وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

مزیت پست کردن مجدد محتوای شبکه‌های اجتماعی

احتمالا شما همیشه در حال ساخت محتواهای خلاقانه زیادی هستید و وقت زیادی صرف آن می‌کنید. اگر به شما بگوییم پست کردن دوباره برخی از محتواها به نفع شما است، شاید تعجب کنید و بگویید آیا این کار اسپم به حساب نمی‌آید!؟

چند دلیل برای این امر می‌توان آورد:

  1. همه پست شما را نمی‌بینند

شاید سه ماه گذشته پستی با محتوای عالی گذاشته‌اید. ولی بلاخره کسی هست که آن زمان شما را فالو نکرده است. پس اگر شما یک بار آن را پست کنید به احتمال زیاد آن پست را نمی‌بیند.

  1. الگوریتم شبکه‌های اجتماعی

اکثر شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک، پینترست و … از الگوریتم‌هایی پیروی می‌کنند، که بر اساس آن تصمیم می‌گیرند که چه کسی در فید خود پست شما را می‌بیند. پس تعداد زیادی از مخاطبین شما پست شما زا نخواهند دید.

پس اگر پست خود را مداوما انتشار دهید درصد بیشتری از مخاطبان شما آن را خواهند دید.

  1. مشغله‌های زندگی

بگذارید روراست باشیم همه‌ی ما زندگی پر مشغله‌ای داریم. پس احتمالا یا پست شما را به خاطر نمی‌آوریم و یا اگر به یاد داشته باشیم؛ احتمالا خیلی از پست دوباره آن بعد از گذشت زمان اذیت نمی‌شویم.

  1. تاثیر گذاری شما را بیشتر می‌کند

آیا بیشترین عکس‌العملی که دریافت می‌کنید برای زمانیست که پست می‌کنید؟ در این صورت همیشه باید مشغول ساخت محتوا باشید و تمام زندگی شما به این کار صرف شود که چندان مفید به نظر نمی‌رسد.

شما با بازیافت و ارتقای دوباره پست‌های قدیمی خود و پست دوباره آن هم رضایت مخاطب را جلب می‌کنید و هم تایم بیشتری برای خلق محتوای جدیدتر خواهید داشت.

 

حال که دلایل اینکه چرا پست دوباره محتوا مضر نیست، را گفتیم وقت راه حل است:

شما با استفاده از نوین هاب می‌توانید پست‌ها را با یک کلیک مجددا ارسال کنید و یا برای زمان آینده زمان‌بندی کنید تا بصورت اتوماتیک منتشر شوند از زمان خود مفیدتر استفاده کنید.

ارسال نظر