کنید

گام 3: پیکربندی دایرکت هوشمند

  • به بخش تنظیمات دایرکت هوشمند بروید و ویژگی‌هایی که می‌خواهید فعال سازید را پیکربندی کنید، مانند پاسخ خودکار، منوی دایرکت، سوالات متداول و غیره.

دایرکت هوشمند نوین هاب یک ابزار بسیار قدرتمند است که به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا ارتباطات دایرکت در اینستاگرام را به صورت اتوماتیک و هوشمندانه مدیریت کنند. با استفاده از این ابزار، می‌توانید پاسخ‌های خودکار به کاربران ارسال کنید، منوهای مختلف برای هدایت کاربران ایجاد کنید و حتی لیست محصولات و خدمات خود را نمایش دهید.

نوین هاب با امکانات متنوع خود، به شما این امکان را می‌دهد که به طور موثر و بهینه‌سازی شده با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، زمان پاسخ‌دهی را کاهش دهید و تجربه کاربری را افزایش دهید. با فعال‌سازی و پیکربندی مناسب ربات دایرکت هوشمند اینستاگرام، کسب و کارها می‌توانند بیشترین بهره را از ارتباطات دایرکت اینستاگرام خود ببرند و بهره‌وری و کارایی خود را در زمینه پاسخگویی به مخاطبان افزایش دهند.

ارسال نظر