نیاز به ابزاری برای مدیریت کامل شبکه‌های اجتماعیتان دارید؟ کلیک کنید
وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و …  کاربردهای بسیار زیادی پیدا کرده است.

یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی حال حاضر، که کاربران آن مدتی طولانی در آن مشغول می‌شوند، اینستاگرام است.

این پلتفرم امکانات جذاب و منحصر به فردی در اختیار کاربرانش می‌گذارد، که از طریق آن می‌توانند تصاویر، سلفی‌ها و ویدیوها را به شکل پست یا استوری با دوستان، آشنایان و فالوورهای خودشان به اشتراک بگذارند. اما همه افرادی که از این رسانه استفاده می‌کنند، کاربران عادی نیستند.

البته شاید درصد بالایی از کاربران اینستاگرام به دنبال جذب مخاطبین بیشتر باشند، اما افزایش فالوور واقعی بیشتر دغدغه افرادی است که از این رسانه اجتماعی به عنوان روشی برای کسب و کارشان استفاده می‌کنند.

امروزه فروش آنلاین محصولات و کالاها از طریق اینستاگرام یا آشنایی با برند از طریق این شبکه اجتماعی گسترده، به شدت محبوبیت یافته است.

به همین دلیل این کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای نوپا به دنبال راهی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام‌شان هستند. بیایید ببینیم چطور می‌توان فالوورهای واقعی بیشتری به دست آورد.

 

فالوور واقعی اینستاگرام کیست و روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام کدامند؟

فالوور واقعی اینستاگرام به کاربران واقعی مثل من و شما می‌گویند که با یک حساب کاربری وارد اینستاگرام می‌شویم و دوستان، خانواده یا برندها و افراد محبوب‌مان را فالو می‌کنیم.

هنگامی که این افراد پستی را به اشتراک می‌گذارند، لایک می‌کنیم و گاهی هم برای آنها کامنت می‌نویسیم. از این طریق با کسب و کارهای مختلف آشنا می‌شویم و از آنها که اعتماد داریم، خرید می‌کنیم.

روش‌های مختلفی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. یکی از این روش‌ها کامنت گذاشتن زیر پیج‌های افرادی است که مخاطبین زیادی دارند و ترغیب آنها به این‌که وارد پیج شما شوند و به اصطلاح شما را فالو کنند. اما فکر می‌کنید این روش کارآمد است؟ مسلما نه.

اولا مگر چند کامنت در روز می‌توانید بگذارید؟ حتی اگر خود صاحبان پیج‌ها شما را بلاک نکنند، با کامنت گذاشتن بی رویه، خود پلتفرم اینستاگرام شما را بلاک از کامنت خواهد کرد! در ضمن این روش اصلا جالب نیست و بیشتر کاربران چنین کامنت‌هایی را حتی در پیج‌های محبوب‌شان نمی‌خوانند.

روش دوم خریدن حساب‌های کاربری یا پیج‌هایی است که چند هزار یا حتی چند میلیون فالوور دارند. این روش شاید کمی بهتر از روش قبلی باشد، اما تا حدودی ریسک دارد. اولا اصلا معلوم نیست پیجی که خریده‌اید فالوورهای واقعی داشته باشد.

بسیاری از پیج‌ها فالوور فیک یا جعلی دارند و از روش‌های مختلف آنها را به دست آورده‌اند. وقتی این پیج را خریدید متوجه می‌شوید که پول‌تان را دور ریخته‌اید، زیرا پس از پست گذاشتن در آن می‌بینید که نه لایک چندانی می‌خورد و نه تعداد کامنت‌های آن زیاد است. این روش نیز به دلیل ریسکی که دارد مطلوب نیست.

برخی اوقات نیز افراد از طریق یکسری وبسایت اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می‌کنند که این روش نیز اصلا توصیه نمی‌شود چون تمامی فالوورهایی که به پیج شما اضافه می‌شوند همگی ربات و فیک هستند و ممکن اینستاگرام به دلیل رفتار ربات گونه اکانت شما را از دسترس خارج کند.

پس چه باید کرد؟

روش دیگری وجود دارد که بهترین روش حال حاضر برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام است و می‌توانید به آن اعتماد کنید.

 

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

ربات اینستاگرام نرم افزاری است که به شما در افزایش فالوور کمک می‌کند، اما به جای فالوورهای فیک، دنبال کاربران واقعی می‌رود. درست مانند یک کاربر اینستاگرام با آنها ارتباط برقرار می‌کند و سعی می‌کند آنها را جذب کند.

بسیاری از افرادی که در کسب و کارهای مختلف و برندهای پرفروش دنیا با این شیوه از شما درخواست فالو می‌کنند و در بسیاری از موارد آنها خود شخص واقعی نیستند. برنامه ربات اینستاگرام به شکل خودکار تنظیم شده است تا به جای شما، همه کارهایی مانند فالو، لایک و کامنت گذاری را انجام دهد.

این ربات مخاطب هدف را بر اساس خواسته شما انتخاب می‌کند. برای این کار باید برای ربات، هشتگ های مربوط به کسب و کارتان را مشخص کنید. این هشتگ ها دقیقا به ربات می‌گویند باید سراغ چه کاربرانی برود.

آیا تا کنون متوجه شده‌اید در اینستاگرام‌تان، به محض اینکه مثلا پیجی را در زمینه خاصی به عنوان مثال در زمینه طلا و جواهر فالو می‌کنید، خیلی زود سیلی از درخواست‌های فالو از پیج‌های طلا و جواهر به سوی شما سرازیر می‌شود؟ این کار را دقیقا ربات‌ها انجام می‌دهند.

بنابراین اگر شما در زمینه پوشاک ورزشی فعالیت می‌کنید، می‌توانید برای ربات این را مشخص کنید. این ربات این بار به سراغ کاربران پیج‌هایی می‌رود که همتای شما در کار پوشاک ورزشی هستند و کاربران آنها را جذب می‌کند.

برای بهینه‌سازی فالوورهایتان بهتر است آنها را در مخدوده‌ای تنظیم کنید که واقعا می‌توانید به آنها خدمات ارائه دهید. به عنوان مثال اگر در تهران هستید و امکان ارائه خدمات به شهرستان را ندارید، می‌توانید فالوورهایی را انتخاب کنید که در محدوده تهران باشند. با این کار تمرکز ربات روی یک منطقه خواهد بود و شما هم نیازی نخواهید داشت به فالوورهایی بپردازید که نمی‌توانید به آنها خدمات ارائه کنید.

 

 

بهترین ربات اینستاگرام کدام است؟

بهترین ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور، رباتی است که جذب مخاطبین را از روش‌های مناسب و به صورت هدفمند و واقعی انجام دهد و قیمت آن هم مناسب باشد. نوین هاب، پلتفرم جامع برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی شماست که راه حل‌هایی ساده در اختیار شما قرار می‌دهد.

از جمله خدمات این پلتفرم، ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام است. ربات اینستاگرامی که نوین هاب در اختیار شما می‌گذارد، به شما اطمینان خواهد داد که پس از خرید و هزینه با اکانت‌های فیک و فالوورهای غیرواقعی مواجه نخواهید شد. از سوی دیگر تعرفه ربات اینستاگرام نوین هاب کاملا مقرون به صرفه است.

برای شروع استفاده از ربات افزایش فالوور نوین هاب کافی است در نوین هاب بصورت رایگان ثبت نام کنید.

بروزرسانی:

به دلیل مشکلات بوجود آمده و حساسیت های اینستاگرام نسبت به ربات افزایش فالوور و جهت پیشگیری از بوجود آمدن مشکل این بخش در نوین هاب غیرفعال شده است.

 

 

  • سلام، من قبل از اینکه با مجموعه خدماتی شما در حوزه سوشیال مارکتینگ آشنا بشم با یک سری ربات خارجی مثل instazood.com و hootsuite.com و followerhot.com و… کار کردم ولی واقعا هیچ کدوم به پای ربات ایرانی و اورگانیک بودن روش های افزایش فالوور واقعی شما نمی رسند. میخواستم در صورت امکان، بهم در مورد افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و سئو اینستاگرام (اکسپلور ) راهنمایی بدید.
    در ضمن اگه بشه در مورد تبادل بیشتر توضیح بدید و تاکتیک های بهتری ارائه کنید خیلی خووووووووب میشه.
    همچنین یک لیست از صفحاتی که پیشنهاد میکنید کارشون خوبه برای تبلیغات و فالووراشون فیک نیست بگید یا آموزش بدید بفهمیم که فالوورهاشون واقعی هست یا فیک و قلابی.
    مرسی مرسی مرسی نوین هاب عزیززززز شما حرف ندارید مطالب وبلاگتون رو واقعا دوست دارم
    I LOVE U NOVINHUB

    • سلام. درحال حاضر با توجه به حساسیت های اینستاگرام به هیچ وجه استفاده از ربات های فالو آنفالو را پیشنهاد نمیکنیم. چون موجب بسته شدن اکانت و یا شادوبن خواهد شد.
      همچنین در رابطه با روش های تبادل و تبلیغات و همچنین افزایش فالوور واقعی تا حدودی توضیحات در بلاگ نوین هاب درج شده است که انشالله بزودی توضیحات تکمیل تری در وبلاگ ارائه خواهد شد
      ممنون که نوین هاب را دنبال میکنید